اپل هوم پاد (نسل دوم) با قیمت روپیه در هند عرضه شد. 32900


اپل نزدیک به دو سال پس از توقف تولید نسل قبلی خود، نسل دوم اسپیکر هوشمند هوم پاد خود را معرفی کرد. هوم پاد جدید طراحی کمی اصلاح شده دارد و کیفیت صدای باورنکردنی را نوید می دهد. به لطف دستیار شخصی مبتنی بر صدای سیری اپل و پردازنده S7، می‌تواند آهنگ‌های کدگذاری شده با صدای فضایی را بازتولید کند و همچنین با محصولات خانگی هوشمند سازگار ادغام شود. این در رنگ سفید و یک گزینه رنگ جدید Midnight موجود است. نسل دوم هوم پاد قیمتی معادل روپیه دارد. 32900 در هند و بلافاصله از طریق خرده فروشان رسمی اپل برای پیش سفارش در دسترس است. از 3 فوریه به فروش می رسد.

از نظر کیفیت صدا، اپل می گوید که ووفر سفارشی هوم پاد با سرعت بالا را برای ارائه باس قابل توجه طراحی کرده است. آرایه ای از پنج توییتر در اطراف محیط دستگاه امکان پخش صدای فراگیر را فراهم می کند. به گفته اپل، حسگرهای داخلی و میکروفون EQ، به علاوه پردازنده داخلی S7 اپل، این امکان را برای HomePod فراهم می کند تا عملیات محاسباتی خود را برای به حداکثر رساندن پتانسیل خود انجام دهد. این دستگاه می‌تواند بازتاب‌های صدا را تشخیص دهد و بر اساس نحوه قرارگیری آن در اتاق، خود را تنظیم کند. Beamforming برای هدایت صدای محیط و ارائه تجربیات صوتی فضایی استفاده می شود.

هوم پاد جدید مانند نسل قبلی خود و مینی کوچکتر هوم پاد (بررسی)، نمای بیرونی مشبکی دارد که اپل می گوید ۱۰۰ درصد از پارچه بازیافتی ساخته شده است. سطح لمسی با نور پس زمینه در بالای بدنه استوانه ای آن می تواند برای فعال کردن دستیار صوتی Siri استفاده شود. HomePod همچنین می تواند به عنوان یک سیستم مخابره داخل خانه برای پخش پیام ها استفاده شود. دو هوم پاد را می‌توان به‌عنوان یک جفت استریو راه‌اندازی کرد، یا می‌توان چندین واحد در سرتاسر خانه را همگام‌سازی کرد و کاربران می‌توانند هر آنچه در آیفون پخش می‌شود را به نزدیک‌ترین بلندگو برسانند. وقتی با Apple TV راه‌اندازی می‌شود، یک یا چند بلندگوی HomePod می‌توانند تمام خروجی‌های صوتی را در اختیار بگیرند و همچنین به کاربران اجازه می‌دهند آنچه را که در حال پخش است با دستورات صوتی کنترل کنند.

هوم پاد نسل دوم قادر به گوش دادن به هشدارهای دود و مونوکسید کربن است و می تواند کاربران را در آیفون های خود در زمانی که دور هستند مطلع کند. سنسورهای یکپارچه دما و رطوبت امکان ادغام‌های معمول خانه هوشمند مانند جابجایی لوازم خانگی را بر اساس شرایط محیطی فراهم می‌کنند. استاندارد Matter برای ادغام خانه های هوشمند باید امکان همکاری بهتر با طیف گسترده ای از محصولات و لوازم جانبی اینترنت اشیا را فراهم کند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

واتس‌اپ قابلیت به اشتراک‌گذاری پیام‌های صوتی را به‌عنوان به‌روزرسانی‌های وضعیت در آزمایش‌کنندگان بتا اندروید منتشر می‌کند: گزارش


مایکروسافت 10000 شغل را برای سرمایه گذاری در حوزه های استراتژیک برای رقابتی ماندن اعلام کرد.

ویدیوی برگزیده روز

Infinix Zero Ultra و Zero 20 First Impressions: کاملاً بارگذاری شده است





منبع