اوبر اعلام کرد که به دنبال فروش 7.8 درصد از سهام Zomato در معامله بلوکی 373 میلیون دلاری در 3 آگوست است: جزئیات

گویال در این یادداشت می‌گوید: «ما در حال انتقال از شرکتی هستیم که من در آن مدیر عامل بودم به جایی که چندین مدیر عامل برای هر یک از کسب‌وکارهایمان اداره می‌شوند… همگی به عنوان همتا با یکدیگر عمل می‌کنند.

زوماتو روز دوشنبه زیان سه ماهه کمتری را به دلیل افزایش سفارشات غذاهای رستورانی در پلتفرم خود ثبت کرد.

BofA Securities تنها شرکت کننده این معامله است.

دیپیندر گویال، مدیرعامل زوماتو در این یادداشت اظهار داشت که این شرکت اکنون نه تنها تجارت تحویل غذای زوماتو بلکه سایر مشاغل بزرگ را نیز اداره می کند.

گویال گفت که اینها شامل خرید پیشنهادی زوماتو برای استارت آپ توزیع مواد غذایی Blinkit، تجارت تامین مواد غذایی آشپزخانه و مواد غذایی Hyperpure، و Feeding India، یک شرکت غیرانتفاعی است که هدف آن کاهش گرسنگی در جوامع فقیر هند است.

به گفته یک منبع آگاه و سند مشاهده شده توسط رویترز، اوبر احتمالاً 7.8 درصد از سهام شرکت تحویل مواد غذایی Zomato را از طریق یک معامله بلوکی 373 میلیون دلاری (تقریباً 2900 کرور روپیه) در روز چهارشنبه به فروش خواهد رساند. اندازه پیشنهادی 373 میلیون دلاری (تقریباً 2900 کرور روپیه) بر اساس قیمت پایین یک روپیه بود. 48 – روپیه 54 محدوده قیمت تعیین شده برای معامله بلوک، سند نشان داد.

روز دوشنبه، یک یادداشت داخلی شرکتی که رویترز مشاهده کرد، فاش کرد که شرکت تحویل غذای هندی تحت حمایت گروه مورچه چین، در حال بررسی سازماندهی مجدد مدیریت خود است تا هر یک از مشاغل فردی آن مدیر عامل خود را داشته باشند، در حالی که شرکت مادر به “Eternal” تغییر نام خواهد داد. “.

© تامسون رویترز 2022




منبع

سهام زوماتو در هفته گذشته به پایین ترین حد خود سقوط کرد، زیرا دوره یک ساله قفل شدن سهام برای مروجین، کارمندان و سایر سرمایه گذاران به پایان رسید.

گویال همچنین در این یادداشت گفت که “Eternal”، نام پیشنهادی برای سازمان مادر، در حال حاضر یک “نام داخلی” باقی خواهد ماند.

زیان خالص این شرکت 100 میلیون تومان بود. 1.86 میلیارد برای سه ماه منتهی به 30 ژوئن، در مقایسه با ضرر روپیه. 3.56 میلیارد یک سال پیش، این شرکت در یک پرونده نظارتی گفت.