انکار ژائو، بی اعتمادی کاربران: این چیزی است که تا به حال در مورد WazirX-Binance Debacle می دانیم

پس از اینکه ED WazirX را به پولشویی غیرقانونی با استفاده از ارزهای دیجیتال متهم کرد، شتی، یکی از بنیانگذاران شرکت، گفته است که صرافی او فقط IP و قرارداد ترجیحی با Binance دارد زیرا صرافی جهانی مستقر در ایالات متحده WazirX را خریداری کرده است.

به کاربران آسیب می رساند.

Zanmai Labs دارای مجوز از Binance برای راه اندازی جفت های INR-Crypto در WazirX است.

به گفته ژائو، معامله خرید Wazirx “هرگز تکمیل نشد”. بایننس در یک وبلاگ نوامبر 2019 ادعا کرده بود که WazirX را خریداری کرده است.

WazirX توسط Binance خریداری شد

از سوی دیگر، بایننس یک برند بین المللی در بخش کریپتو با مجوزهای عملیاتی در بخش هایی از امارات، اروپا و ایالات متحده است.

ED مدیر صرافی WazirX Crypto-Currency را جستجو می کند و دارایی های بانک خود را به ارزش 64.67 کرور روپیه به دلیل کمک به شرکت های متهم APP وام فوری در شویی پول کلاهبرداری از طریق خرید و انتقال دارایی های رمزنگاری مجازی مسدود می کند.

— ED (@dir_ed) 5 آگوست 2022

به گفته Chaudhary، «…تحقیقات انجام شده تاکنون نشان داده است که WazirX، که توسط Zanmai Labs Private Limited در هند اداره می‌شود، از زیرساخت دیواری صرافی Binance مبتنی بر جزیره کیمن استفاده می‌کند. علاوه بر این، مشخص شده است که تمام تراکنش‌های رمزنگاری بین این دو صرافی حتی در بلاک چین‌ها ثبت نمی‌شوند و در نتیجه پنهان شده‌اند.”

بایننس کریپتو را به جفت ارزهای دیجیتال کار می‌کند، برداشت ارزهای دیجیتال را پردازش می‌کند…

— Nischal (Shardeum) :zap:️ (@NischalShetty) 5 آگوست 2022