اپل برای قرار دادن تبلیغات در برگه App Store Today، صفحات برنامه فردی: جزئیات


اپل در حال برنامه‌ریزی برای نمایش تبلیغات در تب Today’s App Store و در صفحات جداگانه برنامه است. بر اساس گزارش‌ها، دو آگهی جدید بر روی تبلیغاتی که کاربران می‌توانند از قبل در برگه جستجوی App Store و در نتایج جستجو ببینند، گسترش خواهند یافت. تبلیغات در برگه Today با فرمت کارت بزرگتر که توسط محتوای دیگر در آن برگه استفاده می شود ظاهر می شود، اما کاربران یک کادر آبی کوچک با کلمه “Ad” در داخل آن زیر نام برنامه مشاهده می کنند. تبلیغات در صفحات جداگانه برنامه در زیر سرصفحه “شما ممکن است دوست داشته باشید” ظاهر می شود که برنامه های مرتبط با برنامه ای را که کاربر به آن نگاه می کند نشان می دهد.

مانند جستجوی App Store، تبلیغات در صفحات برنامه با رنگ آبی مشخص می شود تا آنها را از سایر توصیه ها متمایز کند. طبق گزارش 9to5Mac، خریداران تبلیغات نمی توانند برنامه های خاصی را برای این تبلیغات هدف قرار دهند، اما تبلیغات مربوط به برنامه ای است که در آن نشان داده می شود.

اپل در بیانیه ای به 9to5Mac گفت: «تبلیغات جستجوی اپل فرصت هایی را برای توسعه دهندگان در هر اندازه ای فراهم می کند تا تجارت خود را توسعه دهند.

آنها افزودند، “مانند سایر پیشنهادات تبلیغاتی ما، این تبلیغات جدید بر اساس یک پایه ساخته شده اند – آنها فقط حاوی محتوایی از صفحات محصول App Store تایید شده برنامه ها هستند و از همان استانداردهای دقیق حریم خصوصی پیروی می کنند.”

این شرکت قصد دارد به زودی آزمایش تبلیغات جدید را آغاز کند. همانطور که قبلا ذکر شد، توسعه دهندگانی که می خواهند برنامه خود را در اپ استور اپل تبلیغ کنند، نمی توانند برنامه خاصی را برای قرار دادن تبلیغات در صفحه محصول هدف قرار دهند، اما طبق این گزارش، کاربران تبلیغات مربوط به هر صفحه محصول را مشاهده خواهند کرد.

طبق گزارش The Verge، اپل برای اولین بار در سال 2016 شروع به نمایش تبلیغات در نتایج جستجوی اپ استور کرد و در ماه سپتامبر شروع به درخواست مجوز از کاربران برای فعال کردن تبلیغات شخصی کرد.




منبع