الا اروین، رئیس بخش اعتماد و ایمنی توییتر می گوید که استعفا داده است

این شرکت همچنین با نظارت فزاینده ای از سوی تنظیم کننده ها در مورد تلاش های تعدیل خود مواجه است. توییتر از توافق داوطلبانه با اتحادیه اروپا برای مقابله با اطلاعات نادرست خارج شد و در عین حال اعلام کرد که متعهد به رعایت قوانین آینده اینترنت در اتحادیه اروپا است.

الا اروین، رئیس بخش اعتماد و ایمنی توییتر، روز پنجشنبه به رویترز گفت که از این شرکت رسانه اجتماعی استعفا داده است، زیرا از زمانی که ایلان ماسک میلیاردر در ماه اکتبر آن را به دست آورد، به دلیل حمایت ضعیف در برابر محتوای مضر با انتقاداتی مواجه شده است.

© تامسون رویترز 2023


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ایروین، که در ژوئن 2022 به توییتر پیوست، در نوامبر با استعفای یوئل راث، رئیس قبلی، به عنوان سرپرست تیم اعتماد و ایمنی برگزیده شد. او بر تعدیل محتوا نظارت داشت.

یک ایمیل به توییتر یک پاسخ خودکار با یک ایموجی مدفوع را برگرداند. ایروین از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد و ماسک بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

ماسک در اوایل ماه جاری اعلام کرد که لیندا یاکارینو، مدیر سابق تبلیغات NBCUniversal را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر استخدام کرده است.

تیری برتون، رئیس صنعت اتحادیه اروپا، هفته گذشته به توییتر هشدار داد که پس از خروج از توافق داوطلبانه، نمی تواند از تعهدات قانونی در اتحادیه اروپا اجتناب کند.

خروج ایروین در حالی اتفاق می‌افتد که این پلتفرم برای حفظ تبلیغ‌کنندگان تلاش کرده است و برندها از ظاهر شدن در کنار محتوای نامناسب محتاط هستند.

از زمان تصاحب ماسک، توییتر هزینه ها را به طور چشمگیری کاهش داده و هزاران کارمند را اخراج کرده است، از جمله بسیاری از آنها که برای جلوگیری از محتوای مضر و غیرقانونی، محافظت از یکپارچگی انتخابات و ارائه اطلاعات دقیق در سایت تلاش کرده اند.

ماسک قابلیتی به نام Community Notes را ارتقا داده است که به کاربران امکان می دهد زمینه را به توییت ها اضافه کنند تا با اطلاعات گمراه کننده در توییتر مبارزه کنند.

فورچون قبلا گزارش داده بود که به نظر می رسد حساب داخلی اسلک ایروین غیرفعال شده است.