اولین خودروی الکتریکی Ola ممکن است به عنوان یک پیشنهاد ممتاز عرضه شود و قیمت آن بین روپیه باشد. 40 تا 50 لک


Ola Electric در حال کار بر روی اولین خودروی الکتریکی خود است و در سال 2024 در بازار هند عرضه خواهد شد. اولین خودروی چهار چرخ برقی این شرکت با یک بار شارژ مسافت بیش از 500 کیلومتر خواهد داشت و ادعا می شود که از 0- 100 کیلومتر در ساعت در 4 ثانیه در یک به روز رسانی، مدیر عامل Ola، Bhavish Aggarwal گزارش شده است که جزئیات قیمت خودروی الکتریکی آینده را به اشتراک گذاشته است. این به عنوان یک پیشنهاد برتر در کشور عرضه خواهد شد. Ola Electric سال گذشته با عرضه اسکوترهای الکتریکی Ola S1 و S1 Pro وارد فضای EV شد. این شرکت اخیرا از اسکوتر برقی جدید S1 خود با قیمت روپیه رونمایی کرد. 99,999.

در جریان مراسم راه اندازی مجازی Ola S1 در 15 آگوست، Ola اعلام کرد که اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2024 معرفی خواهد کرد. ادعا می شود که به عنوان یکی از سریع ترین خودروهای هند وارد می شود و گفته می شود ظرف 4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. . با یک بار شارژ، بردی بیش از 500 کیلومتر خواهد داشت. علاوه بر این، EV دارای سقف شیشه ای خواهد بود و بر روی نرم افزار MoveOS این شرکت اجرا می شود. همچنین تأیید شده است که شامل قابلیت های رانندگی کمکی و درب های بدون کلید و بدون دستگیره است.

طبق گزارش Cartoq، بهاویش آگاروال، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Ola Electric به PTI تایید کرد که اولین خودروی الکتریکی این شرکت بین روپیه قیمت خواهد داشت. 40-50 میلیون این گزارش به نقل از آگاروال می‌گوید: طیف محصولات Ola از 1 میلیون روپیه (دو چرخ ورودی) تا 40 تا 50 لک (ماشین برقی ممتاز) خواهد بود و چشم‌انداز این شرکت این است که یک رهبر جهانی در سایز متوسط، کوچک و بزرگ باشد. خودروهای برقی ممتاز که برای بازارها و مصرف‌کنندگانی مانند هند مناسب هستند. خودروهای الکترونیکی “سریع‌ترین و اسپورت‌ترین” در هند خواهند بود. ما قطعاً یک نقشه راه کامل در حوزه خودرو داریم.”

Ola S1 جدید از سال 2021 جایگزین Ola S1 Pro می شود و در رنگ های Coral Glam، Jet Black، Liquid Silver، Neo Mint و Porcelain White ارائه می شود. Ola S1 دارای ظرفیت باتری 3KWh است. حداکثر سرعت آن 95 کیلومتر بر ساعت است و برد ARAI 141 کیلومتر و برد معمولی 101 کیلومتر را ارائه می دهد.

Ola Electric که تولید خودروهای دو چرخ را از سال گذشته آغاز کرد، هفته گذشته Ola S1 را به عنوان دومین اسکوتر برقی این شرکت در هند با قیمت 2000 روپیه عرضه کرد. 99,999.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تایوان از کشورها می‌خواهد برای اطمینان از اینکه شرکای خود منابع قابل اعتماد «تراشه‌های دموکراسی» دارند، همکاری کنند.





منبع