استخراج ارزهای دیجیتال در قانون به امضای فرماندار نیویورک محدود شده است


بر اساس قانونی که فرماندار کتی هوچول روز سه شنبه امضا کرد، نیویورک در حال برداشتن اولین گام در کشور برای جلوگیری از گسترش استخراج ارزهای دیجیتال است.

این اقدام در بحبوحه بررسی فزاینده صنعت ارزهای دیجیتال پس از فروپاشی صرافی FTX در این ماه انجام شده است. اما اقدام نیویورک که در ماه ژوئن به تصویب مجلس قانونگذاری ایالتی رسید، به طور خاص به جنبه‌های زیست‌محیطی کریپتو مربوط می‌شود.

هوچول، یک دموکرات، در پیامی در توضیح موافقت خود گفت: «من اطمینان می‌دهم که نیویورک همچنان مرکز نوآوری‌های مالی باشد و در عین حال گام‌های مهمی برای اولویت‌بندی حفاظت از محیط‌زیست برداشته شود».

قانون جدید یک مهلت دو ساله برای مجوزهای هوای جدید و تمدید شده برای نیروگاه های سوخت فسیلی که برای استخراج ارزهای رمزنگاری «اثبات کار» پر انرژی استفاده می شوند، تعیین می کند – اصطلاحی برای فرآیند محاسباتی که معاملات بیت کوین و موارد مشابه را ثبت و ایمن می کند. اشکال پول دیجیتال Proof-of-work الگوریتم مبتنی بر بلاک چین است که توسط بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال استفاده می شود.

این قانون همچنین وزارت حفاظت از محیط زیست را ملزم می‌کند تا چگونگی تأثیر رمزنگاری بر توانایی ایالت برای دستیابی به اهداف آب و هوایی را ارزیابی کند.

محیط بانان گفتند که نیویورک با اجازه دادن به عملیات استخراج رمزنگاری نیروگاه های گاز طبیعی خود را تضعیف می کند.

در همین حال، حامیان ارزهای رمزپایه استدلال کردند که این اقدام توسعه اقتصادی نیویورک را کاهش می‌دهد، و رمزارز را در حالی که به سایر مصرف سوخت‌های فسیلی توجهی نمی‌کند، اختصاص دادند.

استخراج ارزهای دیجیتال به کامپیوترهای تخصصی نیاز دارد که مقادیر زیادی انرژی مصرف می کنند. طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده، یک مطالعه محاسبه کرد که تا نوامبر 2018، مصرف برق سالانه بیت کوین با مصرف برق هنگ کنگ در سال 2019 قابل مقایسه است.

برخی از معدن کاران به دنبال راه هایی برای کاهش اتکای خود به سوخت های فسیلی برای تولید برق مورد نیاز هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

سازندگان SHIB پیوستن به برنامه های WEF برای شکل دادن به سیاست جهانی متاورس را بررسی می کنند

ویدیوی برگزیده روز

Defunc Home: Killer Combo of Sound and Style





منبع