اولین نگاه سری iQoo 11 قبل از عرضه رونمایی شد، حضور ISP Vivo V2 را تایید کرد


سری iQoo 11 قرار است در تاریخ 2 دسامبر در چین و مالزی عرضه شود. برند گوشی های هوشمند اکنون طراحی این خط تولید آینده را فاش کرده است که انتظار می رود شامل iQoo 11 وانیلی، iQoo 11 Pro و iQoo 11 Legend باشد. به‌نظر می‌رسد مدل نمایش‌داده‌شده سری iQoo 11 دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی است. همچنین به نظر می رسد تایید می کند که سری iQoo 11 به پردازنده سیگنال تصویر Vivo V2 (ISP) مجهز خواهد شد. همچنین دارای سه راه راه الهام گرفته از BMW Motorsport در پشت است.

iQoo اخیراً پستی را در Weibo به اشتراک گذاشته است که اولین ظاهر سری iQoo 11 را نشان می دهد. این مجموعه در تاریخ 2 دسامبر در ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت محلی (12 بعد از ظهر IST) در چین رونمایی خواهد شد. این شرکت همچنین فاش کرده است که پیش رزرو در همان روز در چین باز خواهد شد.

طبق گزارش اخیر، iQoo 11 استاندارد نیز در 2 دسامبر در مالزی عرضه خواهد شد. iQoo یک رویداد راه اندازی را بین ساعت 6 بعد از ظهر تا 10 بعد از ظهر (3:30 بعد از ظهر IST – 19:30 IST) در مالزی برنامه ریزی کرده است. این شرکت جزئیاتی در مورد عرضه جهانی این سری فاش نکرده است. با این حال، انتظار می رود iQoo 11 سال آینده در ماه ژانویه وارد هند شود.

به نظر می‌رسد تصویر رسمی سری iQoo 11 تأیید می‌کند که این سری به یک ISP Vivo V2 مجهز می‌شود. همچنین ممکن است دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه باشد. این شرکت در رابطه با سایر مشخصات این خط تولید سخت گیر مانده است.

طبق گزارش اخیر، iQoo 11 وانیلی می تواند دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی QHD+ (1440×3200 پیکسل) E6 AMOLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز باشد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 استفاده کند.

ممکن است یک دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی داشته باشد. iQoo 11 می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی داشته باشد. iQoo 11 ممکن است روی اندروید 13 با پوسته OriginOS 3.0 در بالا اجرا شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

BTC، ETH Grab سود، بیشتر ارزهای دیجیتال در میان نوسانات بازار افزایش می یابد

ویدیوی برگزیده روز

iPad (نسل دهم): ارتقا یا ناامیدی؟





منبع