افزایش 7 درصدی کاربران پرداختی Tinder با پیش‌بینی مسابقات درآمد ثابت سه ماهه چهارم در میان اقتصاد ضعیف

برنارد کیم، مدیر اجرایی و گری سویدلر، مدیر امور مالی، در نامه ای به سهامداران گفتند: «اجرای محصول در حال بهبود است».

سهام این شرکت در معاملات تمدید شده با قیمت 51.21 دلار (تقریباً 4240 روپیه) معامله شد. آنها در سال جاری تاکنون 66.1 درصد کاهش داشته اند.

این شرکت اضافه کرد که جست‌وجوها برای یافتن مدیر عامل Tinder در حال انجام است، موقعیتی که از زمان خروج ناگهانی Renate Nyborg در ماه آگوست خالی بود.

Match درآمد سه ماهه چهارم را بین 780 میلیون دلار (تقریباً 6450 کرور) و 790 میلیون دلار (تقریباً 6540 کرور) پیش بینی می کند که کمتر از تخمین های بازار 809.2 میلیون دلار (تقریباً 6700 روپیه) است، زیرا انتظار دارد 14 میلیون دلار اضافی (تقریباً 6700 روپیه) مصرف کند. تقریباً 115 کرور روپیه) از دلار آمریکا قوی‌تر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت ضربه خورد.

اما آنها هشدار دادند که تضعیف اقتصاد جهانی به برندهای Match ضربه می زند که به مصرف کنندگان کم درآمد خدمات رسانی می کنند و در عین حال بر هزینه های اختیاری در سراسر برنامه های آن تأثیر می گذارد.

درآمد Tinder 6 درصد رشد کرد و کاربران پرداخت کننده آن 7 درصد افزایش یافتند، با کمک بازگشت ویژگی که به کاربران اجازه می دهد از روی دسکتاپ خود به سمت راست و چپ بکشند. با این حال، این شرکت رشد ثابتی را در درآمد سه ماهه چهارم برای Tinder پیش بینی کرد.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Tinder Parent Match در صدر برآورد درآمد سه ماهه قرار گرفت زیرا کاربران بیشتری که به دنبال موارد مشابه و اتصالات بودند، اشتراک های پولی را در برنامه دوستیابی Tinder دریافت کردند و باعث شد سهام این شرکت در روز سه شنبه 16 درصد افزایش یابد. نتایج برای شرکتی که امسال تحت تاثیر تغییرات اجرایی و نگرانی های تحلیلگران در مورد اجرای ضعیف ویژگی های جدید در برنامه های دوستیابی خود، خبر خوشایندی است. تورم مارپیچی نیز بر هزینه های اپلیکیشن های آن فشار وارد کرده است. بر اساس داده های Refinitiv، علیرغم احتمالات، درآمد این شرکت برای سه ماه منتهی به 30 سپتامبر به 810 میلیون دلار (تقریبا 6700 کرور روپیه) رسید که بالاتر از میانگین تخمین تحلیلگران 793 میلیون دلاری (تقریباً 6560 کرور روپیه) بود.

Match قصد دارد با کاهش هزینه‌های مربوط به تعداد کارمندان و هزینه‌های بازاریابی مقابله کند و انتظار دارد در سال 2023 حاشیه‌های ثابتی داشته باشد.