آمازون چگونه کراس اوورهای دسته را مدیریت می کند

Neat Frame یک دستگاه تماس ویدیویی اختصاصی با قیمت 2500 دلار است که اتاق‌های تیم یا اتاق‌های زوم را اجرا می‌کند. طبق قوانین تعیین شده توسط فروشندگان نرم افزار کنفرانس، برای جابجایی بین آنها باید راه اندازی مجدد کنید.

شخصی که روی کیندل اسکریب می نویسد

ویژگی‌های اضافه‌شده برای دسته تلویزیون‌های تثبیت‌شده یا دسته نمایشگرهای هوشمند در حال رشد، تغییر بازی نمی‌کنند. با این حال، وام‌گیری مجموعه ویژگی‌های آمازون نشان می‌دهد که چگونه این شرکت می‌تواند نقطه ضعف (تنوع کانال‌های پخش جریان) خط Echo Show را بهبود بخشد و در عین حال مأموریت رویکرد محیطی خود را در فعالیت معمولاً فراگیر تماشای تلویزیون پیش برد.

The Splinter: Halo Rise

انفجار در کار هیبریدی باعث شده است که بسیاری از شرکت ها در تاسیسات خود و بسیاری از کارگران خانگی تجدید نظر کنند. رگبار بی پایان جلسات ویدیویی ارزش اختصاص یک نمایشگر – ترجیحاً نمایشگری که میزبان وب کم است – به برنامه ای مانند Zoom یا Teams را نشان داده است، در حالی که نمایشگر دوم محتوای اشتراک گذاری شده در تماس را میزبانی می کند.

پذیرش ورودی ویدیو برای اینکه بتواند به‌عنوان نمایشگر دوم عمل کند، آن را برای کاربران خانگی تطبیق‌پذیرتر می‌کند، و همچنین توانایی چرخاندن دستگاه از جهت افقی به عمودی – حتی اگر دوربین فقط در جهت عمودی در بالا بماند.

با این حال، در حالی که ردیابی خواب می تواند بینش هایی در مورد سلامتی بهتر ارائه دهد، هر وسیله ای که در اتاق خواب قرار می گیرد از نظر نحوه حفظ حریم خصوصی سزاوار بررسی دقیق است. آمازون چندین مزیت محافظت از حریم خصوصی رویکرد خود را ذکر می کند. اینها شامل دور نگه داشتن دوربین‌ها و میکروفون‌ها از اتاق خواب و یک روش سنجش دقیق برای ثبت فقط عادات خواب نزدیک‌ترین فرد به دستگاه است.

آمازون گوشی‌های هوشمند یا رایانه‌های شخصی را توسعه نمی‌دهد و تبلت‌های آن فاقد برنامه‌های پرکاربرد گوگل هستند. با این وجود، این شرکت یکی از قدرتمندترین اکوسیستم های دستگاه مصرف کننده را ساخته است.

قاب تمیز | اعتبار تصویر: تمیز


تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

در آخرین ستونم، در مورد دسته‌ای از تبلت‌های کاغذ الکترونیکی با ویژگی‌های کامل نوشتم که شامل سازگاری گسترده برنامه‌های اندرویدی هستند. با این حال، گروهی از محصولات هستند که شبیه به این تبلت‌های کاغذی الکترونیکی هستند، اما بیشتر بر خواندن و یادداشت‌برداری تمرکز دارند.

در گسترش خط تولید آشنا، آمازون به طرفداران Kindle دلایل بیشتری برای نگه داشتن Kindle در اطراف خود می دهد. مدیر دستگاه آمازون استفاده جدید خود از Scribe را به عنوان جایگزینی برای یک پد قانونی توصیف کرد.

با این حال، آمازون در جدیدترین راه‌اندازی دستگاه خود سه رویکرد را برای بازتعریف مرزهای دسته‌بندی فناوری نشان داد که هر یک پیامدهایی برای چشم‌انداز بازار آن دارند.

گسترش: Kindle Scribe

Echo Show 15، جدیدترین و بزرگترین عضو خط نمایشگرهای هوشمند این شرکت، به عنوان سازماندهی خانواده ها به بازار عرضه شده است. اما مناسب بودن آن برای مناطق بسیار قابل مشاهده در خانه، شرکت را بر آن داشت تا پورتال ویدئویی Fire TV را از تلویزیون های خود و استیک های پخش جریانی به دستگاه اضافه کند.

خط تولید Halo آمازون، که بر رفاه تمرکز دارد، یک بچه جدید در بلوک دستگاه این شرکت است. اولین ردیاب تناسب اندام پوشیدنی Halo اواخر سال گذشته راه اندازی شد. با این حال، مدت زیادی طول نکشید که خط تولید مسیر متفاوتی را در پیش گرفت.

در حالی که Kobo Elipsa این مفهوم را ثابت کرد، قدرت توزیع باورنکردنی آمازون و شناخت برند Kindle باید به محبوبیت این گسترش قابل توجه ویژگی‌های کتابخوان الکترونیکی ارجمند کمک کند.

The Swap: Echo Show 15 و Fire TV Omni

Halo Rise و Echo داده‌های خواب را نشان می‌دهند

علاوه بر این، آمازون با بازگشت به دستور حفظ حریم خصوصی، اقدامات قابل ستایشی را برای دور نگه داشتن اطلاعات بهداشتی ردیابی شده توسط Halo از نمودار دانش الکسا انجام داده است. در حالی که این هنوز در یک دستگاه ترکیبی امکان پذیر است، انتقال مفهومی آن در دستگاه های جداگانه آسان تر است.

برای مثال، Rakuten سال گذشته Kobo Elipsa را معرفی کرد که برند کتابخوان الکترونیکی را با دستگاه بزرگ‌تر و قابلیت‌های قلم برای علامت‌گذاری فایل‌های PDF یا یادداشت‌برداری افزایش داد. آمازون اکنون از Kindle Scribe پیروی کرده و خط محبوب کتابخوان الکترونیکی خود را به یک دستگاه یادداشت برداری در اندازه تبلت گسترش داده است.

به عنوان یک دستگاه اختصاصی، Frame قابلیت اطمینان، آمادگی و امنیت بهتری را در مقابل استفاده از رایانه شخصی ارائه می دهد. ویژگی های سمعی و بصری محصول و جهت گیری قاب چهره، آن را برای تماس های ویدیویی یک به یک ایده آل می کند. این به ویژه برای استفاده در آن باجه های تلفن در دفتر برای برقراری تماس های خصوصی مناسب است.

Fire TV Omni QLED Series Ambient Experience | اعتبار تصویر: آمازون


Neat Frame نمونه‌ای از دستگاهی است که هدفمند ساخته شده است که حس طبیعی تری را به ارگونومی اغلب ناخوشایند تماس ویدیویی می‌دهد. با این حال، بیشتر کاربران خانگی با یک صفحه نمایش دوم تعمیم‌یافته‌تر خدمات بهتری دریافت خواهند کرد.



منبع

ویجت تجربه محیطی Fire TV Omni QLED Series

بنابراین، اگر می‌خواهید عملکرد کامل یک Echo Show و Halo Rise در صبح به شما خوشامد بگوید، ممکن است همه چیز در میز شب شما کمی شلوغ شود. در واقع، آمازون فقط این ترکیب را در ارائه راه اندازی خود نشان داد. پس چرا ویژگی های یک Echo Show را در Halo Rise ادغام نکنید؟

در مورد گسترش خط تولید که شامل یک پیچ و تاب است، آمازون همچنین ویژگی‌های دو دستگاه بزرگتر و جدیدتر مبتنی بر نمایشگر خود را مبادله کرد.

آمازون اولین شرکتی نیست که تجربه‌ای مانند پورتال استریم را به چیزی که تلویزیون نیست، ارائه می‌کند. در اوایل سال جاری، سامسونگ پورتال استریم خود را به نمایشگرهای رایانه شخصی M7 و M8 خود آورد. اما با نمایشگرهای 43 اینچی آنها مانند تلویزیون و وضوح 4K، آنقدرها هم زیاد نبود.

تحت پرچم ایجاد تجربیات محیطی شخصی، شهودی و فعال، فناوری آن شروع به نفوذ در زندگی ما کرده است و با بلندگوهای هوشمند شروع کرده و الکسا را ​​در طیف گسترده ای از محصولات خود و سایر شرکت ها توزیع کرده است.

در حالی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند و سایر پوشیدنی‌ها خواب را ردیابی می‌کنند، آمازون برای ورود به بازار ردیابی خواب از مچ دست خودداری کرده است. Halo Rise روی میز کنار تخت قرار می گیرد و از ترکیبی از رادار محیطی و یادگیری ماشینی برای تشخیص مراحل مختلف خواب استفاده می کند. این محصول از یکی از معایب اصلی ردیابی خواب با ابزارهای پوشیدنی جلوگیری می کند، یعنی چه زمانی باید آنها را شارژ کنید اگر تمام شب کار می کنند؟