آمازون می‌تواند جرمی کلارکسون از تور بزرگ را پس از نظرات جنجالی درباره مگان مارکل کنار بگذارد: گزارش


آمازون پرایم ویدیو ممکن است راه خود را با مجری گرند تور، جرمی کلارکسون، پس از اتمام فصل‌های از قبل سفارش داده شده، به دلیل اظهارات جنجالی او درباره مگان مارکل، عضو خانواده سلطنتی بریتانیا، جدا کند. طبق یک گزارش جدید، اظهارات کلارکسون در ستونی که در روزنامه انگلیسی The Sun منتشر شده است، جنجال کافی را به وجود آورده است تا غول استریم را وادار کند تا در مورد برنامه های آینده خود با مجری تلویزیون تجدید نظر کند. کلارکسون همراه با ریچارد هاموند و جیمز می، مجری برنامه محبوب خودروسازی The Grand Tour است و همچنین بخشی از مزرعه کلارکسون است که هر دو در آمازون پرایم ویدیو در سطح جهانی پخش می شوند.

گزارشی در Variety بیان می‌کند که Amazon Prime Video فراتر از فصل‌ها و قسمت‌های The Grand Tour و Clarkson’s Farm که قبلاً سفارش داده شده‌اند، با جرمی کلارکسون کار نخواهد کرد.

در حال حاضر، انتظار می‌رود The Grand Tour حداقل تا پایان سال 2024 برای فیلم‌های ویژه‌ای که قبلاً راه‌اندازی شده یا در حال تولید است اجرا شود، در حالی که مزرعه کلارکسون برای فصل سوم راه‌اندازی شده است که می‌تواند در سال 2024 نیز پخش شود. فصل دوم مزرعه کلارکسون است. انتظار می‌رود در 10 فوریه منتشر شود، اگرچه واکنش شدید علیه نظرات کلارکسون می‌تواند بخشی از شتاب فعالیت‌های تبلیغاتی Amazon Prime Video را که ممکن است برای نمایش برنامه‌ریزی کرده باشد، از بین ببرد.

اظهارات جنجالی در دسامبر 2022 علیه مگان مارکل، عضو خانواده سلطنتی بریتانیا، دوشس ساسکس، انجام شد و به عنوان زن ستیز و نفرت انگیز مورد انتقاد قرار گرفت. کلارکسون علناً بابت این اظهارات عذرخواهی کرده است، و همچنین قبلاً به طور خصوصی از دوشس و همسرش شاهزاده هری، دوک ساسکس عذرخواهی کرده است، اما به نظر می رسد که این آسیب قبلاً به حرفه او وارد شده است.

کلارکسون قبل از اینکه در سال 2015 به اتهام آزار نژادی و حمله به تهیه کننده برنامه اخراج شود، به عنوان مجری برنامه Top Gear بی بی سی، یک برنامه طولانی مدت در مورد اتومبیل و اتومبیل، به شهرت رسید. پس از آن، او و مجریان سابقش در Top Gear، ریچارد هاموند و جیمز می قرارداد سودآوری را با Amazon Prime Video امضا کردند که منجر به تولید تور بزرگ شد که گفته می‌شود یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این پلتفرم است. با این جنجال اخیر و پیامدهایی که در پی خواهد داشت، انتظار می رود این معامله طولانی مدت به پایانی مشابه برسد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع