آن نمایش دهه 90، دنباله سریال های محبوبی که در دهه 70 نمایش داده می شود، اکنون در نتفلیکس پخش می شود: جزئیات


آن شوی دهه 90، دنباله سریال پرطرفدار That 70 Show، اکنون در نتفلیکس در هند و در سطح جهانی پخش می شود. فصل اول سریال جدید با هر 10 قسمت از قبل برای پخش در سرویس منتشر شده است. سریال جدید دو دهه پس از سریال اصلی اتفاق می‌افتد که از سال 1998 تا 2006 به مدت هشت فصل پخش شد و تعداد قسمت‌های آن 200 بود. دبرا جو روپ و کرتوود اسمیت، بازیگر نقش کیتی و رد فورمن در سریال آن دهه 70، تکرار می‌کنند. نقش آنها به عنوان مراقب گروه جدیدی از نوجوانان که مانند قبل در زیرزمین خود وقت می گذرانند.

سریال کمدی بر روی شخصیت اصلی جدید لیا فورمن با بازی کالی هاوردا تمرکز دارد. دختر شخصیت های اصلی اریک فورمن (توفر گریس) و دونا پینچیوتی (لورا پرپون)، لیا در تابستان 1995 با پدربزرگ و مادربزرگ پدری اش کیتی و رد فورمن ملاقات می کند. او که در ابتدا قصد داشت چند روز در آنجا بماند، تصمیم گرفت تا دیدار خود را به این شهر تمدید کند. پوینت پلیس، ویسکانسین برای بقیه تابستان، در حالی که پدربزرگ و مادربزرگش خوشحال هستند که میزبان – و مراقب – گروه جدیدی از نوجوانان هستند، درست مانند نمایش آن دهه 70.

در این نمایش همچنین جی کلسو (میس کورنل) که پسر شخصیت های اصلی مایکل کلسو (اشتون کاچر) و جکی بورکهارت (میلا کونیس) است، حضور دارد. از دیگر شخصیت‌های این سریال می‌توان به گوئن رانک (اشلی آفدرهاید)، نیت رانک (مکسول آسی دونووان)، اوزی (رین دوی) و نیکی (سام مورلوس) اشاره کرد. این نمایش دهه 90 همچنین دارای حضور مهمان از شخصیت‌های اصلی است که توسط بازیگران سریال اصلی، از جمله Topher Grace، Mila Kunis، Ashton Kutcher، Laura Prepon، Wilmer Valderrama، Tommy Chong و Don Stark بازی می‌کنند.

این اولین باری نیست که نتفلیکس سعی می کند یک برنامه قدیمی مورد علاقه دهه ها پیش را احیا کند. نمونه قبلی Fuller House است که در سال 2016 منتشر شد و دنباله سریال Full House است که از سال 1987 تا 1995 پخش شد. بسیاری از بازیگران اصلی آن از جمله اشتون کوچر و میلا کونیس.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

آن نمایش دهه 90

  • تاریخ انتشار 19 ژانویه 2023
  • ژانر. دسته کمدی، درام
  • قالب

    کالی هاوردا، اشلی آفدرهاید، میس کورونل، ماکسول آسی دونوان، رین دوی، سم مورلوس، دبرا جو روپ، کرتوود اسمیت

  • کارگردان

    گیل مانکوزو

  • تهیه کننده

    بانی ترنر، تری دبرا جو روپ، کرتوود اسمیت، مارسی کارسی، جسیکا گلدشتاین، کریسی پیتروش، مندی سامرز، تام ورنر

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Spotify و دیگر شرکت‌های رسانه‌ای از اتحادیه اروپا می‌خواهند که در برابر شیوه‌های «ناعادلانه» فروشگاه App اپل اقدام کند.


مفهوم تلفن تاشو Tecno Phantom Vision V اشاره‌ای به صفحه نمایش تبلت‌مانند، دوربین‌های سه‌گانه پشتی دارد.

ویدیوی برگزیده روز

CES و Auto Expo 2023 | گجت 360 نمایش





منبع