اچ پی تخمین درآمد سه ماهه خود را به عنوان فروش کامپیوتر و لپ تاپ 29 درصد کاهش نمی دهد

سازنده رایانه شخصی اکنون انتظار دارد سود تعدیل شده سالانه بین 3.30 دلار (تقریباً 300 روپیه) به ازای هر سهم و 3.50 دلار (تقریباً 350 روپیه) به ازای هر سهم در مقایسه با 3.20 دلار (تقریباً 330 روپیه) تا 3.60 دلار (تقریباً 360 روپیه) پیش بینی شده بود.

HP گفت که انتظار دارد درآمد نیمه دوم بیشتر از نیمه اول باشد، حتی اگر مقایسه سال به سال هنوز منفی باشد.

فروش بخش سیستم‌های شخصی HP – خانه رایانه‌های رومیزی و نوت‌بوک آن – در سه ماهه گزارش‌شده 29 درصد کاهش یافت، در حالی که بخش چاپ این شرکت 5 درصد کاهش را ثبت کرد.

درآمد سه ماهه دوم HP مستقر در کالیفرنیا 12.91 میلیارد دلار (تقریباً 1,06,697 کرور) بود. بر اساس داده های Refinitiv، تحلیلگران 13.07 میلیارد دلار (تقریبا 1,08,017 کرور) انتظار داشتند.

بر اساس داده‌های شرکت تحقیقاتی IDC، محموله‌های جهانی رایانه‌های شخصی در دوره ژانویه تا مارس تقریباً 30 درصد کاهش یافته و به سطوح پایین‌تر از قبل از همه‌گیری رسیده است.

© تامسون رویترز 2023


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

HP روز سه شنبه اهداف وال استریت برای درآمد سه ماهه دوم را از دست داد، زیرا به دلیل کاهش رشد بازار رایانه های شخصی آسیب دیده است زیرا مشتریان تحت تأثیر تورم بودجه خود را کاهش دادند.

شرکت‌هایی مانند HP، Lenovo و Dell Technologies شاهد کاهش تقاضا در پی اوج‌هایی هستند که در طول همه‌گیری، زمانی که روند کار از خانه باعث افزایش فروش لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های الکترونیکی شده بود.

درآمد خالص برای سه ماهه منتهی به 30 آوریل به 1.1 میلیارد دلار (تقریبا 9091 کرور) یا 1.07 دلار (تقریبا 90 روپیه) به ازای هر سهم، در مقایسه با 1.0 میلیارد دلار (تقریباً 8266 کرور) یا 94 سنت به ازای هر سهم، افزایش یافت. سال پیش.

انریکه لورس، مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با رویترز گفت: از منظر تقاضا، به ویژه در سمت مصرف کننده، نیمه دوم قوی تر است.