آمازون حداقل مبلغ خرید را در Amazon Fresh برای اعضای Prime افزایش می دهد

این شرکت در ایمیلی که این شرکت ارسال کرد، گفت: مشتریانی که مواد غذایی خود را از Amazon Fresh تحویل می‌گیرند – و کمتر از 150 دلار می‌پردازند – بین 3.95 دلار (تقریباً 350 روپیه) تا 9.95 دلار (تقریباً 800 روپیه) هزینه دریافت خواهند کرد. اعضای نخست جمعه

پرایم که در سال 2005 راه اندازی شد، بیش از 200 میلیون عضو در سراسر جهان دارد که سالانه 139 دلار (تقریباً 11500 روپیه) یا 14.99 دلار (تقریباً 1200 روپیه) در ماه برای حمل و نقل سریع تر و مزایای دیگر، مانند تحویل رایگان و مرجوعی پرداخت می کنند.

تصمیم برای اعمال هزینه‌های جدید در حالی است که شرکت تلاش می‌کند تا هزینه‌ها را در میان یک محیط اقتصادی مبهم کاهش دهد. در چند ماه گذشته، بخش‌های زیان‌آور کسب‌وکار خود را حذف کرده و استخدام در میان نیروی کار شرکتی خود را متوقف کرده است. این ماه اعلام کرد که 18000 کارگر را اخراج خواهد کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق سیاست جدید، این شرکت اعلام کرد که هزینه تحویل برای سفارش‌های بین 100 تا 150 دلار 3.95 دلار، برای سفارش‌های 50 تا 100 دلار، 6.95 دلار (تقریباً 600 روپیه) و برای سفارش‌های کمتر از 50 دلار، 9.95 دلار خواهد بود. تحویل آمازون Fresh بیش از 150 دلار رایگان خواهد بود.

در حال حاضر، این شرکت برای سفارش‌های بالاتر از 35 دلار (تقریباً 3000 روپیه)، به‌جز نیویورک که 50 دلار (تقریباً 4000 روپیه) است، خواربارفروشی رایگان به اعضا ارائه می‌کند.

آمازون از تحویل رایگان مواد غذایی برای اعضای Prime برای سفارش‌های کمتر از 150 دلار (تقریباً 12200 روپیه) جلوگیری می‌کند.

سیاست جدید از 28 فوریه شروع می شود.

آمازون در این ایمیل گفت: «ما به ارائه پنجره‌های تحویل راحت دو ساعته برای همه سفارش‌ها ادامه می‌دهیم و مشتریان در برخی مناطق می‌توانند یک پنجره تحویل طولانی‌تر و شش ساعته را با هزینه کمتر انتخاب کنند.»

این شرکت ده ها فروشگاه آمازون Fresh در سراسر ایالات متحده دارد و برخی از آنها را در خارج از کشور افتتاح کرده است. آمازون همچنین از سال 2017 مالک Whole Foods است.

ما در حال معرفی هزینه خدمات برای برخی از سفارش‌های تحویل آمازون Fresh هستیم تا به پایین نگه داشتن قیمت‌ها در فروشگاه‌های مواد غذایی آنلاین و فیزیکی خود کمک کنیم، زیرا هزینه‌های تحویل مواد غذایی را بهتر پوشش می‌دهیم و همچنان به ارائه یک تجربه تحویل ثابت، سریع و با کیفیت ادامه می‌دهیم. لارا هندریکسون، سخنگوی آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد.