آموزش کار با صرافی کوینکس

برای مثال این راهحل لایه دو فرایند معارفه و آشنایی جدیدی را برای معاملهگران جدید و باتجربه ارزهای دیجیتال راهاندازی کرد. کادر جستجویی در این بخش وجود دارد که از طریق آن میتوانید ارز دیجیتال مد نظرتان را پیدا کنید. در این نوع سفارش، صرافی به طور خودکار بهترین قیمت را برای ما پیدا میکند و سفارش به سرعت تکمیل میشود. به این ترتیب که با کاهش قیمت ارز، ربات سفارش خرید را ثبت میکند و با افزایش قیمت، سفارشهای فروش را انجام میدهد. عزیزانم استفاده از گوگل اتنتیکیتور 2FA به عنوان یک راه امنیتی در حال حاضر متداول ترین مسیر برای افزایش امنیت اکانت کاربری شماست. در حال حاضر این اپلیکیشن در اپل استور نیز قابل مشاهده نیست. ۵. با مشاهده تیک سبز جلوی تریدینگ پسورد متوجه میشویم که گذرواژه معاملهگری فعال شده است.

مورد نظر خود را انتخاب کنید.

حالا بریم سراغ ادامه موارد در صفحه Account Settings یعنی Security settings. 1. روی گزینه Infinity Grid کلیک کنید و در صفحه بازشده گزینه Create را انتخاب کنید. سپس از منوی بالای صفحه، گزینه Deposit را انتخاب کنید. سپس نوبت به انتخاب پلتفرم مدنظر میرسد که پیشتر، مفصل آنها را تشریح کردیم. 1. درنهایت، با انتخاب گزینه Create تنظیمات به پایان میرسد و ربات کار خود را آغاز میکند. در ادامه، لازم است نحوه کار کردن با پلتفرم معاملات فیوچرز کوکوین را بررسی کنیم. تا اینجا، آموزش نحوه انجام معاملات فیوچرز کوکوین در گوشی و رایانه را با هم بررسی کردیم. 2. برای ایجاد ربات تریدینگ در صرافی کوکوین موجودی کدام حساب باید شارژ شود؟ در سطح 2 روزانه میتوانید تا 50 میلیون تومان حساب خود را شارژ کنید. برای حل این مشکل توصیه میشود که خرید خود را بهصورت پلکانی در چند روز انجام دهید.

این مسئله ناظر بر اقداماتی در راستا افزایش امنیت حساب کاربری شما در صرافی کوکوین است. در این مرحله لازم است امنیت تراکنش ها و عملیات واریز و برداشت را توسط آیتم Trading Password و ایجاد یک گذرواژه قوی افزایش دهید. میخوایم به بخش مهم تنظیمات امنیتی بپردازیم و ببنیم چطوری میتونیم افزایش امنیت حساب کوینکس رو اونجام بدیم. گزینه دوم شماره موبایل هست که پیشنهاد میشه وارد نکنید چون اگه روزی کوینکس بخواد کاربران ایرانی رو تحریم کنه اول اونایی که شما موبایل ایران رو وارد کردن مسدود میشن. آیا امکان داره کوکوین سرمایه ایرانیان رو که احراز هویت کرده اند مسدود کنه؟ مزیت کوکوین نسبت به بایننس این است که جفتارز (Currency Pair) بیشتری ارائه میدهد. کارمزد کوینکس نسبت به بقیه صرافی ها به صرفه تر است یعنی کوینکس نیز همانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کم می کند.

سپس از منوی بالای صفحه، گزینه Deposit را انتخاب کنید.

پس از تعیین این موارد، در پایین این بخش توضیحاتی درباره کارمزد معاملات نیز به شما نشان داده میشود. چند گزینه از سوی نرمافزار برای ارتقای امنیت حساب کاربریتان ارائه میشود. اما برای اینکه این مقدار حجم معامله را بهتر درک کنید، لازم است تا آن را با چند صرافی دیگر نیز مقایسه کنیم. با توجه به اینکه تتر نوعی استیبلکوین است، تعداد ارزهای دیجیتال بیشتری هستند که میتوان در قالب قراردادهای خطی به کمک این توکن در صرافی کوکوین تعریف کرد. همانطور که توضیح کوتاهی از این صرافی به شما عزیزان دادیم، کوکوین یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین صرافی های ارز دیجیتال است که بیش از هشت ملیون کاربر را در خود گنجانده. بنا بر اطلاعاتی که در سایت صرافی کوکوین ذکر شده است، کاربران تاکنون بیش از هشت میلیون ربات در این صرافی ایجاد کردهاند. بیش از صد ارز دیجیتال در بخش معاملات فیوچرز کوکوین پشتیبانی میشود که از آن جمله میتوان به بیتکوین، اتریوم، سولانا، فانتوم، ریپل، آولانچ، پولکادات، ترا، بیتکوین کش و کاردانو اشاره کرد.

یکی از مهمترین قسمتها رمز دوعاملی 2FA گوگل است که باید با نصب برنامه Google Authenticator بر گوشی موبایل خود آن را انجام دهید. شما میتونید از گوگل پلی یا حتی بازار دانلودش کنید. بازار معاملاتی پینگی یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که در ایران فعالیت میکند. به عنوان مثال، تا اواخر سال 2017، ارزش کل ارزهای دیجیتال هکشده، بیش از 15 میلیارد دلار بوده است. در این صرافی بیش از 90 درصد کارمزدهای معاملاتی دریافت شده از تریدرها، در بین هولدرهای KCS توزیع میشود. به این ترتیب حساب کاربری شما در صرافی ایجاد میشود.

در این صفحه با چند بخش مواجه هستید. جهت واریز به کوینکس ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و سپس از طریق گزینه “Assets” موجود در داشبورد بالا سمت راست صفحه به گزینه “Deposit” بروید. برای واریز یا شارژ حسابتان گزینه deposit را انتخاب کنید، در این صورت وارد صفحه ای می شوید که به شما آدرس کیف پول تتر را نشان می دهد و اگر خواستید تتر خود را برداشت کنید، روی گزینه withdraw کلیک فرمایید تا در صفحه ای که برایتان باز می شود شماره کیف پول مقصد خود را وارد نمایید . در ادامه یک صفحه جدید باز میشود. پس از کلیک،در صفحه ی ثبت نام از شما یک ایمیل میخواهد و یک کد تاییدیه که به ایمیل شما ارسال میشود و یک رمز که برای ورود به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس از آن استفاده کنید.

فرض کنید قیمت ورودی شما در این جفت ارز 50 هزار USDT بوده است. بهمحض انتخاب جفت ارز معاملاتی مدنظر، اطلاعات این بخش در لحظه بهروزرسانی میشود. این بخش در پلتفرم KuCoin Classic برای نمایش نمودار تاریخچه قیمت جفت ارز معاملات مدنظر، فهرست سفارشات ثبتشده و معاملاتی که بهتازگی انجام شده است، کاربرد دارد. در صفحه اصلی صرافی در اپلیکیشن موبایل روی تب Futures و در نسخه وب روی تب Kucoin Futures کلیک کنید. در صرافی کوکوین نسخه وب و موبایل، برای انتقال موجودی به حساب فیوچرز روش یکسانی وجود دارد. با انتخاب روش استیککردن Saving کاربران میتوانند پس از یک سال سودی را در ازای ذخیره آن ارز دیجیتال دریافت کنند. همانند بازار Margin، بازار Futures به دو روش مشابه قابل دسترسی است.

به این ترتیب، مدیریت سرمایه به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. اما آیا همیشه اوضاع به همین شکل هست ؟ اگه بر روی این گزینه کلیک کنید صفحه ای که در عکس زیر هست رو مشاهده میکنید. 1- در این قسمت ارز مورد نظر رو انتخاب کنید. در این قسمت نیز شما باید یک عبارت امنیتی انتخاب نمایید. 3. در بخش Placed Orders شما باید تعداد Order هایی که می تواند برای شما باز شود را ثبت کنید. در منوی کشویی باز شده گزینه Account Security را انتخاب کنید. پس از انتخاب ارز دیجیتال مدنظر از کادر بالای این پنجره، زیر گزینه From باید Main Account و زیر گزینه To باید Futures Account را انتخاب کنید. برای خرید و فروش این ارز دیجیتال کافی است تا از یک صرافی که از رمز ارز KCS پشتیبانی میکند، استفاده نمایید.

آدرس کپی شده را باید در کیف پول یا صرافی مورد نظر برای انتقال دارایی به کوکوین بارگذاری کنید تا تراکنش انجام شود. زمان انتقال: زمان انتقال مدت زمانی است که طول می کشد ارز دیجیتالی از یک کیف پول به کیف پول دیگر منتقل شود. برای درک جایگاه صرافی کوکوین در بازار رمزارزها بد نیست بدانید که حدود 1.5 میلیادر دلار در طول شبانهروز در آن معامله میشود. صرافی کوکوین با بازیابی حدود 235 میلیون دلار از رمز ارزهای سرقت شده گفته تمامی سرویسهای KuCoin تا دو هفته آینده به حالت عادی بازخواهند گشت. بخش بالای صفحه در پلتفرم KuCoin Classic مربوط به وبسایت ایران ارز دیجیتال قراردادهاست. در این صفحه از شما درخواست میشود که نرمافزار Google Authenticator را نصب کنید.

در همین راستا در نظر داریم که آموزش اپلیکیشن موبایل صرافی کوکوین را برای شما ارائه کنیم. Transfer: برای انتقال داراییها بین حسابهای مختلفتان در صرافی باید از این گزینه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که در هر بار وارد شدن به اپلیکیشن کوکوین باید ویپیان خود را فعال کنید. درباره مفهوم لیکویید شدن در مقاله جداگانهای به صورت مفصل بحث کردیم که برای مطالعه بیشتر میتوانید به آن مراجعه کنید. اگر مایلید درباره نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین اطلاعات کسب کنید، به مقاله ثبت نام در صرافی کوکوین که درباره این موضوع آماده کردهایم، مراجعه کنید.

بعد از وارد کردن کد دعوت، تیک کنار گزینه پذیرش شرایط استفاده از نرمافزار را فعال کنید. به این ترتیب، در کنار معاملات آنی نوعی فضای سرگرمکننده نیز در این پلتفرم ایجاد میشود. این مطلب در فضای مجازی داخل ایران بحثهای زیادی برانگیخته است. سپس در کادر بعدی، مقدار ارز دیجیتال را تعیین و روی گزینه Confirm کلیک کنید. ۲. ارز دیجیتال مدنظر خود را انتخاب کنید. مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که اشاره کردیم، در زمان ثبت سفارش میتوانید از ابزار اهرم (Leverage) برای چندبرابر کردن سود یا زیان خود در معامله استفاده کنید. توجه کنید که باید موجودی حساب شما برای پرداخت کارمزد تراکنش مدنظر کافی باشد تا امکان ثبت سفارش فراهم شود.

1.بر روی گزینه Assets در صفحه اصلی کلیک نموده، سپس گزینه withdraw را انتخاب نمایید. بعد از افتتاح حساب، در صفحه اصلی روی گزینه حساب کاربری در بالا سمت چپ اپلیکیشن بزنید. چنانچه تاکنون ثبت نام نکردهاید باید از طریق گزینه Sign Up در بخش ورود به حساب کاربری اپلیکیشن، اقدام به افتتاح حساب نمایید. درنظر داشتهباشید درصورتی که به هر دلیلی مشخص شود شما از ایران وارد سایت این صرافی شدهاید، متاسفانه حساب کاربری شما مسدود خواهد شد و برای بازیابی آن با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. همچنین فروشنده موظف است دارایی را در تاریخ مشخص و با قیمت توافقشده، تحویل خریدار دهد.

این دسته از قراردادها باید در تاریخ معینی که به نام تاریخ تحویل شناخته میشوند، تسویه شوند. قراردادهای خطی نوعی از قراردادهای آتی هستند که با اهرم USDT انجام میشوند و در پلتفرم کوکوین از طریق گزینهای با نام USDT-M شناخته میشوند. قراردادهای دائمی نوع دیگری از قراردادهای آتی هستند که در آنها، زمان مشخصی برای تسویه در نظر گرفته نمیشود. قراردادهای تحویل نوعی قرارداد آتی هستند که در سرمایهگذاری مالی سنتی استفاده میشوند. برای مثال، اگر میخواهید قرارداد معکوسی با بیتکوین معامله کنید، دارایی پایه نیز باید BTC باشد. اطلاعات کلی قرارداد فعلی نمایش داده میشود که این اطلاعات شامل قیمت بازار (Mark Price)، حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قراردادهای باز، نرخ Funding و زمان پرداخت و دریافت آن میباشد. Infinity Grid ابزار مشابه Spot Grid است که استراتژی خرید در محدوده قیمتی کم و فروش با قیمت زیاد را دنبال میکند. این قابلیت بههیچوجه در استراتژی Spot Grid در دسترس کاربران نیست.

در نسخه iOS اپلیکیشن کوکوین، امکان ورود به حساب کاربری با استفاده از اثر انگشت یا اسکن چهره نیز وجود دارد که در صورت نیاز میتوانید آنها را نیز فعال کنید. ۲. کد QR را با نرمافزار گوگل اسکن کنید. بری دانلود اپلیکیشن موبایل صرافی کوکوین از سایت اختصاصی کوکوین یا فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید. این فعال سازی رمز دوم توسط اپلیکیشن رایگان google authenticator که به ۲FA یا رمزساز گوگل هم معروف است انجام می گردد. در ادامه یک کد اختصاصی برای شما در نرمافزار Google Authenticator برای صرافی کوکوین ارائه میشود. 1. آیا امکان استفاده از اهرم در معاملات فیوچرز صرافی کوکوین وجود دارد؟ در ابتدای کار، معاملات Margin برای کاربر غیرفعال بوده و خود کاربر میبایست این دسته از معاملات را فعال کند. با وجود این، ماهیت این دسته از معاملات شرطبندی است و به همین دلیل، ریسک بسیار زیادی دارند؛ درنتیجه، ورود به معاملات فیوچرز برای افراد کمتجربه که آگاهی زیادی نیز ندارند، چیزی جز نابودی سرمایه را در پی نخواهد داشت.

کوکوین، یکی از معتبرترین صرافیهای بازار رمز ارزها، این قابلیت را به کاربران ارائه میدهد. در اینجا تأکید ما روی فعال کردن قابلیت Google Verification است. در این بخش میتوانید موجودی را از حساب اصلی کوکوین خود به حساب فیوچرز منتقل کنید. آموزش ثبت سفارش را در فیوچرز کوکوین مبتنی بر پلتفرم KuCoin Futures Pro پی میگیریم. با این حال، صرافی کوکوین که در سیشل مستقر بود، واکنش سریع و کارآمدی به حمله هکری به KuCoin نشان داد. در صورت درخواست مقامات قضایی (سیشل یا کشورهای خارجی)، آژانسهای عمومی، وزارتخانهها، هیئتهای قانونی یا دیگر مقامات برای دریافت اطلاعات شخصی شما، کوکوین اطلاعات شخصی شما را در اختیار این نهادها قرار خواهد داد.