اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید که ممکن است با ایلان ماسک برای چک آبی توییتر مذاکره کند

میلیاردر ماسک هفته گذشته توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به طور جداگانه، S&P Global Ratings توئیتر را به دلیل افزایش بدهی «قابل توجه» پس از خرید، به B- کاهش داد.

اردوغان در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ATV ترکیه در روز چهارشنبه گفت که ممکن است با ماسک صحبت کند و در مورد این اتهام صحبت کند.

علامت آبی کنار نام کاربری یک فرد در پلتفرم رسانه اجتماعی به این معنی است که توییتر تأیید کرده است که حساب متعلق به شخص یا شرکتی است که آن را ادعا می کند. توییتر در حال حاضر برای اکثر کاربران رایگان است.

اردوغان در پاسخ به سوالی درباره هزینه جدید چک آبی گفت: ممکن است برای ما متفاوت باشد. او به شوخی افزود: «ما می‌توانیم با او هم دیپلماسی کنیم.

ماسک روز سه‌شنبه گفت مشترکانی که علامت‌های آبی دارند در پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجو اولویت دارند و می‌توانند ویدیوها و فایل‌های صوتی طولانی‌تری ارسال کنند. آنها نصف تعداد تبلیغات را می دیدند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت که ممکن است با ایلان ماسک، رئیس جدید توییتر مذاکره کند تا از پرداخت هزینه ماهانه 8 دلار (تقریباً 660 روپیه) برای نشان “تأیید شده” خودداری کند.

بیش از 80 درصد از کاربران توییتر که در نظرسنجی اخیر شرکت کردند گفتند که برای چک مارک پولی پرداخت نمی کنند. حدود 10 درصد گفتند که مایل به پرداخت 5 دلار (تقریباً 410 روپیه) در ماه هستند.

در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر اینکه توییتر ممکن است به زودی هزینه ماهانه 20 دلار (تقریبا 1700 روپیه) را از کاربران تایید شده برای تیک های آبی دریافت کند، نویسنده پرفروش استیون کینگ توییت کرد: “اگر این کار برقرار شود، من مانند انرون رفته ام.”

او همچنین به مشترکان یک دور زدن دیوار پرداخت از طرف «ناشرانی که مایل به همکاری با ما هستند» پیشنهاد داد.

پس از خرید توییتر به قیمت 44 میلیارد دلار (تقریباً 363500 کرور) در هفته گذشته، ماسک گفت که این شرکت 8 دلار در ماه برای سرویس آبی خود که شامل علامت چک آبی است، دریافت خواهد کرد.