آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت برای نظارت بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده در میان نگرانی های امنیتی

این تحولات در حالی که انتخابات میان دوره ای آمریکا در روز سه شنبه به اوج خود می رسد باعث نگرانی شده است. اگرچه میلیون‌ها آمریکایی قبلاً رأی‌گیری زودهنگام و غایب داده‌اند، انتظار می‌رود میلیون‌ها نفر دیگر برای رأی‌دهی حضوری به پای صندوق‌های رأی بروند. ناظران انتخابات می ترسند که این پلتفرم برای رسیدگی به سخنان نفرت انگیز، اطلاعات نادرست که می تواند بر امنیت و امنیت رأی دهندگان تأثیر بگذارد و بازیگرانی که به دنبال ایجاد تردید در مورد برندگان قانونی انتخابات در سراسر کشور هستند مجهز نباشد.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اکنون، زمانی که مشکلی پیش می‌آید – و با وجود 8800 حوزه قضایی انتخاباتی در سراسر کشور، مشکلی در جایی پیش می‌آید – می‌توان افراد بی‌ضرر را پلید جلوه داد.»

کیم وایمن، مشاور ارشد امنیت انتخابات CISA، هفته گذشته در بیانیه‌ای گفت: «در سال‌های اخیر، مقامات انتخابات مجبور شده‌اند با افزایش اطلاعات نادرست از سوی دشمنان خارجی مقابله کنند، که می‌تواند باعث سردرگمی در مورد زیرساخت‌های انتخاباتی شود و ایمان رای‌دهندگان به روند را تضعیف کند.» .

در همین حال، آسوشیتدپرس روز سه‌شنبه گزارش داد که به گفته کارمندانی که از این کاهش‌ها جان سالم به در برده‌اند، توییتر در تلاش است تا به اطلاعات غلط سیاسی و سایر پست‌های مضر در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی پس از اخراج تقریباً نیمی از نیروی کار خود، درست چند روز قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا توسط ایلان ماسک، پاسخ دهد. و یک گروه حقوق رای خارجی.

CISA یا آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت، بالاترین آژانس امنیت سایبری ایالات متحده اعلام کرد که در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد تلاش‌های احتمالی برای تداخل در رای‌گیری، قصد دارد در مورد انتخابات کنگره در روز سه‌شنبه نظارت و هشدارهای امنیتی صادر کند. بعد از اینکه مقامات دریافتند روسیه با کمپین هک و تبلیغاتی که هدف آن صدمه زدن به شانس هیلاری کلینتون برای پیروزی در برابر دونالد ترامپ بود، در انتخابات سال 2016 آمریکا مداخله کرده است، امنیت انتخابات به عنوان یک موضوع کلیدی در ایالات متحده مطرح شده است.

اخراج های دسته جمعی اخیر بسیاری از افرادی را که وظیفه آنها دور نگه داشتن نفرت و اطلاعات نادرست از پلتفرم رسانه های اجتماعی است، در امان گذاشت. به گفته یکی از مدیران، ماسک تنها 15 درصد از کارکنان خط مقدم را اخراج کرد که در مقایسه با کاهش 50 درصدی مشاغل در سراسر شرکت وجود داشت. اما در آماده سازی برای اخراج، کارمندان گفتند که این شرکت همچنین تعداد کارمندانی که می توانند به تاریخچه دیجیتال و رفتار یک حساب کاربری خاص نگاه کنند را به شدت کاهش داده است – این اقدام لازم است برای بررسی در صورت استفاده مخرب از آن و اقدام برای تعلیق آن.

در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد که آژانس عالی امنیت سایبری ایالات متحده قصد دارد یک “مرکز عملیات روز انتخابات” را با شرکای بخش دولتی و خصوصی در سراسر کشور برای نظارت بر میان‌دوره‌ها راه‌اندازی کند.