اپل سالانه 1 میلیارد دلار بر روی اکران فیلم های تئاتر سرمایه گذاری می کند: گزارش

بر اساس این گزارش، اپل در تلاش است به جای مدیریت داخلی، به دلیل عدم تخصص در این زمینه، به دنبال همکاری با شرکت‌های تولید فیلم معتبر برای مدیریت پخش جهانی تئاتر باشد. در این گزارش آمده است که هنوز در تلاش برای نهایی کردن توافقنامه هایی مانند تجاری سازی اندازه بودجه و کمیسیون های توزیع برای استودیو شریک است.

همچنین نشان می‌دهد که این با برنامه‌های در حال انجام اپل برای واحد فیلم‌های اصلی اپل متفاوت است، زیرا قرارداد پارامونت از توافق‌های چند سال پیش که اپل حقوق توسعه بازی Killers of the Flower Moon را از استودیو خریداری کرد، سرچشمه گرفت.

وقف این شرکت به اکران‌های طولانی مدت در سینما راهی برای آرام کردن ستاره‌های هالیوودی است که می‌خواهند آثارشان را روی پرده بزرگ ببینند و در عین حال مردم را از خدمات اشتراک آن آگاه می‌کند که پیش‌بینی می‌شود حدود 20 میلیون و 40 میلیون کاربر داشته باشد. طبق گزارش CNBC، بسیار کمتر از رقبای Netflix و Disney+.

طبق گزارش ها، اپل قصد دارد سالانه 1 میلیارد دلار (تقریباً 8200 کرور روپیه) برای تولید فیلم برای اکران در سینما هزینه کند، و این شرکت قبلاً با استودیوهای فیلم تماس گرفته است تا در مورد چنین عناوینی برای اکران امسال و سال های آینده همکاری کند. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، این شرکت قصد دارد فیلم‌هایی را حداقل به مدت یک ماه در هزاران سینما اکران کند و سیاست قبلی خود مبنی بر پخش محتوای اصلی و اکران محدود باکس آفیس را معکوس کند. با این حال، جزئیات هنوز در دست بررسی است.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اپل حدود 200 میلیون دلار (تقریبا 1600 کرور روپیه) برای تولید اسکورسیزی پرداخت کرده است که انتظار می رود این فیلم در جشنواره فیلم کن در ماه مه اکران شود و چند ماه قبل از پخش واقعی در سینما، با اکران گسترده در سینما همراه شود. پلتفرم Apple TV+.

طبق گزارش بلومبرگ، قاتلان ماه گل مارتین اسکورسیزی، آرگیل متیو وان و ناپلئون ریدلی اسکات می‌توانند از جمله فیلم‌های بالقوه‌ای باشند که این شرکت ممکن است در سینما اکران کند.

بر اساس این گزارش، این حرکت بخشی از تلاش‌های غول فناوری کوپرتینویی برای تقویت نمایه خود در هالیوود و جذب مشتریان به پلتفرم پخش خود، Apple TV+ است. معمولاً اپل یا فیلم‌ها را مستقیماً در سایت استریم خود منتشر می‌کند یا نمایش‌های محدودی را در سالن‌های منتخب اعطا می‌کند تا واجد شرایط اکران برای نامزدی جوایز اسکار باشد. فیلم CODA محصول اپل برنده جایزه بهترین فیلم در اسکار 2022 شد.