آیفون 15 سری 15 می تواند مانند جدیدترین مک بوک پرو، آیپد پرو، از Wi-Fi 6E بهره مند شود


طبق گزارش ها، سری آیفون 15 اتصال بی سیم Wi-Fi 6E را ارائه می دهد. انتظار می رود گوشی های هوشمند پرچمدار 2023 اپل دارای چهار مدل باشند. گمان می رود که مدل های وانیلی آیفون 15 و آیفون 15 پلاس، همراه با آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس/ آیفون 15 اولترا وجود داشته باشد. مشخص نیست که آیا Wi-Fi 6E در تمام مدل های آیفون 15 در دسترس خواهد بود یا فقط به مدل های Pro محدود می شود. اپل در حال حاضر این قابلیت اتصال را در مدل های مک بوک پرو و ​​آی پد پرو ارائه می دهد.

طبق گزارش MacRumors، Blayne Curtis و Tom O’Malley، تحلیلگران Barclays پیشنهاد می کنند که سری آیفون 15 بالاخره با فناوری Wi-Fi 6E عرضه می شود. اپل پشتیبانی از Wi-Fi 6E را تنها برای تعداد کمی از دستگاه های خود، از جمله مدل های مک بوک پرو و ​​آی پد پرو، ارائه کرده است. Wi-Fi 6E از باندهای 6 گیگاهرتز به همراه باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز که توسط فناوری Wi-Fi 6 پشتیبانی می شوند، استفاده می کند. پشتیبانی از باند بی سیم گسترده آن را قادر می سازد تا سرعت انتقال سریع، تأخیر کم و تداخل سیگنال را کاهش دهد.

طبق گزارش‌ها، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است سری آیفون 13 و آیفون 14 با اتصال Wi-Fi 6E عرضه شوند. با این حال، این شایعات محقق نشد. از آنجایی که اپل اکنون عرضه این فناوری را روی دیگر محصولات خود آغاز کرده است، احتمالاً ممکن است آن را در سری آیفون 15 ببینیم.

انتظار می رود سری آیفون 15 اواخر سال جاری در ماه سپتامبر وارد بازار شود. گزارش اخیر حاکی از آن است که مدل‌های Pro حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خواهند داشت. علاوه بر این، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس ممکن است دارای لبه های خمیده باشند. با این حال، این گزارش نشان می دهد که لبه های منحنی فقط روی شیشه پوشش اعمال می شود زیرا خود صفحه نمایش صاف خواهد بود.

همچنین اعتقاد بر این است که مدل‌های Pro دارای دکمه‌های ولوم حالت جامد هستند. همچنین می تواند موتورهای Taptic اضافی برای شبیه سازی احساس فشار دادن دکمه های فیزیکی وجود داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

نیل دراکمن رئیس جمهور آمریکا تایید کرد که Naughty Dog از Uncharted خارج شده است.

ویدیوی برگزیده روز

به زودی از YouTube Shorts کسب درآمد کنید – تماشا کنید تا بدانید چگونه





منبع