آیا نتفلیکس خراب است؟ کاربران در سرتاسر جهان، از جمله هند، مشکل خاموشی را گزارش می دهند

همانطور که توسط چندین کاربر در Downdetector گزارش شده است، وب سایت Netflix هر زمان که کاربران سعی می کردند محتوا را در پلت فرم استریم مرور کنند، “کد خطا NSES-500” را نشان می داد. گزارش شده است که پلتفرم OTT در پلتفرم های مختلف، از جمله اپلیکیشن موبایل و همچنین مرورگر وب، از کار افتاده است.

به گزارش Downdetector.com، روز پنجشنبه، هزاران کاربر اینستاگرام متا مشکلاتی را در مورد برنامه اشتراک عکس گزارش کردند. بر اساس وب‌سایت ردیابی قطعی Downdetector که گزارش‌های وضعیت تعدادی از منابع در ایالات متحده را جمع‌آوری می‌کند، نزدیک به 24000 کاربر اینستاگرام در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی (2:30 بامداد جمعه به وقت تهران) تحت تأثیر قرار گرفتند. گزارش‌های مربوط به Downdetector طی چند ساعت آینده منتشر شد و به نظر می‌رسد این سرویس عملیاتی شده است.

به گزارش Downdetector.com، نتفلیکس روز جمعه برای هزاران کاربر قطع شد. پلتفرم استریم گفت که با مشکلات پخش جریانی در همه دستگاه ها مواجه است. حدود 4000 گزارش در وب‌سایت ردیابی خاموشی Downdetector وجود دارد که گزارش‌های وضعیت را از تعدادی از منابع در ایالات متحده جمع‌آوری می‌کند. به گفته Downdetector، قطعی نتفلیکس حدود ساعت 11:22 بعد از ظهر IST آغاز می شود. با این حال، برای اکثر کاربران تا ساعت 12:15 صبح IST حل شد. کاربران در سراسر هند نیز تقریباً یک ساعت به دلیل از کار افتادن وب سایت با مشکلاتی مواجه شدند.

سخنگوی متا در بیانیه ای ایمیلی گفت: “ما می دانیم که برخی از افراد برای دسترسی به اینستاگرام با مشکل مواجه هستند. ما در تلاش هستیم تا همه چیز به حالت عادی بازگردد و از هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم.”

به گزارش Downdetector، حدود 23330 کاربر گزارش دادند که تحت تأثیر این قطعی قرار گرفتند.




منبع

در همین حال، در زمان نوشتن گزارش، وب سایت نتفلیکس منعکس کرد که این پلتفرم در حال حاضر با مشکلی در دستگاه های منتخب مواجه است. گفت: “ما در حال حاضر با مشکلات پخش جریانی در رایانه شخصی و/یا دستگاه های مک مواجه هستیم؛ اما ممکن است دستگاه های دیگر همچنان کار کنند.” در این پیام همچنین آمده است که غول استریم در حال تلاش برای حل این مشکل است.