انتشار اپلیکیشن کیف پول سامسونگ در هشت کشور دیگر از جمله هند: همه جزئیات

کیف پول سامسونگ – برنامه کیف پول یکپارچه این شرکت – قرار است تا پایان ژانویه به مناطق بیشتری گسترش یابد. این شرکت فناوری کره جنوبی اعلام کرده است که در روزهای آینده اپلیکیشن کیف پول سامسونگ را در هشت کشور دیگر عرضه خواهد کرد. این اپلیکیشن به زودی در استرالیا، برزیل، کانادا، هنگ کنگ، هند، مالزی، سنگاپور و تایوان در دسترس خواهد بود. به گفته این شرکت که در ابتدا این برنامه را در سال گذشته در هفت کشور ارائه کرد، تا کنون، این برنامه در 21 کشور در دسترس است.

علاوه بر این، Samsung Wallet از Samsung Pass نیز پشتیبانی می‌کند که به طور ایمن رمزهای عبور را ذخیره می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت وارد برنامه‌ها و سرویس‌ها شوند، درست مانند مدیریت رمز عبور iCloud Keychain داخلی اپل.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

کنگلومرا کره جنوبی اپلیکیشن کیف پول را به عنوان یک پلتفرم یکپارچه راه اندازی کرد که به کاربران امکان می دهد کلیدهای دیجیتال، کارت های پرواز، کارت های شناسایی و سایر اسناد خود را به صورت ایمن در تلفن های خود ذخیره کنند. این پلت فرم توسط پلت فرم امنیتی این شرکت سامسونگ ناکس محافظت می شود. دارای ویژگی های محافظتی مانند تشخیص اثر انگشت و رمزگذاری برای محافظت از داده ها است.

این شرکت از طریق وبلاگ اتاق خبر خود از گسترش اپلیکیشن پرداخت یکپارچه Samsung Wallet خود خبر داد. با توجه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط سامسونگ، برنامه یکپارچه کیف پول سامسونگ تا پایان ماه در هشت بازار جدید در دسترس خواهد بود. با این حال، تاریخ دقیق عرضه توسط این شرکت اعلام نشده است و گفته است که در دسترس بودن و راه اندازی کیف پول سامسونگ و مدل ها و ویژگی های دستگاه های پشتیبانی شده ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.

علاوه بر این، این برنامه همچنین دارای یک عنصر امن تعبیه شده برای ذخیره داده های حساس و محافظت از آنها در برابر هک دیجیتال و فیزیکی است. برنامه کیف پول سامسونگ فقط برای دارندگان گوشی های هوشمند Samsung Galaxy قابل دسترسی است.

کیف پول سامسونگ در ژوئن سال گذشته در 7 کشور چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده راه اندازی شد. خدمات کیف پول در کره جنوبی تحت Samsung Pay نیز در دسترس است. اواخر ماه اکتبر، سامسونگ اعلام کرد که این سرویس را به 13 کشور دیگر از جمله اروپا، اسکاندیناوی و غرب آسیا گسترش می دهد. بحرین، کویت، عمان، قطر و امارات و منطقه خاورمیانه. اپلیکیشن Samsung Wallet در حال حاضر در ۲۱ کشور در دسترس است.