رویترز در 4 دسامبر به نقل از یک سند دولتی و سه منبع گزارش داد، مقررات برنامه ریزی شده هند در مورد بازی های آنلاین پس از اینکه دفتر نخست وزیر پیشنهادی را برای نظارت بر بازی های مهارتی و کنار گذاشتن بازی های شانسی رد کرد، برای همه بازی های پول واقعی اعمال خواهد شد.
© تامسون رویترز 2022
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
منبع
«بعد از آخرین توصیه ما در 3 اکتبر، کانالهای تلویزیونی و بازیکنان OTT (بیش از حد بالا) نمایش تبلیغات جایگزین شرکتهای شرطبندی آنلاین را متوقف کردند، اما متوجه شدیم که بسیاری از این تبلیغات در YouTube و Google در حال اجرا هستند. یک مقام ارشد وزارتخانه به مینت گفت: ما از گوگل خواسته ایم فورا این کار را متوقف کند.
این هیئت هفتهها در حال بررسی نحوه مالیات شرکتهای بازی آنلاین بوده است – و اینکه آیا مالیات فدرال باید فقط بر سود شرکتها اعمال شود یا بر ارزش کل پول جمعآوری شده از شرکتکنندگان.
روزنامه Mint روز چهارشنبه به نقل از یک فرد آگاه از توسعه در وزارت اطلاعات و پخش گزارش داد که دولت از گوگل خواسته است که تبلیغات جانشین شرکت های شرط بندی خارج از کشور را نمایش ندهد.
یک هیئت دولتی در پیش نویس گزارشی که در اوایل سپتامبر توسط رویترز مشاهده شد، اعلام کرد که هند باید یک نهاد نظارتی ایجاد کند تا بازی های آنلاین را بر اساس مهارت یا شانس طبقه بندی کند، قوانینی را برای مسدود کردن قالب های ممنوعه معرفی کند و موضع سخت گیرانه تری در مورد وب سایت های قمار اتخاذ کند.
گوگل بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.
رویترز روز سهشنبه گزارش داد که هیئتی از وزرای دارایی ایالتی به نقل از یک مقام ارشد دولتی، هنوز گزارش خود را در مورد مالیات بر بخش پررونق بازیهای آنلاین ارائه نکردهاند که برای تصمیمگیری نهایی درباره نحوه اعمال این عوارض بسیار مهم است.
در این گزارش آمده است که نامه ای که هفته گذشته به Google India آلفابت ارسال شد از این شرکت خواسته شده است که فوراً تمام تبلیغات، مستقیم یا جایگزین، از پلتفرم های شرط بندی مانند Fairplay، PariMatch، Betway در نتایج جستجو و YouTube را کنار بگذارد.