اپل ممکن است برنامه های خود را برای راه اندازی مداد مقرون به صرفه متوقف کند: گزارش

طبق گزارش‌ها، اپل در تلاش بود تا یک مداد مقرون‌به‌صرفه با اسم رمز مارکر را به کاربران خود ارائه دهد. با این حال، اکنون گفته می‌شود که این توسعه متوقف شده است زیرا غول فناوری کوپرتینویی تمام برنامه‌های خود را برای عرضه مداد اپل لغو کرده است، علی‌رغم گزارش‌ها، آماده شدن برای عرضه در سپتامبر 2023 در بزرگترین رویداد سالانه سازنده آیفون. مداد پیشنهادی اپل می‌تواند همراه با یک درگاه شارژ USB Type-C به همراه یک کابل لایتنینگ باشد. این شرکت هنوز هیچ اطلاعیه ای در مورد چنین محصولی نداده است.

متأسفانه ظاهرا اپل تمام برنامه های خود را برای عرضه این محصول که گفته می شد سال آینده عرضه خواهد شد، لغو کرده است. بر اساس این گزارش، نسخه برنامه ریزی شده اپل 50 دلاری (تقریباً 4100 روپیه) از قلم اپل با نام رمز نشانگر شناخته شد. بر اساس این گزارش، ظاهراً اپل پنسیل مقرون به صرفه می‌تواند با حذف ویژگی‌هایی مانند فناوری سنجش فشار و باتری داخلی، گوشه‌ها را کاهش دهد. سازنده آیفون تصمیم گرفت تراشه ای را توسعه دهد که برای تغذیه قلم از طریق صفحه نمایش متصل استفاده می شود، شبیه به فناوری مشاهده شده در مدل های S-Pen سامسونگ.

طبق پستی در وب‌سایت چینی Weibo که برای اولین بار مشاهده شد، اپل در حال کار برای عرضه یک قلم اپل مقرون‌به‌صرفه بود که از سازگاری آیفون و همچنین پشتیبانی از شارژ از طریق پورت USB نوع C پشتیبانی می‌کرد. در همین حال، Apple Pencil کنونی از طریق کابل لایتنینگ شارژ می‌شود، زیرا آی‌پد وای‌فای مقرون‌به‌صرفه این شرکت اکنون از درگاه USB نوع C استفاده می‌کند و باعث می‌شود iPad ۹ دلار اضافی (تقریباً ۷۵۰ روپیه) برای خرید یک دانگل اضافی سرمایه‌گذاری کند.

بر اساس گزارش دیگری توسط Patently Apple، شرکت مستقر در کوپرتینو در کالیفرنیا ممکن است 20 ادعای ثبت اختراع جدید در مورد قلم اضافه کرده باشد. حق اختراع توضیح می دهد که ابزار ورودی را می توان در شکاف محفظه صفحه کلید یا شاسی ذخیره کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با این حال، اپل هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد عرضه یا عرضه در قفسه بندی اپل Pencil مقرون به صرفه نداده است و شاید باید تا رویداد سپتامبر سال آینده منتظر بمانیم تا بدانیم آیا این شایعات درست هستند یا خیر.

اپل قبلاً در حال درخواست برای یک پتنت اصلاح شده بود که از Apple Pencil نصب شده در بالای صفحه کلید مک بوک پشتیبانی می کرد. این ادعاها شامل توانایی نگه داشتن یا ایمن کردن مغناطیسی مداد هنگامی که در محل ذخیره سازی قرار می گیرد و استفاده از مداد به عنوان کلید عملکرد در حالی که در شاسی قرار دارد، می باشد. حق ثبت اختراعی که سازنده آیفون و مک بوک برای اولین بار در سال گذشته درخواست کرد، مداد را به عنوان جایگزینی برای ردیف کلیدهای عملکرد تصور می کند.