اپلیکیشن Oceanic+ Dive Computer Apple Watch Ultra اکنون در اپ استور موجود است

برای یادآوری، ویژگی برجسته اپل واچ اولترا، عمر باتری بالاتر از حد معمول بود که اپل ادعا کرد برای 36 ساعت استفاده با یک بار شارژ خوب است. اپل واچ اولترا برای خرید در هند با قیمت روپیه در دسترس است. 89900. این بدنه تیتانیومی بزرگ 49 میلی‌متری درجه هوافضا دارد و از الگوریتم‌های GPS پشتیبانی می‌کند. دکمه عمل آن را می توان برای انجام عملکردهای مختلف برنامه ریزی کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این برنامه رایگان است، اما ویژگی‌های پیشرفته را می‌توان با قیمت دلار خریداری کرد. 899 برای یک ماه، روپیه. 7500 برای یک سال یا حتی روپیه. 89 در روز یکی دیگر از جزئیاتی که کاربران باید در نظر داشته باشند این است که این ساعت فقط با آخرین اپل واچ اولترا کار می‌کند، زیرا تنها مدل از سری ساعت‌های هوشمند اپل با سخت‌افزار غوطه‌وری لازم برای ارائه داده‌های غواصی است. اپل ادعا می کند که این برنامه فقط برای غواصان جدی در اعماق دریا نیست، بلکه می تواند هنگام غواصی یا شنای سطحی نیز استفاده شود.

اپل واچ اولترا در ماه سپتامبر به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده اپل به خط تولید واچ معرفی شد. در حالی که Ultra با عملکردها و ویژگی های معمول اپل واچ ارائه می شود، برای استفاده در محیط های ناهموارتر طراحی شده است و با یک قاب بزرگ تیتانیومی و یک دکمه Action اضافی نیز ارائه می شود. در حالی که Watch Ultra از زمان عرضه در هند به فروش می‌رسد، یکی از ویژگی‌های برجسته، توانایی آن در کار به عنوان یک کامپیوتر غواصی برای غواصی در اعماق دریا بود. همانطور که وعده داده شده بود، برنامه Oceanic+ که این عملکرد را فعال می کند، سرانجام به اپ استور رسید.

این غول فناوری با شرکت Oceanic که متخصص در ساخت تجهیزات غواصی است، همکاری کرد تا اپلیکیشن Oceanic+ را ارائه کند. در اپ استور موجود است و پس از نصب بر روی آیفون، در اپل واچ نیز نمایش داده می شود. این اپلیکیشن به همراه سخت افزار تخصصی موجود در اپل واچ اولترا، ساعت هوشمند را به یک کامپیوتر غواصی تبدیل می کند و می تواند تمام داده های لازم را در حین غواصی در اعماق دریا به غواص منتقل کند.

برنامه Oceanic+ مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته مانند متغیر سنج داخلی، داده‌های رفع فشار و حتی دفترچه ثبت گزارش پس از غواصی با GPS را ارائه می‌دهد. همچنین قادر به نظارت بر عمق جریان، زمان باقیمانده شیرجه و نرخ صعود است. داده های گرفته شده در حین غواصی به طور خودکار با برنامه iPhone در نزدیکی همگام سازی می شود.