آکادمی آمازون کمتر از دو سال پس از راه اندازی تعطیل می شود زیرا شرکت های Edtech با چالش های پس از همه گیری مواجه می شوند


آمازون روز پنجشنبه اعلام کرد که پلتفرم آموزش آنلاین خود را برای دانش‌آموزان دبیرستانی در هند در کمتر از دو سال از راه‌اندازی خود، بدون ذکر دلیل، تعطیل می‌کند. پلتفرم آکادمی آمازون که در اوایل سال گذشته در میان رونق یادگیری مجازی در طول همه‌گیری کووید-19 راه‌اندازی شد، مربیگری را برای آزمون‌های رقابتی از جمله آزمون ورودی مشترک (JEE) ارائه کرد که اجازه ورود به کالج‌های مهندسی برتر در سراسر هند را می‌دهد.

این غول تجارت الکترونیک از راه اندازی آکادمی آمازون در سال گذشته خبر داد و فاش کرد که مطالب آموزشی و محتوای امتحانی موجود از طریق آکادمی آمازون توسط اساتید متخصص از سراسر کشور توسعه یافته است. منابع محتوایی موجود از طریق پلتفرم برای کمک به دانش‌آموزان برای آماده شدن برای امتحانات BITSAT، VITEEE، SRMJEEE، و MET طراحی شده‌اند – علاوه بر آزمون‌های مهندسی کنکور مشترک (JEE).

این پلتفرم همچنین تست های ساختگی ویژه ای را با بیش از 15000 سوال دستچین شده به همراه نکاتی از کارشناسان صنعت ارائه می دهد. همچنین در فواصل زمانی برنامه ریزی شده، میزبان آزمون های آزمایشی تمام هند (AIMT) بود. علاوه بر این، دانش آموزان همچنین می توانند دروس را برنامه ریزی کنند یا به مسائل تمرین روزانه دسترسی داشته باشند.

آکادمی آمازون همچنین به کاربران اجازه داد تا پیشرفت خود را در طول زمان پیگیری کنند و نقاط قوی و همچنین ضعیف را شناسایی کنند تا به دانشجویان مهندسی در بهبود نتایج خود کمک کند. همچنین بینش هایی در مورد استراتژی کلی آزمون دادن ارائه کرد.

بر اساس یک ارزیابی، این غول تجارت الکترونیک در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم گرفته است که آکادمی آمازون را “به صورت مرحله ای برای مراقبت از مشتریان فعلی” متوقف کند.

این انحلال در زمانی اتفاق می‌افتد که چندین شرکت edtech تحت فشار بازگشایی مدارس و مراکز مربیگری در سراسر هند پس از قرنطینه‌های ناشی از COVID-19 هستند.

ماه گذشته، Byju’s رهبر صنعت گفته بود که 2500 کارمند خود را به دلیل تلاش برای سودآوری اخراج خواهد کرد.

طبق گزارش رسانه های محلی، سایر بازیکنان Unacademy، Toppr، WhiteHat Jr و Vedantu نیز در اوایل سال جاری اخراج خود را اعلام کرده بودند.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع