انویدیا و آینده سه بعدی اینترنت

من این فرصت را داشتم که با جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، که دیدگاه خود را در مورد وب سه بعدی به اشتراک گذاشت، صحبت کنم. در حالی که عناصر متاورس را با هم ترکیب می کند، بیشتر به پیاده سازی هوش مصنوعی که نسل بعدی وب را به پایان می رساند، مرتبط است تا تقلید از واقعیت که به طور فزاینده ای در آن وب جدید سرمایه گذاری می کند.

در حالی که Kindle Scribe هنوز یک محصول متمرکز بر خواندن است، این آخرین نسخه دارای قلم‌های اختیاری است که می‌توان از آن‌ها برای ترسیم یا حاشیه‌نویسی چیزهایی که در حال بررسی هستید استفاده کرد و مانند اکثر محصولات مشابه، به شما امکان می‌دهد در صورت علاقه‌تان، نقاشی بکشید. .

در حال حاضر، کورتانا از سیری، دستیار دیجیتال اپل و دستیار گوگل عقب است.

شاید ما باید کمتر در مورد نسل بعدی وب از نظر جنبه های بصری آن، بخش سه بعدی، و بیشتر در مورد جنبه های رفتاری آن، “وب ترانس انسانیست” صحبت کنیم. چیزی برای نودل در این هفته.

آنها ثابت کرده اند که محصولات جالبی در سفر هستند، عمر باتری چند روزه دارند و در مقابل نور خورشید عملکرد بهتری نسبت به تبلت ها یا گوشی های هوشمند مبتنی بر LCD دارند. برخی از آنها در برابر آب مقاوم هستند و به شما امکان می دهد از آنها در طول فعالیت های تفریحی آبی استفاده کنید. به عنوان مثال، وقتی روی رودخانه نزدیک خانه‌ام شناور می‌شوم، کیندل ضد آب خود را با خودم می‌آورم تا بتوانم در طول قسمت‌های خسته‌کننده بخوانم (برای من، کل شناور قسمت خسته‌کننده است).

کارهای زیادی برای ایجاد نسل بعدی وب وجود دارد. بیشتر آن بر این مفهوم متمرکز است که به جای صفحات وب سنتی، تجربه بسیار متفاوتی خواهیم داشت که بسیار فراگیرتر است. بیایید آن را “وب سه بعدی” بنامیم.

شخصی که بیشتر از این محصول قدردانی می‌کند، کسی است که خواننده بزرگ‌تری می‌خواهد و گاهی نیاز به نشانه‌گذاری اسناد به عنوان بخشی از فرآیند ویرایش یا بررسی دارد. اگر تبلت توانمندتری می‌خواهید، تبلت آمازون فایر یکی از بهترین ارزش‌ها در بازار باقی می‌ماند، اما در خارج از آن به خوبی کار نمی‌کند، و عمر باتری آن نزدیک به آنچه Kindle Scribe ارائه می‌کند ندارد.

این مرورگر وب دارد، اما آن مرورگر صفحات وب را آنطور که در نظر گرفته شده نمایش نمی دهد. در عوض، داستان ها را به صورت عمودی فهرست می کند، مانند یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش کوچک. در واقع، با استفاده از آن، با مشکلات زیادی در بارگذاری صفحه مواجه می شوید. به عنوان مثال، من نتوانستم وب سایت های Office 365 یا Outlook را بالا بیاورم.

سپس به محصول هفته من نگاه خواهیم کرد، یک آمازون Kindle بسیار متفاوت به نام Scribe. این نویدبخش است اما برای تبدیل شدن به یک محصول عالی نیاز به چند ترفند دارد.

هوش مصنوعی جلوی وب نسل بعدی را می گیرد

در نهایت، از تبدیل دست‌نویس به متن پشتیبانی نمی‌کند، که باعث می‌شود در مقایسه با محصولاتی که این قابلیت را دارند، برای یادداشت‌برداری کمتر مفید باشد، اما من انتظار دارم با بالغ شدن محصول، این امر بهبود یابد.

در طول این درایو مجازی، گزینه‌های دیگری را که ممکن است دوست داشته باشید اضافه می‌کند و می‌توانید علاقه یا عدم وجود آن را برای انتخاب نهایی بیان کنید. در نهایت، به شما توصیه می‌کند که کجا باید خودروی خود را بخرید، با توجه به چشم‌اندازی که بهینه‌سازی شده است، آیا برای چیزهایی مانند قیمت پایین یا خدمات خوب ارزش بیشتری قائل هستید. این گزینه ها بسته به آنچه که هوش مصنوعی در مورد ترجیحات شما می داند، شامل پیشنهادات جدید و استفاده شده می شود.



منبع

کاستی هایی که محصول را محدود می کند این است که در حال حاضر از اشتراک مجلات یا روزنامه ها پشتیبانی نمی کند، موسیقی پخش نمی کند (به هر حال احتمالا بهتر است به گوشی هوشمند شما واگذار شود)، و همانطور که اشاره شد، نرخ به روز رسانی در این فناوری برای ویدیو بسیار پایین است. . در حال حاضر ایمیل نیز انجام نمی دهد.

سردرگم؟ شما تنها نیستید، بگذارید سعی کنم این مفهوم را باز کنم.

جالب اینجاست که من فکر می‌کنم سری بازی‌های Halo مایکروسافت این حق را داشتند زیرا Cortana، رابط جهانی هوش مصنوعی خیالی مایکروسافت، نزدیک‌ترین چیزی است که هوانگ نشان داد که دیدگاه او از وب آینده است.

هنگامی که به توده بحرانی رسید، باید مراقب بود که به نفع یک حزب سیاسی، فروشنده یا بازیگر بد به خطر نیفتد.

همانطور که می دانیم جستجو نیز تغییر خواهد کرد.

مانند سایر کیندل‌ها، صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی که در زیر نور خورشید به خوبی کار می‌کند، پیشرو است و اندازه بزرگ به این معنی است که بهتر می‌توانید فونت را برای رفع مشکلات بینایی تنظیم کنید، و به طور بالقوه نیاز به عینک خواندن را برای افرادی که فقط اندکی دارند از بین می‌برد. از دست دادن بینایی

Kindle Scribe برای خواندن و نوشتن، صفحه نمایش Pperwhite 300ppi با قلم پایه

Kindle Scribe (اعتبار تصویر: آمازون)


هوانگ پیش‌بینی می‌کند که یک خط مقدم هوش مصنوعی با نسل بعدی وب به واقعیت تبدیل شود. شما قادر خواهید بود رابط هوش مصنوعی خود را طراحی کنید یا احتمالاً به یک تصویر و شخصیت از قبل ایجاد شده از ارائه دهندگان مختلف مجوز دهید تا از این فرصت استفاده کنند.

من از زمانی که کیندلز منتشر شد از آنها استفاده می کردم. مال من هم کیبورد داشت و هم اتصال سلولی رایگان.

تبلیغات

WOW باش - هر تعاملی را بهتر از آنچه انتظار می رود انجام بده!

تصور کنید که Black Widow یا Thor به عنوان راهنمای شخصی شما برای دنیای اطلاعات است. آنها درست مانند فیلم‌های «انتقام‌جو» رفتار می‌کنند در حالی که شما را به اطلاعاتی که به دنبال آن هستید می‌رسانند. به جای دیدن یک صفحه وب، دستیار دیجیتالی انتخابی خود را می بینید که به طور جادویی عناصر متاورز را برای پاسخگویی به سوالات شما به نمایش می گذارد.

جستجو در یک تجربه متاورس

به گفته هوانگ، آینده این فرانت اند – آن را مرورگر نسل بعدی بنامید – یک آواتار به طور فزاینده ای واقع گرایانه است که بر اساس ترجیحات و علایق شخصی شما بنا شده است. کسی که می تواند در صورت نیاز رفتاری داشته باشد. و یکی که انتخاب های متمرکز تر و تجربه وب بسیار شخصی تر را ارائه می دهد.