آیا لینکدین از کار افتاده است؟ بیش از 10000 کاربر در سرتاسر جهان، از جمله هند، مشکل را گزارش می کنند

بسیاری از کاربران لینکدین گزارش دادند که هنگام دسترسی به پلتفرم آنلاین با مشکل مواجه شده اند. این مسئله در حدود ساعت 10:30 شب IST شروع شد و برای بسیاری در زمان نوشتن نسخه همچنان وجود دارد. بسیاری از کاربران هندی نیز هنگام تلاش برای دسترسی به لینکدین با مشکل مواجه شدند.

مایکروسافت بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

بر اساس گزارش Downdetector که با جمع‌آوری گزارش‌های وضعیت از تعدادی منبع از جمله خطاهای ارسال شده توسط کاربر در پلتفرم خود، قطعی‌ها را ردیابی می‌کند، بیش از 10000 مورد از افراد گزارش شده است که مشکلات مربوط به سرویس شبکه اجتماعی را گزارش می‌کنند. قطع ممکن است بر تعداد بیشتری از کاربران تأثیر بگذارد.

به گفته Downdetector، حداکثر شکایات مشکلاتی را هنگام دسترسی به وب سایت گزارش کردند، در حالی که یک سوم کاربران نیز هنگام استفاده از اپلیکیشن LinkedIn با مشکل مواجه شدند. فقط بخش محدودی از کاربران گزارش کردند که هنگام باز کردن نمایه خود با مشکل مواجه شده اند.

در همین حال، لینکدین تاکنون هیچ بیانیه‌ای در مورد این قطعی صادر نکرده است.

با این حال، همه کاربران با این مشکل مواجه نمی شوند، زیرا Gadgets 360 توانست عملکرد درست پلتفرم را تأیید کند.

چند روز پیش، پس از اینکه بیش از 40000 کاربر گزارش دادند که هنگام تلاش برای دسترسی به برنامه تماس با مشکل مواجه شده اند، Zoom نیز چندین شکایت دریافت کرد. با این حال، بدون تأخیر زیاد، زوم بیانیه ای صادر کرد و به کاربران خود اطمینان داد که فعالانه برای حل این مشکل تلاش می کند. در عرض یک ساعت، این پلتفرم اعلامیه دیگری را منتشر کرد تا اعلام کند که این مشکل برطرف شده است و ممکن است کاربران دیگر با مشکل مواجه نشوند. این مسائل از سراسر جهان از جمله هند گزارش شده است.




منبع

بر اساس وب سایت Downdetector.com، هزاران کاربر لینکدین مایکروسافت روز چهارشنبه تحت تأثیر قرار گرفتند.