آمازون پس از شکایات اتحادیه اروپا به کاربران Prime اجازه می دهد با 2 کلیک اشتراک خود را لغو کنند

کمیسیون گفت: اکنون این شرکت به کاربران اجازه می دهد تا با دو کلیک از طریق یک دکمه واضح و واضح از Amazon Prime لغو اشتراک کنند.

دیدیه ریندرز، کمیسر دادگستری در بیانیه ای گفت: “مصرف کنندگان باید بتوانند بدون هیچ فشاری از سوی پلتفرم ها از حقوق خود استفاده کنند. یک چیز واضح است: طراحی دستکاری یا “الگوهای تاریک” باید ممنوع شود.”

آنها گفتند که کاربران برای لغو اشتراک آمازون پرایم مجبور بودند از موانع متعددی مانند منوهای ناوبری پیچیده، عبارات نادرست و انتخاب های گیج کننده عبور کنند.

کمیسیون اروپا روز جمعه اعلام کرد، غول خرده‌فروشی آنلاین آمریکا، آمازون، پس از شکایت گروه‌های مصرف‌کننده، لغو اشتراک خود در باشگاه حمل‌ونقل سریع پرایم را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

این تغییرات برای تمام وب سایت های اتحادیه اروپا و برای دستگاه های دسکتاپ، تلفن های همراه و تبلت ها اعمال می شود و بلافاصله اعمال می شود.

آمازون گفت: “با طراحی، ما ثبت نام یا لغو عضویت در Prime را برای مشتریان واضح و ساده می کنیم. ما به طور مداوم به بازخوردها گوش می دهیم و به دنبال راه هایی برای بهبود تجربه مشتری هستیم، همانطور که در اینجا به دنبال گفت و گوی سازنده با این شرکت انجام می دهیم. کمیسیون اروپایی.”

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تاریخ عرضه گوشی Asus ROG Phone 6 India برای 5 ژوئیه تعیین شده است، دوربین های عقب سه گانه را ارائه می دهد.

کارشناسان می گویند که وزارت دادگستری کالیفرنیا فاقد پادمان های اساسی برای اطلاعات صاحب اسلحه است.





منبع

© تامسون رویترز 2022


سازمان مصرف کننده اروپا (BEUC)، شورای مصرف کننده نروژ و گفتگوی مصرف کننده ترانس آتلانتیک شکایات خود را در آوریل سال گذشته به مدیران اتحادیه اروپا رساندند.