ابر هویت را به نقطه شکست خود رسانده است. بعد چه می شود؟

دستور غذاها نیازی به پیچیده شدن ندارند. در اینجا برخی از بهترین روش ها وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

  • روی موارد استفاده ای که می خواهید هماهنگ کنید تمرکز کنید: به موارد استفاده کسب و کار خود فکر کنید و آنها را یادداشت کنید. یک تخته سفید یا یک ورق کاغذ این کار را انجام می دهد. آیا می خواهید اپلیکیشن ها و هویت را مدرن کنید؟ آیا نیاز به راه اندازی MFA بدون رمز عبور دارید؟ آیا می خواهید تجربه ثبت نام و ورود کاربر را ساده کنید؟
  • سفر کاربر مورد نظر خود را برای هر دستور غذا تعریف کنید: سریعترین راه برای ساختن یک دستور غذا این است که بپرسید: «کاربران در تلاش هستند تا به چیزی برسند. ما می خواهیم چه اتفاقی بیفتد؟» ممکن است متوجه شوید که یک جریان ارکستراسیون شروع به شکل گیری می کند.
  • به یاد داشته باشید که مواد موجود در دستور غذا قابل تعویض هستند: در مورد نحوه عملکرد این کار با هر عنصر خاص (IDP، احراز هویت، برنامه و غیره) نگران نباشید. دستور العمل ها به شما امکان می دهند یک فناوری را با فناوری دیگر تعویض کنید. به عنوان مثال، اگر شما نیاز به تغییر یک سیستم قدیمی SiteMinder برای Azure AD دارید، به سادگی ارائه دهنده هویت را تعویض کنید، و بقیه جریان کاربر به کار خود ادامه خواهد داد.
  • خرید خرید کنید: از دستور العمل ها و نتایج آنها برای جلب رضایت تصمیم گیرندگان تجاری و سهامداران با نشان دادن نتایجی که می توانند انتظار داشته باشند استفاده کنید. این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود زیرا نشان دادن دستور غذا بر روی تخته سفید آسان تر از ساختن نمایش نرم افزار است. همچنین ساخت و نمایش یک اثبات سریع مفهوم و سپس مقیاس آن به صدها برنامه پس از راه اندازی کسب و کار بسیار آسان است.

افکار نهایی

تبلیغات

با NICE Enlighten XO سریع خود سرویس هوشمند بسازید

مانند یک کیت لگو به شما امکان می دهد سریعتر و کارآمدتر به نتیجه دلخواه خود برسید، دستور العمل های ارکستراسیون هویت رویکردی جامع برای حل چالش های پیچیده مورد استفاده IAM ارائه می دهند.



منبع

علاوه بر این، دستور العمل ها همچنین می توانند با نیازهای در حال تغییر با رشد سازمان سازگار شوند. اگر خط مشی دسترسی خاصی برای کارمندان خود دارید، می توانید همان دستور العمل را در همه برنامه هایی که استفاده می کنند بدون نیاز به انجام آن به صورت تکه تکه اعمال کنید. دستور العمل را روی 700 برنامه کاربردی اعمال کنید و کارتان تمام شد. نیازی به ساخت 700 کانکتور نیست. ایجاد تغییرات به همان سادگی جایگزینی بوربن با ویسکی در یک کوکتل قدیمی است.

تبلیغات

با NICE Enlighten XO سریع خود سرویس هوشمند بسازید

بهترین شیوه ها

مشتریان اهمیتی نمی‌دادند زیرا کانکتورها توسط ارائه‌دهندگان سیستم‌های هویتی مدیریت و تحویل می‌شدند. اما به طور فزاینده ای، آن رابط ها نمی توانند از برنامه هایی که با استانداردهای هویتی مانند SAML یا OpenID Connect (OIDC) کار نمی کنند، پشتیبانی کنند.

دستور العمل های ارکستراسیون هویت

در عوض، فروشندگان هویت شروع به ایجاد و نگهداری اتصالات برای پشتیبانی از برنامه های مختلف در صورت نیاز کردند. این مدل به این دلیل کار می‌کرد که فروشندگان برنامه اتصال‌ها را بین همه مشتریان خود به اشتراک می‌گذاشتند، مشتریانی که خوشحال بودند که دیگر مجبور نیستند کد یکپارچه‌سازی خود را بنویسند.

هماهنگی هویت همچنین مشتریان را قادر می‌سازد تا موارد استفاده را بر اساس الگوها و قالب‌های قابل تکرار به نام دستورالعمل‌ها تعریف کنند، که تمرکز کار را از لوله‌کشی به نوآوری تغییر می‌دهد و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا روی نگرانی‌های سطح بالاتر مانند تجربه مشتری تمرکز کنند. این امکان پذیر است زیرا امنیت در یک مدل ادغام plug-and-play تعبیه شده است که به کد سفارشی نیاز ندارد.

در روزهای اولیه هویت، سازمان ها ملزم به نوشتن کد سفارشی برای ادغام برنامه ها با سیستم های هویت بودند. با ظهور برنامه های نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)، این مدل دیگر قابل اجرا نبود زیرا کد برنامه SaaS را کنترل نمی کنید.

این رویکرد در ابتدا مقیاس‌پذیر بود زیرا تنها ده‌ها یا بیشتر از برنامه‌های SaaS استفاده می‌شدند. با این حال، با افزایش این اعداد، نگهداری و آزمایش کانکتورهای برنامه مورد نیاز برای ادامه کار مشکل ساز شد.

دستور العمل های ارکستراسیون هویت تقریباً به همان شیوه عمل می کنند و بر دستیابی به یک نتیجه دلخواه متمرکز هستند.

شروع شدن

در عصر ابر، کانکتورها به نقطه شکست خود می رسند. درست همانطور که آنها برای پرداختن به یک نقطه درد صنعت ایجاد شدند، مدل جدیدی که برای حل بن بست رابط طراحی شده است به نام دستور العمل های هماهنگ سازی هویت پدیدار شده است.

اجرای دستور العمل های ارکستراسیون به سادگی مرور یک «کتاب آشپزی» دستور العمل های مورد استفاده و یکپارچه سازی پارچه هویتی شما با استفاده از یک راه اندازی plug-and-play است. در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که شما را شروع می کند: