اشتراک سالانه آبی توییتر با علامت چک آبی با قیمت تخفیف‌خورده در کشورهای منتخب عرضه شد

مدیر عامل توییتر مدعی شده بود که از نتایج نظرسنجی تبعیت خواهد کرد، اما جزئیاتی در مورد اینکه در صورت اعلام نتایج باید چه زمانی از سمت خود کناره گیری می کند، ارائه نکرد. او هنوز جانشینی برای این نقش تعیین نکرده است.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع از زمان تصدی مسئولیت در اکتبر، ماسک به سرعت مدیریت ارشد و هزاران کارمند خود را اخراج کرد، متوجه شد که چقدر برای سرویس اشتراک توییتر بلو شرکت رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کند و حساب‌های ممنوعه تحت مدیریت قبلی، از جمله اکانت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را بازگرداند.

کاربران می توانند به جای قیمت اشتراک ماهانه 8 دلار در وب و 11 دلار در دستگاه های اپل، با قیمت سالانه 84 دلار مشترک این سرویس شوند.

اوایل ماه دسامبر، ماسک اظهار داشت که تیک آبی پایه توییتر نصف تعداد تبلیغات را خواهد داشت و پلتفرم رسانه های اجتماعی تا سال آینده سطح بالاتری را بدون تبلیغات ارائه می دهد.

توییتر روز چهارشنبه اعلام کرد که یک طرح سالانه برای سرویس اشتراک خود به نام توییتر آبی ارائه می‌کند که شامل نشان «تأیید شده» آن است، با تخفیف به قیمت ماهانه.

توییتر اعلام کرد این تخفیف در کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ژاپن، نیوزلند و استرالیا در دسترس خواهد بود.

از زمانی که ایلان ماسک میلیاردر توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار در سال گذشته تصاحب کرد، او تغییراتی را در این شرکت از جمله برنامه های اشتراک جدید توییتر بلو ایجاد کرده است.

علامت تیک آبی قبلاً برای حساب های تأیید شده سیاستمداران، شخصیت های مشهور، روزنامه نگاران و سایر شخصیت های عمومی رزرو شده بود. اما یک گزینه اشتراک، که برای هر کسی که آماده پرداخت بود، آزاد بود، سال گذشته برای کمک به رشد درآمد توییتر در حالی که ماسک برای حفظ تبلیغ‌کنندگان مبارزه می‌کند، راه‌اندازی شد.

ماسک همچنین اعلام کرده بود که توییتر رأی‌گیری در نظرسنجی‌های مربوط به سیاست‌ها را به مشترکین آبی توییتر محدود می‌کند، در همان روزی که کاربران در نظرسنجی قاطعانه به او رای دادند تا از سمت مدیر اجرایی پلتفرم رسانه اجتماعی کناره‌گیری کند.