آموزش سئو عکس در وردپرس + بهینه سازی تصویر برای گوگل

تهیه و تولید محتوای مفید و محرمانه، سئو سایت خبری شما را بیش از هر عامل دیگری تحت تاثیر قرار خواهد داد، انتخاب تیترهای جذاب و نحوه نگارش خبر از یک سو می تواند برای سایت خبری شما مفید واقع شود و موجب به اشتراک گذاری اخبار شما در شبکه های اجتماعی توسط کاربران شود اما از طرفی دیگر نیز امکان دارد به سئو سایت سئوکار در اصفهان سنیور سئو شما آسیب بزند. درحالیکه در بازاریابی موتورجستجو و شبکه های اجتماعی، با قطع هزینه، تبلیغات نیز لغو خواهد شد. بیشتر روش های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و ایمیل مارکتینگ تا زمانی که از آنها به صورت مستمر استفاده میکنید ارزشمند هستند و به محض متوقف کردن فعالیت های خود با افت شدید یا از دست رفتن آن مجرای بازاریابی مواجه میشویم ولی بازاریابی محتوایی و سئو برای کسب و کار شما ارزش افزوده ای پایدار ایجاد میکنند که حتی پس از متوقف کردن فعالیت های خود تا مدت ها برای شما سودآور خواهند بود.

از جمله سرعت و استفاده از تگ های مناسب و … در جواب این سوال باید بگوییم که تایتل هیچ اهمیتی در سئو ندارد اما تگ Alt فوق العاده مهم است. به همین دلیل ، مهم است که شما محتوای صفحه وب خود را با HTML ساده به موتورهای جستجو تحویل دهید. استفاده از این تگ باعث میشود که موتورهای جستجو از محتوای تصاویرتان مطلع شده و آن ها را در قسمت جستجوی تصاویر مرتبط قرار دهند. پروژه ها را مدیریت کنید و وضعیت سلامت آنها را مشاهده کنید. در گزارش گوگل آنالیتیکس، میتوان دادههای مربوط به موقعیت زندگی کاربران ورودی، سن آنها، جنسیت و همچنین چگونگی فعالیت آنها در هر صفحه به دست آورد. شما ممکن است یک موتور جستجو مانند گوگل ، بینگ و یاهو را به عنوان وب سایتی در نظر بگیرید که با تایپ کردن یک سوال در باکس جستجو، مانند ابزاری جادویی تمامی نتایج مربوط به آن را با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب پاسخ می دهد و در نهایت می تواند به طور بالقوه به سوالات شما پاسخ دهد. در این شرایط اتفاقا رتبه های قبلی که گرفته اید، کمک تان میکنند در دیگر کلمات هم راحت تر رتبه بگیرید.

همچنین این دسته بندی ها باید دارای زیرشاخه های مخصوص مانند اخبار داخلی یا خارجی، تصاویر ورزشی، مقالات تخصصی و دسته های دیگر بخش بندی شوند. ترافیک ارگانیک : تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می دهد. با این وجود، تجربه نشان می دهد که همچنان مشکلات بسیاری با صفحات جاوا اسکریپت وجود دارد. بعد از یکی دو دقیقه، نتایج به شما نشان داده میشود. البته گوگل به عنوان محبوب ترین و پرکاربردترین موتور جستجو پول سایت های نوشته شده با جاوا اسکریپت را نمایش می دهد دقت کنید که استفاده از فریم ورک های مناسب باعث افزایش سرعت بالا آمدن صفحات جاوااسکریپتی در گوگل می شود و مشکل تکرار درخواست ها برای نمایش محتوا را مرتفع می کند تا سیو سایت بهبود یابد.

این فریم ورک یکی از ابزار های بسیار مهمی است که به صورت گسترده در توسعه وب مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های این گونه از صفحات، که ما از آنها به عنوان یکی از بهترین راهکار های سئو نام برده ایم این است که نرخ پرش (بانس ریت)، در اینگونه از صفحات بسیار پایین است یعنی کاربر ها در اینگونه از صفحات، جذب موضوعات معرفی شده در سایت شده و سپس وارد دیگر صفحه ها میشوند. سعی نکنید تمام خبر ها را داشته باشید ، بلکه دقت کنید تمام اخبار را خودتان تولید کرده باشید تا به سئو اخبار سایت آسیب نرسد. سئو یا پرداخت به ازای کلیک؟ این امر به درک بهتر برند شما منجر میشود که افزایش نرخ کلیک را در پی دارد. سئو خارجی کمک میکند تا بازدیدکنندگان منحصرا آدرس سایت را وارد کنند و نیازی به جستو جو نباشد. لینک های خارجی: پیوندهای خارجی یا «پیوندهای خروجی»، پیوندهایی هستند که هنگام گشت و گذار در یک وب سایت خاص، شما را به دامنه دیگری می رسانند. سئوی کلاه سفید به مجموعه تاکتیک های بهینه سازی سایت گفته می شود که با قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو، بخصوص گوگل، سازگار هستند.

در مقاله سئو و برندسازی هم به اهمیت و ارتباط این 2 موضوع اشاره کردم و گفتم که هر چقدر قدرت برند شما بیشتر باشد، به دلیل توجه بیشتر کاربران به شما قدرت سئو سایت تان هم افزایش پیدا میکند. آیا ظاهر سایت تاثیری در سئو دارد ؟ گوگل برای پیدا کردن و نمایش سایت شما باید متوجه شود که خبر منتشر شده در سایت در مورد چه موضوعی صحبت می کند و اینکه آیا تمامی مطالب مورد نیاز کاربر را پوشش داده است یا خیر؟ حدودا یک سال پیش گوگل دکمه ی «View Image» را با دکمه ی «Visit» جایگزین کرد با این کار به جای اینکه گوگل تصاویر را به نمایش در اورد شما را به صفحه ای که حامل این تصاویر است هدایت می کند. متخصصان این حوزه، بهینهسازی سایت را به ترتیب به صورت تکنیکال، داخلی و خارجی انجام میدهند. سایت ماز که همانند دیگر سایت هایی که در این مقاله به شما معرفی نمودیم از معترترین منابع خارجی برای آموزش Seo می باشد.

طی سالهای اخیر و با افزایش نجومی سایتها و صفحات اینترنتی، منابع گوگل برای بررسی و ایندکس آنها با محدودیتهای جدی مواجه بوده و شاهد کاهش سرعت ایندکس یا حتی عدم دسترسی گوگل به سایتها تا چندین هفته بعد از ساخت صفحه هستیم. اگر بازدید سایت شما بالا رفته و روزانه کاربران زیادی به آن مراجعه میکنند، بهتر است از یک هاست وردپرس یا هاست ووکامرس حرفهای استفاده کنید . تصور کنین که مسئول یک کتابخانه یا کتابدار هستین ولی نه یک کتابدار عادی، کتابداری برای تمام کتاب هایی که توی دنیا موجود هستن.هر روز مردم به شما مراجعه میکنن تا دقیقا کتاب هایی که مدنظرشون هست رو بهشون بدین.شما این کار رو چگونه انجام میدین؟ کد سایت خود را حداقل کنید (از شر هرگونه فاصله غیر ضروری ، خطوط یا تورفتگی در HTML ، CSS و Javascript خود خلاص شوید (برای کمک در این مورد به صفحه Minify Resources Google مراجعه کنید). این فریم ورک یک فریم ورک منبع باز است که اکثرا برای نمونه سازی های سریع و هم­چنین تولید کد کراس پلتفرم های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد.

در سیو فرندلی هدف بالا آمدن سریع تر و شناسایی سریع وب سایت توسط جستجو گر است، انتخاب فریم ورک های مناسب تا حد زیادی در سیو فرندلی جاوا اسکریپت موثر است. ۶ تگ عنوان از تا وجود دارند که تگ h1 از اهمیت بیشتری برخوردار است و ارزش تگ های بعدی به ترتیب کم می شود. همچنین برای افرادی که به دنبال یک جایگزین مناسب برای کاهش دغدغههای مدیریت سرور در هاست اشتراکی هستند، خرید هاست ابری میتواند یک گزینه ایدهآل محسوب شود. با نصب این افزونه یک گزینه سئو به قسمت پنل وردپرس شما اضافه میشود که یک سری امکانات در این بخش به شما داده میشود، یکی از مهم­ترین بخش­های این افزونه نمایش یا عدم نمایش سایت شما و مشخص کردن ظاهر سایت شما در موتورهای جست و جو گر می­باشد که شما می­تونید تغییراتی را با سلیقه خود اعمال کنید همچنین شما می­تونید تنظیمات دلخواه خود را برای نمایش نوشته­ها و تاریخ آنها را مشخص کنید ودرضمن می­تونید در این قسمت سئو نوشته­های سایت خود را مدیریت کنید این موارد را می­تونید در مورد برگه­ها نیز اعمال کنید. این مسئله بدین معنیست که وبسایت شما پتانسیل بارگذاری سریعتری دارد، اما فایل های جاوا اسکریپت آن را به تاخیر انداخته اند.

2. استفاده بیش از اندازه از Yoast Seo: برخی از ادمین های سایت فکر می کنند استفاده تمام و کامل از افزونه یوآست سئو می تواند بهینه سازی حداکثری سایت را برایشان رقم بزند در صورتی که این افزونه در برخی بخش ها نظیر شناخت کلمات مترادف و هم خانواده یا تعیین چگالی مناسب برای کلمات کلیدی در متون مختلف کارایی چندانی ندارد. خود بنده وقتی یک نیازی در فاضای مجازی دارم و به دنبال موردی می گردم و در گوگل جستجو می کنم سایت های زیادی را مشاهده می کنم که بعضی از آنها ظاهر شکیل و جذابی دارند گاهی اوقات این ظاهر کاربر پسند سایت باعث شده ساعت ها درون این سایت به جستجو در بیام و از اون سایت استفاده کنم خیلی از اوقات هم باعث شده خرید زیادی انجام بدم چون از اون سایت خوشم آمده ، این مورد هم شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زیبایی سایت باعث ماندگاری شما در آن شده یا منجر به خرید محصولات آموزی شود . ما به راحتی می توانیم به روزرسانی های فنی انجام دهیم که باعث بهبود رتبه می شود. این مسئله بدین معنیست که موتورهای جستجو قادر به فهم تجربه کاربری واقعی سایت نبوده و ممکن است که این شرایط را به عنوان مخفی کاری (Cloaking) در نظر بگیرند.

حجم جستجو ممکن است گهگاهی نوسان کند، اما تغییرات شدیدی وجود نخواهد داشت. همانطور که در تصویر زیر میبینید، بررسیها نشان دادهاند که حجم کلی هر صفحه بیشترین تأثیر را بر سرعت سایت (چه در دسکتاپ و چه در موبایل) دارد. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید، این است که از URLهایی استفاده کنید که به مخاطب نشان دهند که دقیقاً در کجای سایت شما قرار دارند و چه مسیری را پیمودهاند. این مشکل زمانی به وجود می آید که فایل های جاوا اسکریپت و یا منابع غیر ضروری دیگر، بارگذاری سایت را کند کنند. مشکلی که در رابطه با سایت های طراحی شده با جاوا اسکریپت وجود دارد این است که اغلب موتورهای جستجو آن ها را شناسایی نمی کنند. شما بعنوان فردی که می خواهید بهینه سازی سایتی را برعهده بگیرید، باید بتوانید تحلیل درستی از تغییرات الگوریتم ها داشته باشید و بتوانید نتایج یک کمپین سئو سایت موفق، را آنالیز کنید و در صورت نیاز به اصلاح دوباره و بهینه سازی وب سایت بپردازید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه گوگل وب سایت ها را پیدا می کند و در مورد نحوه رتبه بندی آنها تصمیم می گیرد؟ در حال حاضر اطمینان حاصل کنید که این فایل ها در دسترس پایشگر ها قرار داشته و تاخیر زیادی در بارگذاری ایجاد نمی کنند. با بهینه سازی می توان هم اطلاعات و محتوای موجود در یک سایت را بهبود بخشیدو هم پیشرفت حاصل کرد . با اینکه اکثر مرورگر ها از سرویس ورکر پشتیبانی می کنند، اما بهتر است که در ابتدا از این مسئله اطمینان حاصل کنیم. همانطور که می بینید ، SEO یک کار پیچیده بوده که شامل بسیاری از تکنیک ها ، تاکتیک ها و بهترین روش های مختلف است. با ایجاد ریدایرکت مطمئن خواهید شد که کاربران شما با کلیک بر روی لینک های قدیمی سایت در هر کجای وب به صفحات جدید منتقل می شوند.

سئوکار یک فرد متخصص یا یک شرکت ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت است که با تجربه و دانش بالا ، عملکرد وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما را بهبود می دهد، بازدیدهای طبیعی سایت از طریق موتورهای جستجو را بالا می برد و سایت شما را به ازای کلمات کلیدی مهم و پررقابت به صفحه اول گوگل می رساند. تایتل مناسب به موتور جستجو کمک می کند که موضوع صفحهای که خبر در آن قرار دارد را بهتر درک می کند. اگر قرار باشد که بیش از سه ثانیه برای بارگذاری همه آیتم های سایت زمان نیاز داشته باشیم، تمام آن مطالب و آیتم ها فقط به درد خودمان و طراح سایت خواهند خورد، نه هیچ مشتری و کاربری. سوال مهمی که در رابطه با سئو و جاوا اسکریپت مطرح می شود اینست که آیا خزنده های موتورهای جستجو می توانند محتوای وب سایت را به صورت صحیحی دریافت کرده و تجربه کاربری را مطابق با آن ارزیابی کنند؟ از طرفی دیگر، اگر کار خود را به خوبی انجام ندهید، میتوانید کاملا از دید موتور جستجو پنهان بمانید. اگر سایتمان را با دقت دیده باشید، میدانید که منتوریکس هم بهعنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ خدمات ارائه میدهد و هم آکادمی دیجیتال مارکتینگ.

اگر در مورد موتورهای جستجو و نحوه عملکرد آنها اطلاعات کافی داشته باشید، حتما میدانید برای اینکه در صفحه نتایج گوگل نمایش داده شوید، باید شرایط لازم جهت ایندکس شدن را فراهم کرده باشید. همانطور که میدانید برای راهاندازی و بالا آوردن یک وبسایت نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا یا همان Content Management System یا CMS دارید. این فریم ورک اغلب به نام فریم ورک متا شاخته می شود و این بدین علت است که بر اساس یک یا چند فریم ورک دیگر ساخته شده است. این فریم ورک منبع باز و تحت مجوز MIT است که پشتیبانی تجاری و سازمانی رابه مخاطبان خود ارائه می دهد. آنها تمایل زیادی به داشتن مجوز دامنه دارند، بنابراین بازگشت از آنها می تواند شما را به یک رتبه بندی فوق العاده افزایش دهد.

معمولاً افرادی که در طراحی وب سایت فعالیت دارند، برای اینکه وب سایت شان بیشتر و بیشتر مانند یک برنامه عمل کند، از جاوا اسکریپت استفاده میکنند. مجموعه فرآیندهای بسیاری در فرآیند سئو سایت انجام می گردد تا وب سایت صفحه اول نتایج جستجو برای عبارات کلیدی مورد نظر باشد. همین امر موجب تاثیر مستقیم این موضوع بر روی رتبه بندی سایت مورد نظر در موتورهای جستجو خواهد شد. برای مثال یکی از مهمترین عواملی که بر اعتبار یک دامنه اثر میگذارد، لینکهایی است که سایتهای دیگر به آن سایت داده شده است. با یک مثال برگردیم به بحث تک نخ بودن (single thread) اجرای جاوا اسکریپت.

SEO-friendly بودن رنک مث سئو باعث می شود محتوای سایت جایگاه بالایی در نتایج جستجوی گوگل بگیرد. پس از شناسایی لینکهای شکسته به کمک افزونهای همچون یوست سئو یا رنک مث این آدرسها را به آدرس جدید ریدایرکت کنید. با ورود به سبد خرید، به بخش تکمیل آدرس و… اما با استفاده از نشانه گذاری شما، برخی از آن محتوا ایندکس میشود و به روش دیگری بازگردانده میشود. برای اینکه سئو تکنیکال را به درستی انجام دهیم می توانیم مراحلی را برای رسیدن به حالت بهینه آن در نظر بگیریم و با چک کردن تک تک آنها از اقدام خود مطمئن باشیم .با پیروی کردن از این مراحل مطمئن می شویدکه ساختار و امنیت سایت مورد تایید الگوریتم های گوگل است و براساس آن از موتورهای جستجو رتبه خوبی دریافت می کنید.

سپس در ادامه تاریخچه ای از این مفهوم و نحوه ارتباط با موتورهای جستجو به ویژه گوگل ، روش های بررسی و ایندکس سایت را بیان کرده است. این گونه خبرها اگر موضوعی باشند که پتانسیل سرچ شدن در گوگل را داشته باشند، باید تایتل (تگ HTML که فقط موتورهای جستجو آن را میبینند.) را به گونه ای تنظیم کرد که مطابق با جستجوی کاربران باشد. اگر میخواهید کاربران و خوانندگان وبسایت شما ، مخاطب همیشگی سایت شما باشند و تمام اخبار موردنظر خود را از سایت شما بخوانند ، باید عملکردی فوق العاده قوی در بهینه سازی فنی سایت و انتشار اخبار داشته باشید.

سایت های خبری به علت اتفاقات و وقایع غیرقابل پیش بینی و واقعی به طور مداوم و همیشگی باید اقدام به منتشر نمودن مطالب نمایند، این خبرها به صورت آنلاین و همگام با اتفاقات رخ داده گزارش می شوند. بهترین حالت این است کد های جاوا برای Crawler ها در حالت بلاک قرار نگیرند. تکنیک هایی وجود دارند که با استفاده از آن ها، می توان به Crawler ها اجازه نداد که در کد های جاوا اسکریپت خزیده و آن ها را درک کنند. سایت هایی با موضوعات دیگر که یک قسمت از آن را به اخبار اختصاص داده باشند را نمی توان جزو سایت های خبری محسوب کرد، سایت خبری سایتی است که بطور مداوم در حال انتشار خبرهای به روز و جدید باشد و دارای تعداد صفحات زیادی است.

برای مثال اخبار حوزه ارز و خبرهای مربوط به قیمت دلار همیشه دارای سرچ بالایی در گوگل هستند پس برای این گونه اخبار برنامه ریزی مدونی داشته باشید. برای مثال شاید تیترهایی که جنجالی بوده و باعث واکنش کاربر شوند از نگاه یک خبرنگار تیترهای مناسب و جذابی باشند اما این گونه خبرها کمکی به سئو سایت خبری شما در گوگل نمی کنند. اگر همان مثال قسمت قبل را در نظر بگیریم، زبان CSS به شما امکان می دهد شکل، اندازه، رنگ و سبک دکمه ورود به سیستم را که با HTML اضافه کرده اید، تغییر دهید. اگر یک دردِ مشترک در بین سئوکاران تمام دنیا پیدا شود؛ همانا سئو سایت جاوا اسکریپت است. از طرفی گوگل قادر است لینکهای شکسته و خراب و ریدایرکت سایت شما را نیز تشخیص دهد. یکی از الگوریتم های گوگل که سایت های خبری از آن ضربه می خورند یا آن نفع می برند الگوریتم freshness یا تازگی محتوا است. این فرم ورک هم یکی از بهترین فریم ورک هایی است که بر خلاف فریمورک های بزرگ و پر درد سر هیچ گونه تمپیلت انجین یا ORM جانبی ندارد و حتی توسط کامپوننت های دیگری هم ساخته نشده است. چرا فریم ورک در سئو نقش دارد؟

این کار تجربه کاربری خوبی به همراه دارد، چرا که کاربر بدون رفرش کل صفحه می تواند اطلاعات تغییر یافته را مشاهده کند. هیچ شرکتی که نتایج خوبی را به مشتری ارائه دهد نمی تواند این سرویس را با قیمت نازلی ارائه دهد. سئو تکنیکال هیچ ارتباطی با نوع محتوا و یا بک لینک های شما نخواهد داشت بلکه بیش از هر چیز دیگری به زیر ساخت های فنی سایت مربوط می شود . آنها برای تعریف روش های آبجکت مناسب نیستند. در ادامه شما را با عبارتهای مختلف آشنا خواهیم کرد تا اگر زمانی با آنها روبرو شدید، بتوانید به خوبی آن را درک کنید. دقت کنید که دبیر های سایت و تولید کننده های سایت با ویژگی محتوای خوب آشنا باشند که باید یک محتوای خوب چه ویژگی هایی داشته باشد و اینکه آیا آنها این قوانین را رعایت می کنند. نکته : قرار دادن دکمه ها برای به اشتراک گذاشتن مقالات خود را در رسانه های اجتماعی یک راه برای جذب مخاطب وفادار است.

با جمع آوری تمام داده ها سیستم یک نمره ای را برای آن وب سایت در نظر خواهد گرفت و برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود همچنین این سیستم داری کنترل پنل بسیار قدرتمند می باشد و سازگاری بسیار مناسبی با تبلت ها و موبایل ها و دیگر دیوایس ها دارد. این فریم ورک یکی از بهترین فریم ورک های جاوا اسکریپت است که می توان از آن در طراحی رابط کاربری در وب، موبایل و دسکتاپ استفاده کرد. فریم ورک ها با فراهم کردن چارچوب های آماده به برنامه نویسان کمک می کنند تا بتوانند با صرف زمان و انرژی کمتری صفحات وب و اپلیکیشن ها را برنامه نویسی کنند. همانند سایر سایت های دیگر سایت خبری شما نیازمند لینک سازی و معرفی است. اکثر سایتهایی که در نتایج جستجو رتبه خوبی دارند، این گواهی SSL را فعال کردهاند، برای فعالسازی میتوانید عبارت خرید گواهی SSL را جستجو کنید و سایر مراحل مورد نیاز را پیگیری کنید. در این گفتار برخی از فریم ورک های مهم جاوا اسکریپت که تاثیرات مهمی بر سئو فرندلی دارند، معرفی شدند. استانداردهایی که موتورهای جستجو مانند گوگل برای بررسی کیفیت اخبار دارند، ممکن است در خیلی از مواقع با ذهنیت خبرنگاران متفاوت باشند.

به همبن دلیل یک فاکتور غیر مستقیم برای بالا بردن رتبه و برای افزایش نرخ کلیک در نتایج موتورهای جستجو به شمار میرود. بهترین راهکار اینست که دسترسی موتورهای جستجو و کاربران به منابع سایت، مشابه یکدیگر باشد. این خزش کردن به موتورهای جستجو کمک میکنه که دقیقتر متوجه بشن که موضوع هر سایت چیه و نتیجه مرتبطتری را برای هر کلیدواژه جستجو شده ارائه کنند. رباتها نیز درست مانند یک کاربر معمولی از طریق سرورهای مبتنی بر شبکه اینترنت به هاستینگ و سایت شما وصل میشوند. پرسش و پاسخ با مدرس؛ از طریق گروه اختصاصی در تلگرام امکان ارتباط مستقیم با مهندس اسماعیلی و دریافت پاسخ به سوالات و ابهامات خود را دارید.

در واقع خزیدن فرآیندی است که از طریق آن ایندکس شدن انجام میشود. این ویژگی موجب می شود که ربات های فعال در موتورهای جستجو قادر به درک بهتر موضوعات محتوای سایت و ارتباط موجود میان آن ها گردند. ممکن است شما هم در سایت خود صفحات مشابه با URL های متفاوت داشته باشید. البته روی سیستمهای مدیریت محتوا این متفاوت است. زبان جاوا اسکریپت یک زبان پیشرفته با رابط کاربری بالا است. گزینه های پیشرفته در این افزونه وردپرس باعث خواهند شد تا یک فایل کوچک و کش شده از فایل های جاوا اسکریپت و CSS سایت شما در وبسایت ایجاد شود. سئو جاوا اسکریپ ، یکی از شاخههای سئو سایت فنی و پیشرفته است که برای بهینهسازی وبسایتهایی ساخته شده است که با جاوا اسکریپت کار میکنند. لازم است ذکر شود قالبهای فایل JPEG 2000، PNG و GIF از آن پشتیبانی نمیکنند. از این پس نگاه کردن به کد منبع کافی نیست و باید به جای آن HTML ارائه شده را بررسی کنید. که همزمان می توانند چند بخش از دستورات را بدون نیاز به پایان دادن بخش قبلی به اجرا در بیاورند، جاوا اسکریپت تنها قادر است که در هر زمان مشخص فقط یک بخش را به اجرا دربیاورد و برای رفتن به بخش بعدی، ضروری ست که بخش، تابع یا خط کد فعلی به پایان خود رسیده باشد.

وقتی گوگل بتواند در مدتزمان کوتاهی تمامی صفحات سایت شما را ایندکس کند، در نتیجه به آن نمره بهتری میرود. پس بهتر است که به تمام پیشنهادات گوگل عمل نمایید تا سرعت بهتری داشته باشید. همچنین CDNها قابلیت این را دارند که به شکل بهتری حجمهای بالاتر ترافیک را مدیریت کنند. گروههای لینکداین و فیسبوک به شما اجازه دسترسی به یک شبکه همتای از پیش آماده را میدهند. مزیت دیگر نیز دسترسی کاربران به آرشیو قیمت تاریخهای قبل است که خود فوایدی برای کاربر در بر دارد و شما از دید کاربر به عنوان یک مرجع شناخته میشوید. از مزایای متعدد این فریم ورک پر طرفدار می توان به امنیت بالای دیتا، دسترسی بسیار آسان، عملکرد مطلوب، مدیریت ساده و آسان، قابلیت استفاده مجدد، سازگاری بالا و صرقه جوبی در زمان و هزینه برنامه نویسان اشاره کرد. در واقع فریم ورک به برنامه نویس کمک می کند تا بدون اتلاف وقت برای قسمت های غیر ضروری Angularبر روی توسعه بخش های مهم سایت یا اپلیکیشن تمرکز کند.

برای داشتن یک برند معتبر و شناخته شدن سایت خبری شما باید در تمامی شبکه های اجتماعی معتبر طبق نوع شبکه اجتماعی قعالیتی متدوام و پیوسته با برنامه داشته باشید. بنابراین یکی از روشهای شناخته شده برای از بین بردن مشکلات سئویی سایتهای جاوا اسکریپت ران کردن SSR توسط برنامهنویسان سایت است تا مطمئن شویم که سایت ما توسط رباتهای گوگل دیده، خزش و ایندکس میشوند. این سازمان از سال ۱۹۶۱ کار خودش را از اروپا شروع کرده و کار تعریف استانداردها را بر عهده دارد و از سال ۱۹۹۴ با عنوان فعلی خود یعنی ECMA شناخته میشود. اگر دقت کنید مرورگرهای مختلف هر کدام برای خود موتوری دارند که کدهای جاوا اسکریپت را تحلیل و اجرا میکنند، اگر استاندارد واحدی برای شناسایی زبان جاوا اسکریپت وجود نداشته باشد هر موتور به روش خودش کدهای جاوا اسکریپت را اجرا میکند که در این صورت فاجعه رخ میدهد. زیرا هر کاربر ممکن است برای اولین بار وارد یک خبر خاص شود و اگر بنر های سایت، در صفحه اصلی یا در برخی از صفحات نمایش داده شود، بازدهی مشتری کم میشود و در نتیجه درامدزایی آنها کم میشود. ببینید، طبق تجربه میگویم که بازار سئو سایت های خبری در ایران خیلی شلوغ و خب در نتیجه پررقابت است.

ES6 یک استاندارد نسبتاً جدید است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است و از قابلیتهای جدید زیادی پشتیبانی میکند. گوگل بات (Googlebot) محتوای صفحات وب را رندر نمی کند؛ تنها صفحات جدید را کشف می کند و محتوای این صفحات را تجزیه می کند. وقتی نوبت به یافتن صفحات وب جدید می رسد، Googlebot نقش اصلی را برعهده دارد. خزنده های وب مانند Googlebot تنها برنامه هایی هستند که می توانند لینک ها و کدهای HTML را تجزیه و تحلیل کنند. ایجکس مجموعه ای از تکنیک های توسعه وب می باشد که از ترکیب جاوا اسکریپت و XML ایجاد می شود و به اپلیکیشن های تحت وب اجازه می دهد تا بدون اینکه تداخلی در صفحه ایجاد گردد، در بک گراند با سرور ارتباط برقرار کنند. اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که برخی از سایتها تا حدی سرعتشان بهتر خواهد شد. زیرا در این حالت ممکن است Crawler ها بفهمند که چیزی در سایت وجود دارد که قادر به درک آن نیستند؛ در نتیجه ممکن است آن را منفی و خطرناک به حساب بیاورند. لینک ها موجب ارتباط بهتر صفحات سایت با هم می شوند و قدرت دامنه را افزایش می دهند.

لینک های داخلی: لینک های داخلی پیوندهایی هستند که در یک صفحه وب مشاهده می کنید و شما را به صفحه وب دیگری از همان دامنه (وب سایت) هدایت می کنند. یکی از گزینه های جالب این افزونه انتخاب پوشه جداگانه ای برای ذخیره سازی نسخه اصلی تصاویر است تا در صورتی که مشکلی پیش آمد، از آن ها استفاده کنید. اگر یک وب مستر صفحات مختلفی را برای هر یک از این وب سایت ها در نظر بگیرد، به ناچار اگر بخواهد محتوای با کیفیتی را تولید کند، مجبور به استفاده مجدد و کپی خواهد بود. اگر شما مدیر یک سایت خبری هستید ؛ استفاده از سئو برای نمایش وبسایت خبری شما در صفحه اول و لینک اول گوگل بسیار اهمیت دارد.