اسناد، برگه‌ها، اسلایدهای Google با مواد جدیدی که طراحی می‌کنید به‌روزرسانی شده‌اند، کلیدها: نحوه فعال کردن

بر اساس گزارشی، Google Docs، Sheets و Slides با طراحی جدید به روز شده اند. این غول جستجو در حال راه اندازی کلیدهای بازطراحی شده برای برنامه های پردازش کلمه، صفحه گسترده و ارائه خود در اندروید است. سوئیچ های جدید مانند قرصی طراحی شده اند که سوئیچ Material 3 (M3) را بزرگتر از قبل می کند. گوگل همچنین نقشه‌های رنگی جدید و همچنین مسیری بلندتر و وسیع‌تر را اضافه کرده است. به گفته این شرکت، همچنین می تواند یک نماد را در انگشت شست سوئیچ نمایش دهد.

بر اساس گزارش 9to5Mac، ضامن جدید با موضوع Material You در منوی سرریز ویرایشگر در بخش‌های ستاره، تغییرات پیشنهادی، طرح‌بندی چاپ و آفلاین موجود در Google Docs، Google Sheets و Google Slides موجود است. کاربران می توانند با رفتن به این بخش ها در هر سه برنامه، استفاده از ضامن جدید را شروع کنند. اولین نسخه پایدار Compose Material 3 ماه گذشته توسط گوگل اعلام شد.

ویژگی «سفارشی کردن استخراج رنگ کروم» به طور خودکار یک طرح رنگی را برای مرورگر انتخاب می کند، بسته به تصویر زمینه نمایش داده شده هر زمان که کاربران یک برگه جدید را باز کنند.

ویژگی های Live View در اوایل سال جاری در رویداد Google I/O 2022 رونمایی شد. به گفته این شرکت، این گوشی در پاریس، نیویورک، لس آنجلس، توکیو و سانفرانسیسکو برای اندروید و همچنین کاربران iOS راه اندازی خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گوگل اخیراً ویژگی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را در Maps و Search ارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد غذا را از طریق Live View در Maps پیدا کنند که به کاربران امکان می‌دهد طبق گزارش اخیر به صورت بصری رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و سایر مشاغل واقع در اطراف را جستجو کنند.

این غول جستجو همچنین چند روز پیش تم های رنگی به سبک Material You را در کروم قناری راه اندازی کرد. Chrome Canary یک نسخه آزمایشی از مرورگر است که توسط توسعه دهندگان برای آزمایش ویژگی‌ها، APIها، تغییرات و پرچم‌های جدید استفاده می‌شود.