آپدیت تلگرام موضوعات را به گروه ها می آورد، نام های کاربری قابل جمع آوری، بیشتر: همه جزئیات

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

نشان‌های تأیید تأیید آبی توییتر تا پس از انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده به تعویق افتاد: گزارش

مدتی است که Voice to text در دسترس مشترکین Premium Telegram بوده و به آنها اجازه می دهد پیام های صوتی را در لحظه به متن تبدیل کنند. به‌روزرسانی جدید اکنون به مشترکین اجازه می‌دهد پیام‌های ویدیویی را نیز به متن تبدیل کنند. مشترکین ممتاز همچنین به 12 بسته ایموجی جدید دسترسی دارند که می توانند در پیام ها، زیرنویس ها و حتی در وضعیت ها استفاده شوند.

در میان به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تر، موضوعات در گروه‌ها است که می‌توانند توسط مدیران گروه در تنظیمات گروهشان فعال شوند. اینها اساساً به عنوان چت های فردی در یک گروه عمل می کنند، بنابراین آنها همچنین تنظیمات رسانه و اعلان مشترک خود را دارند. همه ویژگی‌های معمولی موجود در گروه‌ها (مانند نظرسنجی، پیام‌های پینگ شده و ربات‌ها) نیز در Topics در دسترس خواهند بود. طبق گفته تلگرام، ویژگی جدید Topics در حال حاضر فقط در گروه‌های بزرگ (با بیش از 200 عضو) در دسترس است و در اواخر امسال با مجموعه‌ای از ابزارها برای گروه‌های کوچکتر عرضه خواهد شد.

بازدید مجدد از گوشی های تاشو سامسونگ





منبع

به‌روزرسانی جدید همچنین نام‌های کاربری کلکسیونی را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد چندین نام کاربری کلکسیونی را به هر یک از حساب‌ها و چت‌های عمومی خود اختصاص دهند. نام‌های کاربری کلکسیونی توسط شبکه بلاک چین TON تلگرام (که در اوایل امسال راه‌اندازی شد) ایمن شده‌اند و می‌توان با استفاده از پلتفرم جدیدی به نام Fragment که برای آن ایجاد شده است، خرید یا فروخت. نام های کاربری کلکسیونی می تواند کمتر از 5 کاراکتر باشد و به کاربران اجازه می دهد نام های کاربری منحصر به فردی ایجاد کنند. تلگرام ادعا می کند که یک کاربر پس از به دست آوردن نام کاربری کلکسیونی کنترل کامل دارد و می توان آن را در صورت نیاز غیرفعال کرد (آن را به صورت آنلاین نامرئی کرد)، اما بدون از دست دادن نام.

ویدیوی برگزیده روز

از دیگر پیشرفت‌ها و به‌روزرسانی‌ها، حالت شب بازطراحی‌شده برای iOS است که طبق گفته تلگرام باعث می‌شود رنگ‌ها متعادل‌تر به نظر برسند و هنگام پیمایش در چت‌ها، جلوه‌های تاری بهتری را در بر می‌گیرد. کاربران اندروید اکنون می توانند با تغییر اندازه متن در تنظیمات چت، اندازه متن را تغییر دهند، که اکنون اندازه تمام متن های چت بزرگتر یا کوچکتر به نظر می رسد. به‌روزرسانی جدید همچنین 4 ایموجی تعاملی جدید را ارائه می‌کند که اساساً جلوه‌های تمام صفحه را در چت‌های یک به یک پخش می‌کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

تلگرام آپدیت بزرگ جدیدی را عرضه کرده است که علاوه بر بهبود، ویژگی های جدیدی را نیز به همراه دارد. موضوعات را در گروه‌های بزرگ معرفی می‌کند، نام‌های کاربری کلکسیونی را اضافه می‌کند که می‌توان آن‌ها را با بلاک چین ایمن کرد و به صورت آنلاین معامله یا مبادله کرد. همچنین Voice to Text برای پیام‌های ویدیویی معرفی شده است که به اشتراک ممتاز نیاز دارد و اساساً هر پیام ویدیویی را به متن تبدیل می‌کند. این آپدیت برای کاربران تلگرام در دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. در حالی که بیشتر ویژگی های جدید برای هر دو سیستم عامل در دسترس خواهد بود، برخی ویژگی های خاص نیز برای هر پلتفرم ایجاد شده اند.