اوپو در سال 2023 گوشی هوشمند خود را با شارژر فلش 240 واتی SuperVOOC عرضه می کند

هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام گوشی Oppo ممکن است با شارژ سریع 240W SuperVOOC Flash Charge معرفی شود، در دسترس نیست. اوپو در حال کار بر روی سری اوپو رنو 9 بوده است. انتظار می‌رود این مجموعه شامل Oppo Reno 9 وانیلی، Oppo Reno 9 Pro و Oppo Reno 9 Pro+ باشد.

Oppo فناوری شارژ سریع 240W SuperVOOC Flash Charge را در اوایل سال جاری در ماه فوریه به نمایش گذاشت. به نظر می رسد برند چینی گوشی های هوشمند در تلاش است تا سال آینده این فناوری را به بازار عرضه کند. یک منبع آگاه ادعا کرده است که این شرکت در سال 2023 گوشی هوشمندی با پشتیبانی از شارژ سریع 240 واتی عرضه خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد این گوشی هوشمند در دسترس نیست. ظاهرا اوپو در حال حاضر روی سری Oppo Reno 9 و سری Oppo Find X6 کار می کند. مشخص نیست که کدام یک از این گوشی‌های هوشمند با این ویژگی عرضه خواهند شد.

ویدیوی برگزیده روز

برای اپتیک، Oppo Reno 9 Pro+ ممکن است یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین ممکن است یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو وجود داشته باشد. این گوشی هوشمند می تواند به واحد پردازش عصبی تصویربرداری MariSilicon X (NPU) برای بهبود عملکرد دوربین مجهز شود. انتظار می‌رود که باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی در خود جای دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

به تازگی مشخصات اوپو رینو 9 پرو پلاس فاش شده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. گفته می شود که دارای لبه های منحنی و حاشیه های نازک است. گفته می‌شود این گوشی در زیر کاپوت دارای یک SoC اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ است.

LG G2: هنری، فناوری قدرتمند ال‌جی





منبع برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

بیت کوین، اتر در حالی که آلت کوین ها انعطاف پذیر می مانند، حتی زمانی که تحولات کلان رخ می دهد، پایدار می مانند

مشخصات Redmi K60 مشخص شده است، ممکن است دارای MediaTek Dimensity 8200 SoC، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی باشد

با توجه به الف پست توسط Abhishek Yadav (توئیتر: @yabhishekhd)، Oppo می‌تواند در حال برنامه‌ریزی برای معرفی شارژ سریع 240 واتی SuperVOOC Flash Charge با گوشی هوشمند آینده در سال 2023 باشد. این شرکت اوایل سال جاری این فناوری را به نمایش گذاشته بود. اوپو ادعا می کند که می تواند یک گوشی هوشمند را با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در حدود 9 دقیقه به طور کامل شارژ کند.