اداره اجرا دارایی های کریپتو پلتفرم Vauld را به ارزش تقریبا روپیه مسدود کرد. 370 کرور: جزئیات


اداره اجرای هند (ED) روز پنجشنبه 46.5 میلیون دلار (تقریباً 369.5 کرور) دارایی‌های صرافی ارزهای رمزنگاری شده مستقر در سنگاپور Vauld را مسدود کرد. واحد جرایم اقتصادی کشور روز جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که دارایی‌های مسدود شده در حساب‌های بانکی، موجودی‌های درگاه پرداخت و کیف پول‌های صرافی ارز دیجیتال فلیپ ولت پارک شده است. ED گفت که در چندین محل مرتبط با شرکت Yellow Tune Technologies Pvt جستجو کرده است. Ltd، طی سه روز از 8 اوت شروع می شود.

ED در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: “این مبالغ چیزی جز عواید جرم ناشی از شیوه های وام دهی غارتگرانه نبود. ارز دیجیتال خریداری شده به آدرس های مختلف کیف پول خارجی ناشناخته منتقل شد.”

هنجارهای ضعیف KYC، کنترل سست نظارتی مبنی بر اجازه انتقال به کیف پول های خارجی بدون درخواست دلیل/اعلامیه/KYC، عدم ثبت تراکنش ها در بلاک چین برای صرفه جویی در هزینه ها و غیره، تضمین کرده است که Flipvolt قادر به ارائه هیچ گونه حسابی برای رمز ارز گم شده نیست. دارایی ها.»

آژانس اجرای قانون گفت که دارایی‌های مسدود شده متعلق به شرکت Vauld’s India تا زمانی که یک دنباله کامل وجوه ارائه کند، نگهداری می‌شود.

شایان ذکر است که Flipvolt بازوی هندی صرافی ارز دیجیتال سنگاپوری Vauld است که در ماه ژوئن، پس از سقوط استیبل کوین TerraUSD و توکن خواهرش، لونا، تمامی سپرده‌ها و برداشت‌ها را در پلتفرم خود به حالت تعلیق درآورد.

هفته گذشته، دارایی های WazirX در مجموع 8 میلیون دلار (تقریباً 63.5 کرور) توسط ED مسدود شد. WazirX با حجم بیش از 43 میلیارد دلار (تقریباً 3,41,658 کرور) در سال گذشته یکی از اولین پلتفرم های رمزنگاری و یکی از بزرگترین صرافی های هند است.

مدیر عامل Vauld، دارشان باتیجا، در ایمیلی که ماه گذشته برای ذینفعان صادر کرد، گفت که صرافی در مجموع 400 میلیون دلار (تقریباً 3178 کرور) بدهی در مقابل دارایی های تنها 330 میلیون دلار (تقریباً 2622 کرور روپیه) دارد.

او این شکاف را نتیجه افزایش زیان ناشی از قرار گرفتن در معرض افت TerraUSD و همچنین کاهش سایر ارزهای دیجیتال مهم مانند بیت کوین و اتر دانست.

Vauld در بیانیه‌ای که به Business Today ارسال شده است، گفت: “ما در حال بررسی این موضوع هستیم، ما از شما تقاضای صبر و حمایت می کنیم، به محض اینکه اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشیم، شما را در جریان قرار خواهیم داد.”

Vauld در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه است و از ژوئیه برداشت را متوقف کرده است. این پلتفرم چند روز پیش یک تمدید سه ماهه از دادگاه عالی سنگاپور برای بررسی گزینه های مختلف دریافت کرد.




منبع