آواتار: راه آب در باکس آفیس جهانی از مرز 2 میلیارد دلار گذشت

آن زمان که به عنوان اسلایم تناسخ پیدا کردم (1.5 میلیون دلار)

مهمانی خانه (1.8 میلیون دلار)

جمع 10 نفر برتر عبارت بودند از:

و در رتبه پنجم، با یک پله کاهش نسبت به آخر هفته گذشته، فیلم حس خوب مردی به نام اتو سونی با 9 میلیون دلار (حدود 73 کرور) قرار داشت. تام هنکس نقش شخصیتی را بازی می کند که بر اساس رمان محبوب سوئدی “مردی به نام اوو” ساخته شده است.

دیوید آ. گراس از Franchise Entertainment Research آن افتتاحیه را برای یک تریلر جنایی “تأثیرگذار” خواند و افزود: “بررسی ها عالی هستند.”

این باعث می‌شود که فیلم استودیوی دیزنی/ قرن بیستم تنها ششمین فیلم تاریخ باشد که از مرز ۲ میلیارد دلار فراتر رفته است (که برای تورم تعدیل نشده است)، اگرچه همچنان با ۱.۵ میلیارد دلار (حدود ۱۲۱۷۱ کرور) از رهبر تاریخ، یعنی آواتار اصلی عقب‌تر است. ). فیلم اصلی سال 2009 با جمع آوری 2.9 میلیارد دلار (حدود 23530 کرور) به عنوان پرفروش ترین فیلم تمام دوران در جایگاه اول قرار گرفت.

یونیورسال پیکچرز که پس از پنج هفته فعالیت خود را نشان داد، با یک پله افزایش نسبت به آخر هفته گذشته با ۱۱.۵ میلیون دلار (حدود ۹۳ کرور) برای دوره جمعه تا یکشنبه، در جایگاه دوم قرار گرفت.

نهنگ (1.3 میلیون دلار)

به گفته ناظر صنعت Exhibitor Relations، «آواتار: راه آب» هیچ نشانه ای از کنار گذاشتن سلطه باکس آفیس خود را نشان نداد و در ششمین آخر هفته اکران خود در آمریکای شمالی حدود 19.7 میلیون دلار (حدود 160 کرور) به دست آورد. بنابراین، حماسه علمی تخیلی جیمز کامرون از مرز 2 میلیارد دلار (حدود 16230 کرور روپیه) در سطح جهان گذشت، که بهترین فیلم در دوران همه‌گیری بود، با فروش بلیت انباشته 598 میلیون دلار (حدود 4852 کرور) در ایالات متحده و کانادا. و 1.42 میلیارد دلار (حدود 11522 کرور) در سایر نقاط جهان.

هواپیما (5.3 میلیون دلار)

یک نقطه پایین تر تریلر عروسکی ترسناک بود M3GAN از یونیورسال پیکچرز و بلومهاوس پروداکشنز، 9.8 میلیون دلار (حدود 80 کرور). عروسک عنوان فیلم که به عنوان همدم یک یتیم جوان خلق شده است، به تدریج زندگی وحشتناکی به خود می گیرد.

Avatar: The Way of Water در سینماهای جهان در حال نمایش است. در هند، آواتار 2 به زبان‌های انگلیسی، هندی، کانادایی، مالایالام، تامیل و تلوگو در دسترس است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در جایگاه چهارم، فیلم گمشده جدید سونی پیکچرز با 9.3 میلیون دلار (حدود 75 کرور) قرار گرفت. استورم رید در نقش یک نوجوان ناامید برای یافتن مادرش (نیا لانگ) پس از ناپدید شدن او در طول تعطیلات در کلمبیا، بازی می کند.

Black Panther: Wakanda Forever (1.4 میلیون دلار)