اندازه نمایشگر Nothing Phone 2 فاش شد، ادعا شد که پایدارتر است: همه جزئیات

هیچ چیز Phone 2 برای عرضه جهانی در ماه جولای تایید نشده است. این گوشی به عنوان جانشین Nothing Phone 1 که در ژوئیه 2022 منتشر شد، عرضه خواهد شد. هیچ چیز مدیر عامل و بنیانگذار سابق OnePlus Car Pei قبلاً چند مشخصات کلیدی این گوشی را تایید نکرده بود. گوشی هوشمند آینده از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. ظاهراً طراحی Phone 2 شبیه به طراحی اولی است. اکنون، این شرکت همچنین اندازه صفحه نمایش گوشی و چند جزئیات دیگر را فاش کرده است.

در توییتر نخهیچ چیز به اشتراک گذاشت که نمایشگر Nothing Phone 2 0.15 اینچ بزرگتر از Nothing Phone 1 خواهد بود. نسل اول گوشی هوشمند این شرکت دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی فول اچ دی پلاس (2400 x 1080 پیکسل) است. بنابراین، Phone 2 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهد بود.


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

در کنار این ادعا که Nothing Phone 2 از 100 درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده با 100 درصد انرژی تجدیدپذیر برای فریم میانی گوشی استفاده می کند، Nothing ادعا می کند که کارخانه های مونتاژ نهایی گوشی هوشمند نیز 100 درصد از انرژی تجدیدپذیر تغذیه می شوند.

پیش از این، پی در کنار تایید عرضه این گوشی در ماه جولای، گفته بود که Nothing Phone 2 با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که 200 میلی آمپر ساعت بزرگتر از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی Phone 1 است. امروز، شرکت اعلام کرد که این تغییرات ” عملکرد کلی گوشی آینده را افزایش دهید، همگی با حفظ ردپای کربن 53.45 کیلوگرم، بیش از 5 کیلوگرم کمتر از Phone 1.

Nothing Phone 2 که در یک بسته بندی بدون پلاستیک فروخته می شود، ادعا می شود که در مقایسه با Phone 1 سه برابر قطعات بازیافتی یا زیستی بیشتری دارد. مدل آینده از 100 درصد قلع بازیافتی روی 9 برد مدار، 100 درصد فویل مسی بازیافتی استفاده می کند. این شرکت در مجموعه‌ای از توییت‌ها اعلام کرد که در برد مدار اصلی، بیش از 90 درصد فولاد بازیافتی روی 28 قطعه فولادی مهر زنی و 80 درصد قطعات پلاستیکی به‌طور پایدار تامین می‌شوند.

در اوایل ماه جاری، Pei تایید کرد که Nothing Phone 2 از پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC بهره می‌برد که ارتقای قابل توجهی از Qualcomm Snapdragon 778G+ تلفن 1 است. آزمایش‌های اولیه تلفن نشان می‌دهد که Nothing Phone 2 در مقایسه با Phone 1 دو برابر سریع‌تر است. گفته می‌شود که حدود 80 درصد از مدل قبلی خود بازدهی بیشتری دارد. این شرکت همچنین امروز اعلام کرد که 3 سال به روز رسانی اندروید و 4 سال به روز رسانی امنیتی را برای Nothing Phone 2 ارائه خواهد کرد.