ارزش 2 میلیارد دلار بیت کوین توسط بایننس به کیف پول ناشناخته در پیامدهای سقوط FTX منتقل شد


بایننس در حال حاضر پس از فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX، که در این ماه دچار بحران نقدینگی شد و سقوط کرد، ذخایر خود را حسابرسی می کند. صرافی ارز دیجیتال پس از اینکه مشخص شد 127000 بیت کوین را در یک تراکنش به یک کیف پول «ناشناس» منتقل کرده است، بحث‌هایی را به راه انداخت. با معامله بیت کوین در حدود 16250 دلار (تقریبا 13 میلیون روپیه)، بایننس بیت کوین را به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار (تقریبا 16324 کرور روپیه) جابه جا کرد که باعث افزایش تنش در بین اعضای جامعه کریپتو شد.

Whale Alert، یک ردیاب بلاک چین، هشداری را درباره تراکنش بزرگ BTC بایننس برای بیش از دو میلیون دنبال کننده خود در توییتر به صدا درآورد.

بلافاصله پس از آن، توییت‌های هیستریک در مورد وضعیت عملیاتی بایننس در رسانه‌های اجتماعی سرازیر شد.

Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance پس از اینکه فاش کرد که شرکت در حال انجام ممیزی اثبات ذخایر خود است، تمام سوء ظن ها را برطرف کرد.

اثبات ذخایر اسناد و شواهدی است که نشان می دهد یک صرافی ارز دیجیتال دارایی کافی برای رسیدگی به تمام برداشت ها در مواقع اضطراری دارد.

کیف پول ناشناس که در آن بیت کوین توسط بایننس رها شد نیز متعلق به صرافی است.

پس از آشکار شدن ورشکستگی کریپتو ویرانگر FTX، احساس ترس بر روح سرمایه گذاران کریپتو غلبه کرد. در هفته های اخیر، بیش از 200 میلیارد دلار (تقریبا 1633290 کرور) از بازار ارزهای دیجیتال خارج شده است که منجر به تعطیلی چندین شرکت و عملیات شده است.

در این شرایط، بسیاری از صرافی‌های دیگر نیز در تلاش هستند تا با ارائه ممیزی‌های اثبات ذخیره، اعتماد سرمایه‌گذاران را به دست آورند.

Giottus یکی از اولین صرافی های هندی بود که با ارائه مدارک ذخایر موافقت کرد.

صرافی رمزارز CoinDCX هند نیز اخیراً فهرست موجودی‌های موجود در زنجیره و خارج از زنجیره را به عنوان بخشی از گزارش‌های اثبات ذخیره خود منتشر کرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی های هند

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

پرونده های BlockFi برای ورشکستگی در ایالات متحده، به قرار گرفتن در معرض FTX در بحبوحه بحران کریپتو اشاره می کند

ویدیوی برگزیده روز

iPad (نسل دهم): ارتقا یا ناامیدی؟





منبع