اهمیت انجمن استانداردهای متاورس


برای بسیاری از ما، متاورس بیشتر در مورد وعده اینترنت جدیدی است که بتوانیم به صورت مجازی آن را کشف کنیم. همانطور که در حال حاضر پیاده سازی شده است، متاورس یادآور دنیای شبکه ای قبل از اینترنت است. این با مجموعه‌ای از تلاش‌های بسیار متفاوت و منحصربه‌فرد برای ایجاد چیزی به نظر می‌رسد که شبیه یک رویکرد باغ دیواری است، بیشتر شبیه به AOL و CompuServe تا اینترنت پس از Netscape که امروز از آن لذت می‌بریم، نشان داده می‌شود.

این پیاده‌سازی‌ها از مفید – مانند مواردی که از Omniverse انویدیا استفاده می‌کنند – تا وعده‌های “چیزی” از متا (که قبلاً فیس‌بوک نامیده می‌شد) را شامل می‌شود که حداقل در حال حاضر عمدتاً ناامیدکننده هستند. بدیهی است که ناامیدی به احتمال زیاد ناشی از انتظارات بیش از حد نسبت به هرگونه سستی متا است. این اغلب یک مشکل با فناوری های جدید است که در آن انتظارات بیش از حد است و سپس مردم از نتیجه غرق می شوند.

در حال حاضر، با اعلام هفته گذشته انجمن استانداردهای متاورس، به نظر می رسد صنعت در حال پیشروی به یکی از مشکلات اصلی متاورس است، که فقدان قابلیت همکاری و استانداردهای شبیه به اینترنت است که می تواند آینده ای بسیار بدون نقص را فراهم کند. متاورس

بیایید در مورد اهمیت این جنبش در این هفته صحبت کنیم. سپس با محصول هفته خود پایان می‌دهیم، یک راه‌حل خورشیدی متحرک که می‌تواند به جلوگیری از مشکلات زیست‌محیطی و قطع برق که انتظار می‌رود ایالات‌هایی مانند کالیفرنیا و تگزاس با آن‌ها مواجه شوند، کمک کند زیرا تغییرات آب و هوایی باعث می‌شود شبکه‌های الکتریکی آنها کمتر قابل اعتماد باشد.

متاورس فعلی

در حال حاضر، متاورژن آنقدر که چیزهای زیادی است یک چیز نیست.

پیشرفته ترین نسخه متاورس امروزی Omniverse انویدیا است. این ابزار برای طراحی ساختمان‌ها، آموزش ربات‌های خودران (از جمله ماشین‌های خودران) استفاده می‌شود و پایه زمین-2 را تشکیل می‌دهد که برای شبیه‌سازی و پیش‌بینی بهتر آب‌وهوا طراحی شده است – هم برای اطلاع‌رسانی زودهنگام از رویدادهای آب‌وهوای مهم و هم طراحی راه‌حل‌های بالقوه برای آن. تغییرات جهانی آب و هوا.

در حالی که به نظر می رسد بسیاری فکر می کنند که متاورس برای جایگزینی اینترنت رشد خواهد کرد، من شک دارم که این اتفاق بیفتد یا اتفاق بیفتد. اینترنت اطلاعات را نسبتاً کارآمد سازماندهی می کند. انتقال به یک رابط VR از یک رابط آزمایشی ممکن است روند دسترسی به داده ها را بدون مزیت جبران کند کند.

متاورس برای شبیه سازی، شبیه سازی و به طور خاص برای کارهایی که استفاده از یک محیط مجازی و سرعت ماشین می تواند مشکلات حیاتی را با سرعت و دقت بیشتری نسبت به جایگزین های موجود حل کند، بهترین است. برای آن وظایف، در حال حاضر ارزش خود را ثابت کرده است. در حالی که احتمالاً به چیزی شبیه هولودک در «پیشتازان فضا» یا دنیای مجازی که در فیلم «ماتریکس» به تصویر کشیده شده است، تبدیل خواهد شد، اما هنوز وجود ندارد.

آنچه هنوز مورد نیاز است

کاری که اکنون می‌توانیم انجام دهیم این است که تصاویر واقعی واقعی بسازیم که به صورت مجازی قابل کاوش باشند. اما کاری که نمی‌توانیم انجام دهیم این است که دوقلوهای دیجیتالی واقع‌گرایانه از انسان‌ها را برای پر کردن متاورژن ایجاد کنیم. ما هنوز نمی‌توانیم بدن انسان را طوری ابزار کنیم که بتوانید متاورژن را به‌گونه‌ای تجربه کنید که گویی واقعی است، و رابط اصلی ما، عینک‌های VR، بزرگ، سنگین هستند و باعث می‌شوند عینک‌های سه بعدی که قبلاً بازار آن را رد کرده بود، بسیار بهتر به نظر برسند. .

این مشکلات ارزان و آسان نیستند. اگر قرار بود برای هر یک از نمونه‌های متاورس به‌طور منحصربه‌فرد حل شوند، تکامل متاورژن و تجربیات ما در آن سال‌ها، اگر نه ده‌ها سال به عقب برمی‌گردد.

آنچه مورد نیاز است سطح همکاری و همکاری است که اینترنت را ایجاد کرد تا اکنون بر ایجاد متاورس متمرکز شود و این دقیقاً همان چیزی است که ممکن است هفته گذشته اتفاق افتاده باشد.

اعضای موسس تحسین شده

تشکیل انجمن استانداردهای Metaverse به طور مستقیم به این مشکل قابلیت همکاری و استاندارد می پردازد.

متا و انویدیا هر دو در این انجمن حضور دارند که متشکل از یک Who’s Who از شرکت های فناوری است – به جز اپل، شرکتی که عموماً می خواهد به تنهایی این کار را انجام دهد. مهاجمان سنگینی مانند مایکروسافت، ادوبی، علی‌بابا، هوآوی، کوالکام و سونی به همراه Epic Games در آن شرکت می‌کنند (متاورس آینده‌ای را نوید می‌دهد که در آن می‌توانید در دوقلو دیجیتال خانه، مدرسه یا محل کار خود بازی کنید).

گروه‌های استاندارد موجود از جمله بنیاد فضایی وب، کنسرسیوم Web3D، و کنسرسیوم وب جهانی همگی به آن ملحق شده‌اند.

با میزبانی گروه Khronos، عضویت در MSF رایگان و برای هر سازمانی آزاد است، بنابراین مراقب شرکت‌هایی از صنایع مختلف باشید که باید عضو شوند. انتظار می رود جلسات انجمن از ماه آینده آغاز شود.

این تلاش باید به طور قابل توجهی سرعت پیشرفت متاورس را افزایش دهد و آن را برای چیزهای بیشتر مفیدتر کند. فراتر از آنچه انویدیا با موفقیت از آن برای امروز استفاده می کند، می گذریم و به آینده ای می رسیم که می توانیم از آن برای همه چیز از سرگرمی و بازی گرفته تا ایجاد دوقلوهای دیجیتالی و پتانسیل جاودانگی دیجیتال استفاده کنیم.

جمع بندی: متاورز بزرگ می شود

من انتظار دارم که تشکیل انجمن استانداردهای متاورس به طور گسترده به تکامل متاورس سرعت ببخشد و آن را به سمت یک مفهوم مشترک حرکت دهد که بتواند بین ارائه دهندگان همکاری کند.

در حالی که فکر نمی‌کنم هرگز جایگزین اینترنت شود، اما فکر می‌کنم می‌تواند به تجربه‌ای تبدیل شود که با گذشت زمان، می‌توانیم تا حد زیادی در طول زندگی خود زندگی کنیم و در آن بازی کنیم و به طور بالقوه آن زندگی را به میزان قابل توجهی غنی کنیم.

من تعطیلات مجازی، جلسات از راه دور جذاب‌تر و بازی‌های ویدیویی را تصور می‌کنم که واقعی‌تر از همیشه هستند، همگی به دلیل تلاش برای همکاری بهتر و تعیین استانداردهایی که به نفع کل بازار واقعیت ترکیبی است.

متاورس در حال آمدن است و به لطف انجمن استانداردهای متاورس، سریعتر و بهتر از آنچه می‌توانست وارد می‌شود.

محصول فناوری هفته

نانوشبکه خورشیدی کنجد

انتظار می رود کسانی از ما که در ایالت هایی زندگی می کنند که به دلیل گرم شدن کره زمین و شبکه های الکتریکی برنامه ریزی نادرست برق غیرقابل اعتماد شده است، در شرایط آب و هوایی شدید با مشکلات جدی روبرو شویم.

شرکت ها و موسسات پشتیبان ژنراتور دارند، اما کمبود گاز و گازوئیل در حال افزایش است. بنابراین، نه تنها این ژنراتورها در صورت استفاده طولانی مدت غیرقابل اعتماد هستند، بلکه هر چیزی جز سبز هستند و مشکل تغییرات آب و هوایی را که قرار است کاهش دهند، تشدید خواهند کرد.

Sesame Solar یک راه حل سازمانی برای این مشکل دارد، یک تریلر بزرگ خورشیدی که همچنین دارای سلول سوختی هیدروژنی برای تولید برق در شب یا روزهای ابری است.

تریلر همچنین می تواند آب محلی را پردازش و فیلتر کند که می تواند ساکنان را از آب و هوا یا کمبود آب ناشی از بحران رهایی بخشد.

به نظر می رسد Sesame Solar کار بسیار بهتری در کاهش قطعی برق بدون تولید گازهای گلخانه ای انجام می دهد که این مشکل را تشدید می کند. در نتیجه نانوشبکه خورشیدی کنجد محصول هفته من است.

نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات شبکه خبری ECT نیست.



منبع