اهمیت طرح مایکروسافت برای حکومت عمومی هوش مصنوعی

علاوه بر این، ما به دسترسی آکادمیک به هوش مصنوعی نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که مردم متوجه نحوه استفاده صحیح از این فناوری در هنگام ورود به نیروی کار و دسترسی غیرانتفاعی برای اطمینان از اینکه سازمان‌های غیرانتفاعی، به ویژه آنهایی که بر بهبود وضعیت انسانی تمرکز دارند، دسترسی مؤثری به این فناوری برای کارهای خوب خود دارند، داریم.


ما باید اطمینان حاصل کنیم که آن سیستم‌ها آزمایش‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند، نظارت عمیق انسانی دارند و در برابر سناریوهایی از مشکلات نه تنها محتمل بلکه بعید آزمایش می‌شوند تا مطمئن شویم که هوش مصنوعی وارد عمل نمی‌شود و آن را بدتر نمی‌کند.




منبع

علاوه بر این، ما سه گربه داریم، به این معنی که دامپزشک به طور منظم برای مراقبت از آنها به ما مراجعه می کند. تعدادی از گربه‌های ما مکان‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه‌ای برای مخفی شدن پیدا کرده‌اند تا ناخن‌هایشان کوتاه نشود یا حصیر بریده نشوند. بنابراین، ما از ردیاب‌هایی مانند Tile و AirTags استفاده می‌کنیم.

اسمیت از اوکراین به عنوان مثالی یاد می کند که در آن بخش های دولتی و خصوصی به طور موثر برای ایجاد یک دفاع قدرتمند گرد هم آمده اند. او معتقد است، همانطور که من معتقدم، ما باید از نمونه اوکراین الگوبرداری کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هوش مصنوعی به پتانسیل خود برای کمک به جهان برای حرکت به سوی فردایی بهتر می رسد.

جمع بندی: فردای بهتر

تبلیغات

برای تعاملات 2023 کنفرانس مشتری 5-7 ژوئن، شهر نیویورک ثبت نام کنید

مانند بسیاری از مردم، من و همسرم اغلب چیزها را اشتباه می‌گذاریم، که به نظر می‌رسد زمانی که عجله می‌کنیم از خانه بیرون بیاییم و چیزی را زمین بگذاریم، بدون اینکه فکر کنیم آن را کجا گذاشته‌ایم، بیشتر اتفاق می‌افتد.

در نتیجه، زمانی که دولت‌ها برای کاهش مشکل اقدام می‌کنند، می‌توانند بیش از آنکه فایده داشته باشند، آسیب وارد کنند. به عنوان مثال، جریمه کردن شرکت قدیمی نفت شل به دلیل سوء استفاده درست بود، اما شکستن شرکت، کنترل نفت را از ایالات متحده به بخش هایی از جهان منتقل کرد که با ایالات متحده چندان دوست نیستند، مثال دیگر اصلاح سلطه RCA بود. لوازم الکترونیکی مصرفی، که بازار را از ایالات متحده به ژاپن منتقل کرد.

گزارش مایکروسافت مشکل را تعریف می‌کند، مسیر معقولی را ترسیم می‌کند که رقابت‌پذیری ایالات متحده را کاهش نمی‌دهد، و نگرانی‌های پیرامون هوش مصنوعی را برطرف می‌کند.

او با جمله‌ای تحریک‌آمیز شروع می‌کند، «نپرس که رایانه‌ها چه کاری می‌توانند انجام دهند، بپرس که باید چه کار کنند،» که من را به یاد جمله معروف جان اف کندی می‌اندازد، «نپرس که کشورت چه کاری می‌تواند برای تو انجام دهد، بپرسید چه کاری می توانید برای کشور خود انجام دهید. اظهارات اسمیت برگرفته از کتابی است که او در سال 2019 با هم نویسندگی کرد و از آن به عنوان یکی از سوالات تعیین کننده این نسل یاد کرد.


کنگره در سال 1964 EEOC را ایجاد کرد تا به سرعت به مشکل بسیار واقعی تبعیض نژادی در مشاغل رسیدگی کند. دو دلیل اساسی برای تبعیض در محل کار وجود داشت. واضح ترین تبعیض نژادی در محل کار بود که EEOC می توانست و انجام داد. اما یک مشکل بزرگتر در مورد تبعیض در آموزش وجود داشت که EEOC به آن توجهی نکرد.

به طور خلاصه، دعواهای قضایی زیادی در راه است. بدون چارچوب قانونی که مسئولیت را پوشش می دهد، احکام به احتمال زیاد متنوع و متناقض هستند و دستیابی به هر راه حلی را دشوار و بسیار پرهزینه می کنند.

محصول فناوری هفته

Pebblebee Trackers

ردیاب زنبور عسل