اوبر، مدیر عامل Ola، باویش آگاروال، گزارش ادغام را رد کرد


ادغام شایعه شده نشان دهنده یک تغییر بزرگ برای جمع آوری تاکسی در هند است

توسط رویترز | به روز شده: 29 ژوئیه 2022 ساعت 22:46 IST

اوبر، مدیر عامل Ola، باویش آگاروال، گزارش ادغام را رد کرد

Uber Technologies Inc و رقیب هندی آن Ola روز جمعه گزارش رسانه ها مبنی بر اینکه شرکت های سواری در حال مذاکره برای ادغام هستند را تکذیب کردند. یک گزارش اکونومیک تایمز می‌گوید که بهاویش آگاروال، مدیر اجرایی Ola، به نقل از دو منبع، با مدیران ارشد اوبر در سانفرانسیسکو، ایالات متحده ملاقات کرده است.

اوبر در بیانیه ای گفت: “این گزارش نادرست است. ما در حال مذاکره با اولا برای ادغام نبوده ایم.”

Ola’s Aggarwal در توییتی نوشت: “آشغال مطلق. ما بسیار سودآور هستیم و به خوبی در حال رشد هستیم. اگر برخی از شرکت های دیگر بخواهند تجارت خود را از هند خارج کنند، خوش آمدید! ما هرگز ادغام نخواهیم شد.”

آشغال مطلق ما بسیار سودآور هستیم و به خوبی رشد می کنیم. اگر برخی از شرکت های دیگر می خواهند تجارت خود را از هند خارج کنند، خوش آمدید! ما هرگز ادغام نخواهیم شد. https://t.co/X3wC9HDrnr

– بهاویش آگاروال (@bhash) 29 ژوئیه 2022

این دو شرکت آن را در بازار به شدت رقابتی هند کنار گذاشته‌اند و میلیاردها دلار برای مشوق‌ها و تخفیف‌ها به مسافران هزینه کرده‌اند.

اوبر در ژانویه 2020، کسب و کار تحویل غذای محلی خود Uber Eats را به Zomato Ltd فروخت، در حالی که Ola تجارت تحویل مواد غذایی خود را تعطیل کرد و اخیراً میلیاردها دلار در سرمایه گذاری خودروهای الکتریکی خود، Ola Electric Mobility، سرمایه گذاری کرده است.

© تامسون رویترز 2022

این یک خبر فوری است. جزئیات به زودی اضافه خواهد شد. لطفا صفحه را برای آخرین نسخه به روز کنید.

تازه کردن

دنبال کردن ابزارک 360 در توییتر برای اخبار فوری و موارد دیگر.





منبع