اپل آپدیت iOS 16.1.2 را منتشر کرد. تشخیص تصادف را در سری آیفون 14 بهبود می بخشد


اپل آپدیت iOS 16.1.2 را برای مدل های سازگار آیفون منتشر کرده است. این به روز رسانی قابلیت تشخیص خرابی را برای کاربران آیفون 14 و آیفون 14 پرو بهبود می بخشد. این به روز رسانی همچنین چندین رفع اشکال و بهبودهای امنیتی را به همراه دارد. به تازگی اپل آپدیت iOS 16.1.1 را برای کاربران منتشر کرده است. غول کوپرتینویی همچنین نرم افزارهای iOS 16.2، iPadOS 16.2 و macOS Ventura 13.1 بتا را برای آزمایش کنندگان عرضه کرد. گفته می شود که این شرکت تاریخ انتشار این به روز رسانی های نرم افزاری را در اواسط دسامبر در نظر گرفته است.

آپدیت iOS 16.1.2 اکنون برای تمامی گوشی های آیفون سازگار در دسترس است. این به روز رسانی به روز رسانی های امنیتی و همچنین سازگاری آیفون 14 و آیفون 14 پرو را با حامل های بی سیم بهبود می بخشد. علاوه بر این، آخرین به روز رسانی توانایی های تشخیص تصادف را در سری آیفون 14 افزایش می دهد. ویژگی تشخیص تصادف به آیفون 14 این امکان را می‌دهد که به‌طور خودکار در صورت شناسایی تصادف، خدمات اضطراری را به صدا درآورد. این شرکت مستقر در کوپرتینو می‌توانست این سیستم را بهینه کند تا الگوریتم تشخیص تصادف را دقیق‌تر کند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، چند هفته پیش نرم‌افزارهای iOS 16.2، iPadOS 16.2 و macOS Ventura 13.1 بتا برای آزمایش‌کنندگان بتا عرضه شدند. گزارش شده است که iOS 16.2 ویژگی Always On Display را در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس بهبود می بخشد. این غول فناوری گفته بود که تاریخ انتشار آپدیت جدید iOS 16.2 را در اواسط دسامبر در نظر گرفته است.

اپل آپدیت iOS 16.1 را در کنار iPadOS 16.1، macOS Ventura، tvOS 16.1 و watchOS 9.1 در ماه اکتبر برای کاربران منتشر کرده بود. شرکت کوپرتینویی فاش کرده بود که این نسخه شامل یک وصله برای رسیدگی به یک آسیب‌پذیری روز صفر در سیستم عامل است که شرکت اعتراف کرد که می‌توانست به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گیرد.

اپل همچنین اخیراً به‌روزرسانی بتا را برای فعال کردن 5G در دستگاه‌های اپل در هند منتشر کرده است. به گفته منابع، این ارتقاء نرم افزار اتصال 5G را در مدل های سازگار آیفون فعال می کند، همانطور که ارائه دهندگان خدمات Jio، Airtel و Vodafone Idea (Vi) دسترسی به شبکه 5G را فعال می کنند. برای دریافت نرم افزار بتا، کاربران باید در برنامه بتا در وب سایت اپل ثبت نام کنند تا یک نمایه نصب کنند و سپس نرم افزار را در آیفون خود دانلود کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

بانک مرکزی اروپا می گوید بیت کوین به طور مصنوعی تقویت شده است، شبیه به قمار است و نباید قانونی شود

نقض داده های Medibank: هکرها داده های بیشتر مشتری را آپلود می کنند، می گویند “پرونده بسته شد” در روز جهانی امنیت سایبری

ویدیوی برگزیده روز

آیا انعطاف پذیری دلیل کافی برای خرید Lenovo Yoga AIO 7 است؟





منبع