امنیت نیاز به تغییر پشتیبان‌گیری‌های کسب‌وکار از جعبه‌های On-Prem دارد

در عین حال، فروشندگان ارزش افزوده به دنبال تبدیل شدن به ارائه دهندگان خدمات ابری هستند. ایوانز مشاهده کرد که سایر توزیع‌کنندگان در تلاشند تا دریابند که چگونه می‌توانند به بهترین وجه با هم سازگار شوند.

پس زمینه این یک چشم انداز تهدید است که به طور چشمگیری تغییر کرده است، به ویژه پس از حمله روسیه به اوکراین. بدافزارهای حمایت شده دولتی و جنگ سایبری در مقابل مجرمان هوشمند مرتکب در خط مقدم قرار می گیرند.



منبع

یکی از عوامل سهولت ورود به سیستم است. با سه کلیک و یک رمز عبور، کاربران فعال هستند و می توانند به راحتی مقیاس شوند. همچنین، به لطف کانکتورهای داده متعدد و از ابتدا برای MSPهایی که چندین حساب را مدیریت می کنند، به پشتیبانی سبک نیاز دارد.

پل ایوانز: رویکرد ما بر نگرانی‌های کسب‌وکارها در مورد وضعیت ریسک، کمبود منابع در طول کمبود مهارت‌های فناوری اطلاعات و چالش‌های سودآوری متمرکز است. Redstor چیزی را ارائه می دهد که ما معتقدیم هوشمندترین و ساده ترین پلت فرم پشتیبان برای MSP ها است.

ایوانز: چه MSP ها از داده ها در محل یا در فضای ابری محافظت می کنند – Microsoft 365، Google Workspace یا Kubernetes بومی ابری – آنها می توانند این کار را به سادگی و همه از یک برنامه انجام دهند. امکان گسترش فضای ابری داخلی و دنیای SaaS از یک مکان، به جای جستجو در چندین رابط مختلف، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه MSPها می شود.

بسیاری از سازمان‌ها در حال انجام پروژه‌های مهاجرت ابری هستند. کسانی که به طور خاص علاقه مند هستند، مشاغل سختی هستند که به دنبال زیرساخت از طریق مدل و چارچوب تعالی عملیاتی (OpEx) هستند تا از سرمایه گذاری اولیه سنگین جلوگیری کنند.

پل ایوانز، مدیر عامل Redstor، یک ارائه دهنده مدیریت داده که دفتر مرکزی آن در بریتانیا مستقر است، گفت: با این وجود، بازار نیاز به قانع کننده دارد که پشتیبان گیری در فضای ابری هم کاری هوشمندانه و هم ایمن است.

علاوه بر این، با سخت افزار، ممکن است مشکلات زنجیره تامین و کمبود اجزای حیاتی مانند نیمه هادی ها وجود داشته باشد. انتقال حفاظت از داده های خود به فضای ابری هر دوی این مشکلات را از بین می برد و مسئولیت را کاملاً بر عهده MSP می گذارد.

همچنین یک رابط کلیدی برای از بین بردن پیچیدگی جابجایی بین راه حل ها و کنسول های مختلف است. به علاوه، داشتن توانایی مشاهده و مدیریت داده ها از یک رابط باعث صرفه جویی در زمان ارزشمند می شود.

در طول مکالمه ما، من بیشتر با ایوانز بحث کردم که چگونه Redstor و سایر ارائه دهندگان می توانند دفاع دیجیتال را تقویت کنند.

TechNewsWorld: فناوری Redstor در مقایسه با راه حل های دیگر برای مدیریت داده ها و بازیابی بلایا چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟

ایوانز: مهمترین دلیل در طول همه گیری زمانی رخ داد که حضور در محل مشکل ساز شد. آنهایی که حفاظت از داده‌ها شامل سخت‌افزار بودند، در تعمیر و تعویض جعبه‌ها با چالش‌هایی مواجه شدند. بسیاری از سازمان‌ها نیز جعبه‌ها را در محل نمی‌خواهند، زیرا به دلیل مشکلات زنجیره تامین به سختی می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. همچنین، این دستگاه ها به عنوان آهنرباهای باج افزار شناخته می شوند.

Redstor دارای بیش از 40000 مشتری در سراسر جهان، بیش از 400 شریک و بیش از 100 میلیون بازیابی در سال است. ماه گذشته در لندن، Redstor در جوایز نمایندگی فروش فناوری 2022 به عنوان فروشنده ابر میزبان سال انتخاب شد.

به گفته ایوانز، روندهای SaaS همچنان صنعت را در سال جاری مختل می کند. زیف دیویس Spiceworks پیش‌بینی کرد که نیمی از حجم کار در سال آینده در فضای ابری خواهد بود.

ایوانز به TechNewsWorld گفت: «شرکت‌ها نه تنها باید با جعبه‌های داخلی خداحافظی کنند، بلکه باید جشن بگیرند زیرا حذف آنها خطر باج‌افزار یا تأثیر آتش‌سوزی یا سیل در مرکز داده را کاهش می‌دهد».

Redstor دارای هوش مصنوعی است و مدل یادگیری ماشینی ما به‌طور خودکار فایل‌های مشکوک را در نسخه‌های پشتیبان شناسایی و جدا می‌کند تا بتوان آنها را برای بازیابی بدون بدافزار حذف کرد. MSP ها می توانند طبقه بندی داده ها را با برچسب گذاری انجام دهند. در آینده، تشخیص ناهنجاری را معرفی خواهیم کرد.

سیستم های حفاظت و بازیابی اطلاعات SaaS مبتنی بر ابر در مقایسه با راه حل های دیگر چگونه است؟

این روزها راه‌حل‌های مبتنی بر ابر مقیاس‌پذیر در میان متخصصان فناوری اطلاعات بسیار محبوب هستند. هزینه، راحتی و قابلیت اطمینان نرم افزار آماده به کار به عنوان یک سرویس، این فناوری مخرب را به یک انتخاب مطلوب تبدیل کرده است.

ایوانز: سازمان‌ها فکر می‌کنند که برای داشتن یک تجربه سریع با ابر، به چندین جعبه در محل نیاز دارند تا داده‌ها را به سرعت پایین بیاورند. اما راه‌حل‌های فرانکشتاین در محل، که از فناوری خریدهای متعدد به هم پیوسته‌اند، نمی‌توانند چالش‌های امروزی را مدیریت کنند.

پل ایوانز، مدیرعامل Redstor
پل ایوانز، مدیرعامل Redstor

این هیولای فرانکنشتاین از راه حل های عجولانه به دست آمده نیست که در کنار هم قرار گرفته اند.

چه چیزی پلتفرم Redstor را از نظر فناوری هوشمند می کند؟

SaaS بر این مشکلات و موارد دیگر غلبه می کند. MSP ها برای درخواست های قابل حمل داده باز هستند و دارای ابزارها و خدمات توانمندی هستند که برای چالش های امروزی طراحی شده اند. آنها همچنین می توانند خدمات را به صورت دیجیتالی انجام دهند و توزیع کنندگان از ارزش SaaS ساخته شده برای کانال که از طریق بازارهای آنلاین عرضه می شود، قدردانی می کنند.

Redstor هوشمند است زیرا ما با پخش جریانی داده‌های پشتیبان در صورت تقاضا، بازیابی‌های مبتنی بر کاربر را فعال می‌کنیم، بنابراین سازمان‌ها آنچه را که نیاز دارند در صورت از دست دادن داده‌ها فوراً راه‌اندازی و اجرا کنند.

تحقیقات گراند ویو اخیرا گزارش داده است که بازار جهانی خدمات مدیریت شده، به ارزش 239.71 میلیارد دلار در سال 2021، انتظار می رود با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 13.4 درصد از سال جاری تا 2030 رشد کند. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده (MSP) به دنبال این هستند. برای تبدیل شدن به خدمات بیشتر

این پلتفرم همچنین هوشمند است زیرا چیزی بیش از پشتیبان ارائه می دهد. همچنین با جستجوی سطح بالا و بینش، بایگانی و بازیابی فاجعه را دریافت می کنید – همه از یک برنامه.

SaaS یک مدل توزیع نرم افزار است که چابکی و مقرون به صرفه بودن قابل توجهی را برای شرکت ها ارائه می دهد. این امر آن را به گزینه ای قابل اعتماد برای مدل های تجاری و صنایع متعدد تبدیل می کند. همچنین به دلیل سادگی، دسترسی کاربر، امنیت و اتصال گسترده در بین مشاغل محبوب است.

پلتفرم یک فروشنده باید برای چند اجاره طراحی شود و دید سطح بالایی از استفاده خود MSP و مصرف مشتری ارائه دهد. همچنین به نوع داده های محافظت شده و محل قرارگیری آنها نیاز است. فروشنده همچنین باید سابقه استفاده از پیشرفت‌های جدید، به ویژه هوش مصنوعی برای شناسایی و حذف بدافزار، طبقه‌بندی داده‌ها و پیش‌بینی‌های حملات سایبری را داشته باشد.

کسب و کارها چگونه باید مناسب بودن فروشنده را ارزیابی کنند؟

اکثر برنامه های کاربردی SaaS اکنون بر نیاز به پشتیبان گیری جداگانه تاکید دارند. افراد بیشتری متوجه می شوند که فقط به خاطر داشتن مایکروسافت به این معنی نیست که نمی توانید به خطر بیفتید. شما ممکن است یک کاربر داخلی داشته باشید که می تواند داده ها را از بین ببرد، یا ممکن است به اندازه کافی ذخیره نداشته باشید. پشتیبان‌گیری از برنامه‌های کاربردی SaaS اکنون سریع‌ترین بخش در حال رشد کسب‌وکار ما است.

یک MSP باید از فروشنده به دنبال چه چیزی بجز پشتیبانی فنی خوب باشد؟

ایوانز: فناوری در نظر گرفته شده برای MSP ها باید از ابتدا شریک پسند باشد و شامل فروش عمیق و پشتیبانی بازاریابی باشد. باید حاشیه های جذابی را با قیمت گذاری شفاف و شفاف ارائه دهد تا MSP ها بتوانند به راحتی خدمات را بفروشند.

تبلیغات

به سمت برتری دیجیتال قدم بردارید