آیفون 15 اولترا دارای صفحه نمایش با 2500 نیت روشنایی است

اعتقاد بر این است که شرکت کوپرتینویی به دنبال راه های بیشتری برای متمایز کردن مدل های آیفون 6.1 اینچی و 6.7 اینچی است. مارک گورمن از بلومبرگ پیشنهاد می کند که اپل در حال مذاکره داخلی در مورد عرضه مدل جدید آیفون در سال 2024 است.

سایر ویژگی های برجسته ممکن است شامل نمایشگر حتی بزرگتر از مدل های 6.7 اینچی آیفون پرو باشد. آیفون 15 اولترا حتی ممکن است دارای پردازنده سریع تری نیز باشد. اپل همچنین ممکن است پورت لایتنینگ یا USB Type-C را کنار بگذارد و فقط از شارژ بی سیم پشتیبانی کند. با این حال، در حال حاضر، همه اینها فقط حدس و گمان هستند و باید با کمی نمک مصرف شوند.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

با توجه به الف توییت توسط مشاور ShrimpApplePro (توئیتر: @VNchocoTaco)، اپل به طور بالقوه می تواند از نمایشگر نسل بعدی سامسونگ با قابلیت روشنایی تا 2500 در آیفون 15 اولترا استفاده کند. این تغییر نسبت به 2000 نیت حداکثر روشنایی ارائه شده در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس، پیشرفت قابل توجهی خواهد بود.

شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی یک مدل Ultra است که ممکن است جایگزین مدل برتر Pro Max شود. این تغییر می‌تواند در سری آیفون 15 که ممکن است در سال 2024 وارد بازار شود، منعکس شود. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که نه تنها آیفون 15 اولترا دارای قابلیت‌های بیشتری است، بلکه قیمتی بالاتر از مدل‌های «پرو» نیز دارد. یک منبع آگاه در حال حاضر پیشنهاد کرده است که آیفون 15 اولترا ممکن است بهبود قابل توجهی از نظر روشنایی صفحه نمایش در مقایسه با مدل فعلی آیفون 14 پرو مکس ارائه دهد.

این مدل شایعه شده می تواند دستگاهی رده بالا نسبت به مدل های فعلی «Pro» موجود باشد. علاوه بر این، ممکن است حتی بیشتر از آیفون 14 پرو مکس فعلی قیمت داشته باشد. گورمن معتقد است که آیفون 15 اولترا ممکن است حتی بهبودهای دوربین بهتری نسبت به آنچه قبلاً برای سری آیفون 15 در نظر گرفته شده است ارائه دهد.