آیا اینستاگرام قطع است؟ هزاران کاربر با حساب های تعلیق شده، قطعی جهانی مواجه می شوند

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

ایلان ماسک گفت به رئیس اتحادیه اروپا اطمینان داده است که قوانین پلیس محتوای آنلاین برای توییتر را رعایت کند.





منبع

در همین حال، اینستاگرام از طریق توییتی اعلام کرد که از این موضوع آگاه است و در تلاش است تا نارضایتی تعدادی از کاربران را برطرف کند، زیرا تعداد زیادی اسکرین شات از پیام نمایش “حساب تعلیق شده” در توییتر با #Instagramdown منتشر شده است.

بر اساس گزارش ها، این یک خاموشی جهانی است، زیرا کاربران از نقاط مختلف جهان پیام خطا را دریافت کردند. با این حال، همه کاربران اینستاگرام با این مشکل مواجه نشدند، زیرا برخی از آنها بدون هیچ مشکلی به شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کردند.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

به گفته بسیاری از کاربران، صفحه اینستاگرام آن‌ها هنگام ورود پیامی مبنی بر تعلیق حساب نمایش می‌دهد. در جزئیات ذکر شده است که حساب‌ها به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های انجمن به حالت تعلیق درآمده‌اند. علاوه بر این، به کاربران یک دوره زمانی 30 روزه داده شد تا با تصمیم گیری و بررسی مجدد بررسی شوند.

هزاران کاربر اینستاگرام گزارش دادند که هنگام تلاش برای ورود به حساب های خود در روز دوشنبه با مشکلی مواجه شده اند. برای سایر کاربران، اینستاگرام یک خطای سرور را هنگام دسترسی به پلتفرم رسانه اجتماعی منعکس کرده است. بیش از 2200 گزارش در مورد این مشکل در Downdetector ثبت شده است.

کاربران اینستاگرام روز دوشنبه با مشکلی در پلتفرم رسانه های اجتماعی مواجه شده اند و بسیاری گزارش داده اند که حساب کاربری آنها بدون هیچ اطلاعات قبلی به حالت تعلیق درآمده است. به گزارش Downdetector، کاربران اینستاگرام با قطعی جهانی مواجه شده اند که بنا بر گزارش ها حدود یک ساعت پیش آغاز شده است. اینستاگرام نیز عصر دوشنبه در پستی در توییتر به این موضوع اعتراف کرد. اینستاگرام نوشت: “ما می دانیم که برخی از شما در دسترسی به حساب اینستاگرام خود با مشکلاتی روبرو هستید. ما در حال بررسی آن هستیم و بابت این مشکل عذرخواهی می کنیم.”