السالوادور به جذب یک میلیارد دلار از طریق اولین اوراق قرضه آتشفشانی بیت کوین نزدیکتر می شود

تحولات اخیر نشان می‌دهد که السالوادور به انتشار اوراق قرضه نزدیک‌تر است، علی‌رغم اینکه منتقدان معتقد بودند چنین اتفاقی بعید است.

السالوادور در حال حاضر بیش از 2300 ذخایر بیت کوین دارد و این کشور اخیراً متعهد شده است که روزانه 1 بیت کوین در میان بازار نزولی خریداری کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

1 میلیارد دلار (تقریباً 8118 کرور روپیه) جمع آوری شده به دو قسمت تقسیم می شود – 500 میلیون دلار (تقریباً 4060 کرور) برای زیرساخت های مالی در شهر بیت کوین و نیمی دیگر برای خرید بیت کوین اضافی، با سود حاصل از قدردانی از بیت کوین. دارایی دیجیتال مشترک با دارندگان اوراق قرضه

شایان ذکر است که انتشار اوراق قرضه بیت کوین در ماه آگوست (از طریق Fortune) به تعویق افتاد. در آن زمان پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری پلتفرم تجارت کریپتو Bitfinex، صرافی رسمی این اوراق، گفت که عرضه تا اواخر سال 2022 به تعویق خواهد افتاد.

به نظر می رسد السالوادور یک گام به انتشار اوراق قرضه بیت کوین خود نزدیک تر شده است زیرا دولت رئیس جمهور نایب بوکله یک لایحه دیجیتال اوراق بهادار برای این اوراق را به قانون گذاران منتشر کرده است. این کشور جزیره ای همچنین قصد دارد تمام دارایی های رمزنگاری را تحت قانون جدید قانونی کند. هدف اوراق قرضه آتشفشانی بیت کوین جذب سرمایه و سرمایه گذاران به السالوادور است. این کشور قصد دارد یک میلیارد دلار (تقریباً 8118 کرور) اوراق قرضه در شبکه Liquid، یک زنجیره جانبی فدرال بیت کوین منتشر کند. درآمد حاصل از اوراق قرضه بین 500 میلیون دلار (تقریبا 4060 کرور روپیه) سرمایه گذاری مستقیم در BTC و سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری در توسعه انرژی محلی و زیرساخت های استخراج BTC توزیع خواهد شد.

پس از صدور، افراد علاقه مند می توانند تا 100 دلار (تقریباً 8118 روپیه) سرمایه گذاری کنند. اوراق قرضه بیت کوین برای جمع آوری 1 میلیارد دلار (تقریبا 8118 کرور روپیه) برای تامین مالی توسعه شهر بیت کوین بدون مالیات بر درآمد کشور منتشر می شود، که از انرژی زمین گرمایی یک آتشفشان مجاور برای استخراج دارایی های کریپتو استفاده می کند.

یک کپی از سند 33 صفحه ای که اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، روز سه شنبه توسط سخنگوی دفتر رئیس جمهور منتشر شد. این لایحه از کمیسیون دارایی های دیجیتال و آژانس مدیریت صندوق بیت کوین برای نظارت بر فروش بدهی های مرتبط با ارزهای دیجیتال درخواست می کند.