آمازون کیندل (نسل یازدهم) با نمایشگر 6 اینچی، حافظه 16 گیگابایتی، پورت USB Type-C در هند راه اندازی شد


آمازون نسل بعدی کتابخوان الکترونیکی محبوب خود Kindle را در هند عرضه کرد. Kindle کاملاً جدید دارای صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح 300ppi، درگاه USB Type-C برای شارژ و عمر باتری تا 6 هفته است. جدیدترین کتابخوان الکترونیکی به 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. آمازون ادعا می‌کند که سبک‌ترین و فشرده‌ترین کیندل آن‌ها تاکنون است و برای خواندن راحت با یک دست مناسب‌تر است. همچنین آخرین مدل Kindle است که پورت Micro-USB را حذف کرده است.

به گفته این شرکت، جدیدترین کتابخوان الکترونیکی این شرکت بهبودهایی را در زمینه ذخیره سازی و شارژ به ارمغان می آورد. حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است که دو برابر 10 استهفتم نسل آمازون کیندل که در سال 2019 راه اندازی شد.

آمازون کیندل (11هفتم جنرال) قیمت، در دسترس بودن

جدیدترین کیندل آمازون (11هفتم Gen) در هند 9999 روپیه قیمت دارد. با این حال، این شرکت می گوید که در حال حاضر با قیمت اولیه 8999 روپیه به عنوان بخشی از یک پیشنهاد دوره محدود مشروط به سهام در دسترس است. پس از پایان دوره پیشنهاد، کتابخوان الکترونیکی به قیمت خرده فروشی فروخته می شود.

این دستگاه در دو رنگ مشکی و جین به فروش می رسد. Kindle کاملاً جدید اکنون از طریق آمازون در دسترس است.

آمازون کیندل (11هفتم Gen) مشخصات

جدیدترین کیندل آمازون با صفحه نمایش 6 اینچی 300ppi، با قابلیت تنظیم نور جلو و ویژگی های حالت تاریک عرضه می شود. طبق گفته آمازون، صفحه نمایش بدون تابش نور سه برابر پیکسل های نسل قبلی کتابخوان الکترونیکی است.

Kindle کاملاً جدید دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی در مقایسه با گزینه ذخیره سازی 8 گیگابایتی در نسل قبلی است. آمازون ادعا می کند که کتابخوان الکترونیکی تا شش هفته عمر باتری را ارائه می دهد. Kindle جدید همچنین دارای یک درگاه شارژ USB-C است که نسبت به 10 ارتقا یافته استهفتم مدل کیندل نسل

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

RBI ویژگی «Single Block, Multiple Debits» را در UPI برای تجارت الکترونیک و سرمایه گذاری معرفی می کند.

ویدیوی برگزیده روز

ایسوس ROG Phone 6: بهترین گوشی بازی؟





منبع