ارائه خدمات Airtel 5G به صورت مرحله‌ای در جیپور، اودایپور و کوتا: همه جزئیات

خدمات Airtel 5G Plus به صورت مرحله‌ای در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت، زیرا این شرکت به ساخت شبکه خود و تکمیل توسعه ادامه می‌دهد. مشتریانی که از نسل پنجم دستگاه‌های مجهز به سیستم تلفن همراه (5G) استفاده می‌کنند، تا زمانی که عرضه گسترده‌تر شود، بدون هزینه اضافی از شبکه پرسرعت Airtel 5G Plus لذت خواهند برد.

“مشتریان در سراسر جیپور، اودایپور و کوتا اکنون می توانند شبکه فوق سریع را تجربه کنند و از سرعت 20 تا 30 برابر سریعتر از سرعت های فعلی 4G لذت ببرند. ما در حال روشن کردن کل ایالت هستیم که به مشتریان امکان می دهد از دسترسی فوق سریع به High لذت ببرند. دیلاوری افزود: پخش ویدئو با کیفیت، بازی، چت چندگانه، آپلود فوری عکس ها و موارد دیگر.

Bharti Airtel، ارائه دهنده پیشرو خدمات مخابراتی روز سه شنبه از راه اندازی خدمات 5G خود در جیپور، اودایپور و کوتا خبر داد. این شرکت همچنین خدمات فوق سریع 5G را در محل برگزاری جشنواره ادبیات جیپور (JLF) مستقر کرده است که نویسندگان مشهور از سراسر جهان را در آن حضور خواهند داشت و از پنجشنبه آغاز می شود.

در شهر صورتی، خدمات Airtel 5G در Jaipur C-Scheme، Civil Lines، Bani Park، Vaishali Nagar، Mansarover، Jowahar Nagar، Old City (Walled City)، Jothwara، Murlipura، Nirman Nagar و Pratap Nagar در دسترس خواهد بود.

ماروت دیلاواری، مدیر اجرایی بهارتی ایرتل راجستان، گفت: “من کاملاً هیجان زده هستم که راه اندازی Airtel 5G Plus را در جیپور، اودایپور و کوتا اعلام کنم. این واقعیت که ما محل برگزاری جشنواره ادبیات جیپور را تامین کرده ایم، این راه اندازی را ویژه می کند. ما آماده شده ایم تا به آنها یک اتصال یکپارچه بدهیم که به آنها امکان می دهد به پخش ویدیویی با کیفیت بالا و فوق سریع، آپلود فوری عکس ها و فیلم ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.”

منطقه چاوانی، گومانپورا، نایاپورا، تالوندی، ماهاویر نگر، دادآبادی و ویگیان نگر مناطقی در کوتا هستند که اکنون به خدمات 5G ایرتل دسترسی دارند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در Udaipur، ساکنان منطقه Old City، Fatehsagar Lake، Hiran Magri، Goverdhan Vilas، منطقه صنعتی Madri، Sukher، Badgaon، Bedla و Transport Nagar به خدمات Airtel 5G دسترسی خواهند داشت.