آمازون آمازون ایر را برای تحویل محموله های هوایی اختصاصی در هند در میان افزایش فروش آنلاین راه اندازی می کند

آمازون، که از خدمات تحویل زمینی خود برای حمل و نقل استفاده می کند، همچنین با شرکت دویچه پست DHL، Blue Dart Express Ltd، یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل هوایی هند، شریک است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او گفت: «وقتی از یک شبکه اختصاصی استفاده می‌کنیم… شفافیت بیشتری در هزینه‌ها داریم، مذاکرات را کنترل می‌کنیم و برنامه زمان‌بندی را پیش می‌بریم تا مطمئن شویم که بیشترین استفاده را از دارایی‌ها داریم.»

Quikjet، یک شرکت حمل و نقل باری مستقر در بنگالرو که واحدی از ASL Aviation اروپا است، در حال حاضر یک هواپیما را برای آمازون اداره می کند و از روز سه شنبه دومین هواپیمای خود را در شهرهایی از جمله بمبئی، دهلی، بنگلور و حیدرآباد آغاز خواهد کرد. Rhoads گفت که ASL چندین هواپیما را برای آمازون در اروپا اداره می کند.

رودز گفت آمازون، خرده فروش آنلاین کتاب به چکمه که با Flipkart متعلق به Walmart در هند رقابت می کند، ناوگان خود را بر اساس موفقیت دو هواپیمای خود گسترش خواهد داد.

ما می خواهیم اکثر محموله ها را در دو روز یا کمتر تحویل دهیم و آمازون ایر این امکان را فراهم می کند.

یکی از مدیران اجرایی روز دوشنبه گفت که Amazon.com روز دوشنبه یک سرویس اختصاصی بار هوایی را در هند راه اندازی کرد، Amazon Air، زیرا به دنبال گسترش و تسریع تحویل در یکی از بازارهای کلیدی خود در میان رشد سریع فروش تجارت الکترونیک است.

به گفته Rhoads، اقدام به استفاده از سرویس حمل بار اختصاصی به آمازون کنترل دقیق‌تری بر هزینه‌ها و برنامه‌های پروازی می‌دهد و در عین حال زمان تحویل در طیف وسیع‌تری از محصولات را کاهش می‌دهد.

هند پس از ایالات متحده و اروپا سومین بازاری است که این شرکت آمازون ایر را راه اندازی کرده است. این شرکت که مقر آن در سیاتل است، که خدمات خود را در سال 2016 در ایالات متحده آغاز کرد، شبکه ای از بیش از 110 جت را اداره می کند که به بیش از 70 مکان در سراسر جهان پرواز می کنند.

سارا رودز، معاون رئیس آمازون گلوبال ایر، بدون اشاره به اندازه سرمایه‌گذاری، به رویترز گفت: این شرکت در شرکت حمل‌ونقل بار هندی Quikjet سرمایه‌گذاری کرده است تا بسته‌های انحصاری آمازون را در چهار شهر بزرگ هند حمل کند.