ادمین های گروه واتس اپ به زودی می توانند شرکت کنندگان جدید در اندروید را تایید یا رد کنند: گزارش

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که کنترل و قدرت بیشتری را به ادمین‌های گروه می‌دهد. برنامه پیام‌رسانی فوری متعلق به متا به زودی می‌تواند گزینه جدیدی به نام «تأیید شرکت‌کنندگان جدید» را اضافه کند که به مدیران گروه اجازه می‌دهد تعیین کنند چه کسی می‌تواند به گروه بپیوندد. تضمین حریم خصوصی و کاهش پیام‌های هرزنامه برای مدیران گروه آسان‌تر می‌شود. این ویژگی در واتس اپ برای اندروید نسخه بتای نسخه 2.22.18.9 مشاهده شده است که از طریق برنامه Google Play Beta در دسترس است، اما هنوز برای آزمایش کنندگان در دسترس نیست.

گفته می‌شود که پلتفرم پیام‌رسان به‌روزرسانی را از طریق برنامه Google Play Beta با نسخه بتای v2.22.18.9 برای اندروید منتشر می‌کند. این ویژگی هنوز در حال توسعه است و برای آزمایش کنندگان بتا قابل مشاهده نیست.

طبق گزارش ردیاب ویژگی‌های واتس‌اپ WABetaInfo، سرویس پیام‌رسانی در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به مدیران گروه اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند چه کسی می‌تواند به گروه بپیوندد. پس از انتشار، تنظیمات گروه واتس‌اپ دارای گزینه «تأیید شرکت‌کنندگان جدید» خواهد بود که در آن مدیران گروه می‌توانند درخواست‌های دریافتی افرادی را که همگی می‌خواهند به یک گروه خاص بپیوندند، تأیید یا رد کنند.

این توسعه چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که پلتفرم پیام‌رسان اجتماعی متا ویژگی جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی اعلام کرد که به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد بی‌صدا از گروه‌های واتس‌اپ خارج شوند بدون اینکه سایر اعضا از خروج خود مطلع شوند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد بدون اطلاع همه افراد، به‌جز ادمین‌ها، به‌صورت خصوصی از گروه خارج شوند. در حال حاضر، واتس اپ زمانی که فردی از گروه خارج می شود، یک اعلان به صورت خودکار ایجاد می کند. قابلیت جدید در این ماه در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.




منبع

این گزارش همچنین شامل یک اسکرین شات است که گزینه جدید را نشان می‌دهد و به کاربران واتس‌اپ ایده می‌دهد که این ویژگی در زمان شروع به کار چه شکلی خواهد بود. در اسکرین شات، گزینه تایید شرکت‌کنندگان جدید در زیر منوی تنظیمات گروه در پایین گزینه ویرایش ادمین‌های گروه در اطلاعات گروه WhatsApp دیده می‌شود. احتمالاً واتس اپ بخش جدیدی را اضافه می کند که تمام درخواست های فعلی کاربرانی که می خواهند به گروه بپیوندند را فهرست می کند.